✳11.BÖLÜM

114 6 1
                                    

Kaan'dan...

Masum bir o kadar da günahsız. Bir kızın bu kadar masum olması sınırları zorlamak değil de neydi. Ve ben bu kızın masumiyetine gölge düşürmekten başka bir işe yaramıyordum.Canını yakmıştım.

Sandalyeyi hareket ettirip biraz daha yaklaştım. Yüzündeki izlere rağmen hala nefes kesici duruyordu. Teni o kadar pürüzsüzdü ki dokunma hissi ile dolup taktım. Ağır hareketlerle sağ elimi kaldırdım. O minik ellerini avuçlarıma almak sıcaklığını hissetmek düşüncesi bile nefesimi kesiyordu. Gözlerimi ellerinden çekip tekrardan yüzüne götürdüğümde pişmanlık duygusu içimi yakıp kavurdu.Ellerini tutmak için kaldırdığım elim yumruk şeklini alırken şu an çektiği acıyı bir nebze olsun hissetmek için yumruğumu kalbime vurdum. Konuşmak istiyordum. Konuşmasını istiyordum. Bağırıp kızmasını istiyordum. Derin bir nefes aldım duymasını isteyerek konuştum.
"Özür dilerim güzelim" dedim ve bir kez daha tekrarladım. Beni duyup kalkmalıydı.
"Çok özür dilerim güzelim "
daha ne diyebilirdim ki. Daha ne söyleyip canını yakabilirdim ki. Ona yapabileceğim en iyi şey ondan uzak durmaktı. Masumiyetine gölge düşürmeden uzak durmaktı.

Sandalyeden destek alarak kalktım. Başına yaklaşıp anlına öpücüğümü kondurdum.Burnumu saçlarına sürterken eşsiz kokusu genzimi yakıp burnumu sızlattı. Gözümden düşen bir damla yaş saçlarının arasında kayboldu.
Başımı hafifçe kaldırdım ve dudaklarımı kulağına yaklaştırdım. Kulağına yaklaştığımda heyecanlandığı aklıma gelince acı bir şekilde  gülümsedim. Fısıltı şeklinde kulağına konuştum.
"Benden nefret etme güzelim. Affet beni " deyip uzaklaştım. Kapıya yaklaşıp kolu tuttuğumda makineden sesler gelmeye başladı.

Emir'den...

Kaan odanın kapısında beklerken koridorda doktorlar koşmaya başladı. Doktorlar içeri girerken Betül teyze" ne oluyor birşey söyleyin" diyerek peşlerinden gitti. Hemşire "hanımefendi dışarıda bekleyin" deyip içeri girerken gözüm Kaan'daydı. Kapıda sadece donmuş bir şekilde bakıyordu. Nefes almayı bırakmış gibi sadece Alpin'e bakıyordu. Seri adımlarla Kaan'ın yanına ulaştım ve hemen dışarı çıkardım. Dışarı çıkarmamla duvarın dibinde dizlerini kendine çekip başını avuçlarının arasına aldı. Onu en son annesi giderken böyle görmüştüm.

3 Yıl Önce...

Kaan'la her zamanki gibi sözleşip pes oynayacaktık. Arabama atlayıp Kaan'ın evine sürmüştüm. Eve geldiğim de kapıyı çok kez  çalmama rağmen henüz açılmamıştı. Evin ışıkları yanıyordu. Bahçeye dolanıp devasa cam kapının önünden içeri baktım. İçerisi perişan bir haldeydi. Eşyalar, camlar, kadın kıyafetleri ve bu kıyafetler daha çok Sinem teyzenin kıyafetlerine benziyordu. Etrafa göz gezdirmemle Kaan'ı gördüm. Duvar dibinde çökmüş dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu.
"kardeşim" dedim. Cevap vermiyordu.
"Kaan ne oldu kendine gel" birçok denemeye rağmen yine yine cevap yoktu. Yüzüne tokat atmıştım. Kaan'ın gözleri beni bulurken sol gözünden bir damla düşmüştü. Çenesi titrerken konuştu.
"Gitti. "
" kim gitti kardeşim" başını önüne eğdi ve devam etti.
"annem gitti, beni bırakıp gitti, o piç yüzünden beni yanlız koyup gitti"
Kaan kalkıp eline ne gelirse fırlatıyordu.Cihat amca yine birşeyler yapmıştı.
"Anneme vurma dedim, dinlemedi. Ben annemi koruyacaktım ama gitti" Kaan dizlerinin üstüne çöktü. Aynı şimdiki gibi. O günden sonra Kaan babasıyla hiç konuşmadı. Annesinin kısa süre sonra ölüm haberi geldi. Kaan annesinin toprağını atarken "bütün kadınların toprağını da atmıştı."

Şimdiki zaman...

" Kardeşim kendine gel" deyip sarsmama rağmen cevap vermiyordu. Kendine gelmesi için yüzüne sağlam bir tokat attım ve tekrar sarstım.
"O iyi kardeşim kendine gel" denemle yerinden fırladı. Betül teyze ve eşi acı içinde camdan bakarken Kaan yanlarına yaklaşıp içeri baktı. Doktorlar Alpin'e bir iğne vurup dışarı çıktılar. Hepimiz beklenti içinde doktorun konuşmasını bekledik.
"sakin olun hastamız gayet iyi. İç kanama riskini atlattık. Sadece biraz heyecanlanmış. Hemşireler birazdan normal odaya alacak uyanmasını bekleyeceğiz. "dedi ve uzaklaştı. Ve ben bunları izlerken kardeşimin yüzündeki mutluluğu görmek paha biçilmezdi.

Kuzucuklarım kısa bir bölüm oldu ama devamı hemen gelecek. Lütfen vote ve yorumları unutmayın... 😇

Ya Benimsin Ya da BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin