Picnicul nocturn

1K 36 2
                                    

M-am trezit brusc si am inceput sa ma uit prin jur.Eram in pat,iar langa mine nu era nimeni.Eram imbracata in pijamaua mea cu unicorni.Ciudat,nu imi amintesc sa ma fii schimbat aseara in pijama.Michael!Sper sa nu fii profitat de mine aseara,pentru ca eram beata.M-am ridicat din pat,putin ametita si am inceput sa strig:
-Michael Gordon Clifford!Treci imediat aici!
Dintr-o data,usa baii s-a deschis,iar pe ea a iesit un Michael cu capul rosu si cu un prosop in jurul taliei.
-Ce s-a intamplat,babe?Observ ca te-ai trezit.Macar nu a trebuit sa incerc sa te trezesc,deoarece imi era frica ca ma voi trezi cu un picior intre bijuteriile mele,a spus acesta ,sprijinindu-se de tocul usii si chicotind.
-Haha,Clifford.Ce s-a intamplat aseara?
-Pai tu si Mel v-ati imbatat mai rau decat credeam,asa ca eu si Ash v-am adus inapoi la hotel.
-Ok si dupa?Sper ca nu ai profitat de mine ca eram beata si ca puteai sa faci orice cu mine,am spus eu,incruntandu-ma.
-Cat as fii vrut sa facem dragoste,m-am abtinut,deoarece vreau ca in prima noastra seara de dragoste sa fim amandoi trezi,a spus acesta schitand un zambet pervers.Te-am adus in camera si m-am gandit sa te imbrac in pijamale,deoarece miroseai foarte rau a tigari si alcol.Nu te-am atins nicaieri,stai linistita.
-In momentul asta te-as omora in bataie,Clifford,dar simt ca imi bubuie capul de durere si nu imi pot controla miscarile.Da chiar,acum mi-am amintit.Unde e Mel?Sper ca nu i-ati facut ceva,gorilelor.Altfel,va vopsesc pe toti in galben si va dau la maimute,ai inteles?!Deci unde e?
-Ho ,femeie.Ash a avut grija sa o aduca pana la hotel si am hotorat sa ii cumparam o camera doar a ei,deoarece nu ne cunoaste prea bine si sa nu se simta ciudat.Camera ei e fix langa a lui Calum.Ash i-a dat un tricou de al lui pe post de pijama.Presupun ca inca doarme.
-Ok,ma voi duce sa vad ce face.A da,pune ceva pe tine,daca nu vrei sa te bat ca si pe Calum,am zambit eu triumfator.
-Ok,dar cand vom face dragoste,nu voi mai fii imbracat,a spus acesta inchizand repede usa de la baie in urma lui.
Mi-am dat ochii peste cap si am inceput sa imi pregatesc un bol cu cereale cu lapte.Am mancat repede tot ce era in castron si am inceput sa ma uit pe Twitter.Perfect.Cum ma asteptam.Peste tot sunt numai poze cu mine si Mel luate pe sus de catre Ash si Mike si iesind din club.Cand am derulat mai jos sa vad mesajele,am observat ca erau intrebari despre cine e persoana luata pe sus de catre Ash sau mesaje urate si jignitoare asupra noastra.Mersi Mike ca m-ai scos de acolo fara sa observe cineva ca sunt beata.Am oftat si am aruncat telefonul intr-un colt al canapelei.
Fix atunci,din baie iesea Mike,doar intr-o pereche de jeansi negri.
-Te-ai mai calmat babe?
-Daaa.Mai ales dupa ce am vazut ultima noutate pe Twitter.
-Despre ce e ?Va urma o invazie de Pikachu!Daca da,sa stii ca ii sustin.
-Idiotule.Nu ne invadeaza personajele din Pokemon.Chiar daca ar fii interesant,am spus eu mai mult pentru mine.Iti suna cumva cunoscut titlul asta?Membri trupei 5 Seconds Of Summer iesind din club cu 2 tipe bete.Una dintre ele fiind chiar dansatoarea lor,am spus eu incruntandu-ma la el.Ce ai de spus in apararea ta,inainte de a ricosa un obiect in capul ala al tau asa de dragut si rosu?am spus eu ,amenintator spre el.
-Pai,e mai bine ca ai ajuns la stiri,deoarece la cum te uita-i la tipul ala de aseara,mai aveai putin si vi-o tragea-ti chiar acolo in fata tuturor.
-Ce faceam ?!Si cu cine ?!
-Nu conteaza.Doar sa stii ca era urat rau si eu sunt mai sexy decat el.
-Mike esti sexy,dar te cam tradeaza capul ala rosu,am spus eu ,chicotind.
-Asta a durut,a spus el cu o fata de catelus.
-Hai vine incoace,cap de rosie.
M-am dus la el si l-am pupat.Niciodata nu voi putea fii suparata pe un idiot ca el.Il iubesc mult de tot.
-Babe,ar cam trebui sa te duci sa te speli.
-De cand Michael Clifford ma trimite pe mine la baie?!Tu deabea iti schimbi sosetele si vrei ca eu sa ma duc sa ma spal,asta e ciudat,am ras eu.
-Stiu asta,doar ca sosetele mele nu miros a tutun si alcol.
-Ok,atunci sa te sarute sosetele,am ras eu si m-am intors si am intrat in baie.
Am dat drumul la jetul de apa si am inceput sa imi dau pijamalele jos.Am intrat in cabina de dus si am inceput sa inlatur mirosul de alcol si tutun care era foarte puternic.Am iesit din cabina de dus si mi-am infasurat un prosop gri in jurul corpului si am inceput sa ma spal pe dinti si sa imi usuc parul.
Dupa o ora de stat in baie am iesit intr-un final.Mike nu mai era acolo,deci inseamna ca am cale libera sa ma imbrac.M-am imbracat cu un maieu alb pe care scrie ,,Pizza is my BFF,, ,o pereche de blugi scurti cu talie inalta,o pereche de ghete albe si perechea mea de ochelari cu lentile rotunde.Mi-am facut un coc dezordonat si m-am dat cu un ruj rosu pe buze si putin fond de ten.
Am terminat insfarsit,deci pot sa ma duc sa vad ce face Mel.Am iesit din camera si m-am indreptat spre camera care mi-a indicat-o Mike.Am deschis usor usa si am verificat sa vad daca aceasta inca doarme.Am bagat usor capul si am putut sa o observ pe Mel stand la masa cu Ash si razand de mama focului.Am intrat si am inchis usa in urma mea.Am inceput sa ma apropii,pana am ajuns in raza lor vizuala.
-Hei,le-am facut eu cu mana.
-Hei,unicornule,a spus Mel zambindu-mi.
-Hei.Se pare ca Mike a reusit sa se trezeasca si sa si supravietuiasca in acelasi timp,a ras Ash.
-Stai linistit ca data viitoare nu mai scapa,am ras si eu pa randul meu.
Mi-am tras un scaun mai aproape si m-am asezat pe el.
-Am vrut sa vin sa vad cum te simti ,dar vad ca cineva mi-a luat-o inainte,am aratat cu capul spre Ash.
-Ma simt bine,doar ca imi bubuie capul de durere.
-Ma cheama Mike,ar cam trebui sa plec.Ne vedem mai incolo,ok?
-Ok.
-Daca aveti nevoie de ceva,sunt la Calum in camera.
-Ok,a spus Mel ,zambindu-i.
-Ok.
Ash a iesit din camera,dar nu inainte de a se mai uita inca o data la Mel.Ok,asta a fost foarte ciudat.
-Deci,ce se petrece aici?am spus eu ,apropindu-mi fata de cea a lui Mel.
-Nimic,femeie.Ce crezi ca se intampla,a incercat aceasta sa imi evite privirea.
-Melanie Jenner imi evita privirea.Spune acum tot,altfel te dau la unicorni,am incercat eu sa par mai dura,dar m-a tradat un ras foarte scurt.
-Nu se intampla nimica.Azi dimineata m-am trezit cu o durere mare de cap,iar Ash statea la marginea patului.A vrut sa vada daca ma simt mai bine.Am inceput sa il intreb de noaptea trecuta ,asa ca ne-am asezat la masa si am hotorat sa ii fac o cafea.Atata tot.
Pe tot parcursul discursului ei,a incercat sa imi evite privirea.Cand m-am uitat la obrajii ei erau cam rosii.
-Mel este ceva la mijloc si ai face bine sa imi spui,altfel il pun pe Mike sa te vopseasca.Aseara erai foarte apropiata de Ash.Cumva se intampla ceva?
-Nu.Defapt asa cred.Suntem doar prieteni.El se comporta foarte frumos cu mine si ne intelegem foarte bine.Aseara m-a invitat sa dansam si nu am refuzat.
-Domnisoara Jenner e cumva atrasa de domnul Irwin?am spus eu ridicandu-mi sprancene.
-Poate,a spus aceasta facandu-se rosie la fata.
-Mel,stii ca poti sa imi spui orice.
-Ok,dar sa nu te prind ca razi,altfel te dau la cangurii mei imaginari,a chicotit aceasta,aratand cu degetul spre mine,amenintator.
-Ok,ok,am ridicat eu mainile in semn de pace.
-Aseara m-am simtit foarte bine alaturi de Ashton si e un baiat super de treaba si amuzant.In momentele mele de luciditate,am avut un sentiment foarte ciudat fata de Ashton.Chiar daca il cunosc deabea de 8 ore,incep sa simt ceva pentru el.Ceva ce nu am mai simtit pana acuma pentru cineva,a spus aceasta lasand capul in jos.
-Mel,asta e un lucru bun.Adica Ash e un baiat super ok cu fetele si stie sa se comporte cu ele.
-Stiu asta ,Chris.Doar ca din atatea fane cate au ei,de ce Ash m-ar alege chiar pe mine?!Nu am nimic special.Nici sa dansez nu mai stiu.Chris,in New York am trecut prin niste momente foarte urate si nu vreau sa mai fiu ranita.
-Poftim?!Ce s-a intamplat?!am spus eu socata.
-Cand m-am mutat in New York,parintii m-au inscris la un liceu normal si am renuntat la dans.Acolo nu am fost niciodata vazuta bine.Am trait in teroare 3 ani de zile,fiind batjocorita si batuta de cei din liceu,pana cand l-am cunoscut pe Jack.Acesta s-a apropiat foarte mult de mine,iar eu de el.Am devenit intr-un final iubiti si a fost totul frumos si colorat,pana a ales sa ma insele cu curva scolii,Jennifer.Ea a fost ceea care i-a intors pe toti impotriva mea si i-a facut sa ma bata si sa isi bata joc de mine.Jack a ales sa ramana cu ea,iar de mine sa uite si sa spuna ca nu ma cunoaste.Dupa acel eveniment,incepusem sa plang zi de zi si sa ma tai cu lama.Intrasem in depresie.Nu mai aveam prieteni,cu parintii nu mai vorbeam.Nu mai aveam pe nimeni.Eram singura.Dupa anul acela de teroare,parintii au hotorat sa ma mute la alt liceu.Dupa mutarea mea,starea mea de sanatate s-a imbunatatit,renuntand sa ma tai si sa mai plang.Ma schimbasem,Chris.Dupa ce am terminat liceul,nu stiam unde sa ma duc sau unde sa ma angajez.Am incercat sa gasesc locuri de munca ca si dansatoare,dar nu am avut nici o sansa.Si asa ca am ales sa vin aici in Londra si sa imi caut un loc de munca.Sunt aici de o saptamana si nu am gasit nimica.Aseara am decis sa merg in club si sa renunt la cautarea unui job.Si asa am reusit sa ma reintalnesc cu tine.
Pe tot parcursul povestirii lui Mel,aceasta a stat cu capul in jos si vedeam cum lacrimile vor sa isi faca aparitia.Nu imi vine sa cred prin cate a trecut Mel,iar eu nu am putut fii langa ea.Sunt cea mai idioata prietena posibila.In momentul in care Mel nu mai avea nimica,eu nu am putut fii acolo langa ea si sa o ajut.Sunt o cretina si o idioata.M-am ridicat de pe scaun si m-am dus la ea si am imbratisat-o strans.
-Mel,imi pare rau.Imi pare foarte rau pentru ca nu am putut fii acolo cand aveai nevoie de cineva care sa te sustina.Imi pare foarte rau.
-Chris,nu esti tu devina.Persoanele care sunt devina sunt cele care au reusit sa se joace cu mine si cu inima mea,a spus Mel,dand frau liber lacrimilor.
-Vreau sa stii ca de acum incolo voi fii aici langa tine,la fel si baietii,iar de acum incolo vei avea si un loc de munca.Iti promit asta.
-Cum adica?!a spus aceasta printre suspine.
-Vei dansa cu mine alaturi de baieti,am spus eu zambindu-i.
-Nu pot asta,Chris.Baietii nici macar nu ma cunosc si nici nu stiu cum dansez.
-Vor avea timp sa te vada dansand si sa te cunoasca,iar in legatura cu Ash,sa stii ca stie sa faca alegerile corecte.Si deja stiu ca a pus ochii pe persoana potrivita.
-Mersi pentru tot,Chris.
-Nu ai pentru ce,cangur idiot ce esti,am spus eu strangand-o mai tare la piept.
-Unicorn prost.
-Ce zici sa te duci sa te speli putin pe fata,pana ma duc eu sa il caut pe Mike?
-Ok.
-Ne vedem la Luke in camera?
-Ok,sper sa gasesc camera lui.
-Nu ai cum sa nu o vezi,e singura in care se aude cea mai mare galagie din hotel,am chicotit eu si am iesit din camera.
Stiu ce am de facut acuma.Trebuie sa il gasesc pe Mike si sa vorbesc urgent cu el.M-am indreptat spre camera lui Calum si am intrat fara sa mai bat la usa.Cand am intrat,Mike si Calum se jucau fifa,iar Ash il incuraja pe Mike sa castige.M-am dus la ei si m-am asezat in fata televizorului.
-Ce faci femeie!Da-ti curul ala mare si sexy din fata televizorului,a strigat Calum,injurand.
-Futu-ti natia ma-tii,Calum.Cui i-ai zis tu ca are fundul mare,m-am apropiat eu de el,omorandu-l din priviri.
-Mike!Mike are fundul mare,dar nu e sexy.
-Mersi,Calum,a spus Mike,zambind.
-Mike,taci si vino sa vorbim.
-Ok,babe.Oricum il bateam pe Cal la fifa.
-Nu e adevarat!a protestat Calum.
Am iesit alaturi de Michael din camera si ne-am dus la noi in camera.
-Ce s-a intamplat?
-Ti se pare si tie ciudat cum se comporta Ash si Mel de cand s-au cunoscut in club?
-Nu stiu la ce te referi.
-Adica aseara pareau foarte apropiati unul de celalalt si au vorbit incontinuu,iar azi dimineata radeau impreuna la masa,iar Mel parea foarte bucuroasa.
-Nu stiu ce sa zic,dar Ash am vazut ca se cam holbeaza la Mel ,iar de aseara ne tot vorbeste despre Mel si despre cat de amuzanta e,a spus acesta,dandu-si ochii peste cap.
-Ash ti-a spus si ceva de genul ca o place?
-El nu,dar la cum vorbea aseara despre ea,pot spune ca nu o place doar ca pe o prietena.
-Faza e ca Mel il place pe Ash,dar nu stie cum sa ii spuna chestia asta.Ce ai zice daca am vorbi cu Calum si Luke sa ne ajute sa ii apropiam pe Ash si Mel?
-Ar fii o idee buna,dar cum ai vrea sa facem asta?
-Ce zici sa mergem sa ii luam si pe Calum si Luke si hotoram dupa?
-Ok.Tu te duci si il iei pe Cal si eu pe Luke.Incearca sa nu il iei si pe Ash.
-S-a facut.
Amandoi am iesit din camera.M-am indreptat spre camera lui Luke si am intrat direct fara sa mai bat la usa.
-Luke,in camera la mine acum!
-Ce am mai facut?
-Sedinta de grup.Taci si nu mai intreba.
L-am apucat de mana si am fugit repede in camera mea si a lui Mike.Cand am intrat,Mike era deja acolo cu Calum.
-Ok,deci asezati-va toti pentru a putea sa va spun de ce v-am chemat.
Toti 3 s-au asezat ,iar eu m-am dus in fata lor.
-Deci.Nu stiu daca ati observat,dar Ash si Mel se inteleg foarte bine de cand s-au vazut ieri in club.Mel mi-a marturisit ca il place pe Ash,dar ii e frica sa ii spuna ce simte fata de el,deoarece a trecut prin multe cat timp a fost plecata in New York.Momente care au facut-o sa intre in depresie.Si nu vrea sa mai sufere si sa simta ceea ce a simtit atunci.Pe scurt,ii este frica sa se indragosteasca iara.Si acum ma ve-ti intreba ce legatura aveti voi cu asta?Pai,stiu ca nu o cunoasteti decat de o zi,dar vreau sa va rog daca ma ve-ti ajuta sa ii dovedesc ca Ash tine la ea,asa cum si ea tine la el.Deci ma ajutati?am spus eu cu o fata de catelus.
-Eu te voi ajuta mereu,babe.
-Ouu,mersi Mike,am spus eu si m-am pus in poala lui si l-am sarutat.Si voi,ce ziceti?
-Daca Ash chiar tine la ea si va fii fericit,ne bagam amandoi,a spus Cal,zambind.
-Mersi mult ,baieti,am spus eu sarind peste toti 3 pe canapea si imbratisandu-i.
-Ho,femeie,ca ne omori!a spus Luke,razand.Deci,care e planul?
-Ce ziceti sa ii aducem pe amandoi in acelasi loc si sa ii lasam sa discute?
-Si unde vrei sa ii ducem?
-Stiu un loc foarte frumos in parc,care e ferit de lume si putem sa le facem ceva dragut acolo,doar ei 2.Ce ziceti?
-E o idee buna,dar cum ii aducem acolo?
-Stiu cum sa ma descurc cu Mel,lasati asta inseama mea.Voi spune-ti lui Ash ca vreti sa mergeti in parcul South,doar voi 4 si sa va distrati.Nu cred ca va refuza sa se distreze in parc.
-Ok,s-a facut.La ce ora?
-La ora 18:30 in parcul South de langa Starbucks.Fixativa ceasurile sa fi-ti siguri.Luke si Mike se ocupa de Ash,eu de Mel ,iar tu Calum de picnic.Nu uita sa fie ceva romantic,de preferat si o chitara prin zona,deoarece stiu ca Ash adora sa cante la chitara.
-S-a facut,au spus toti 3 in cor.
-Nu stiti cat de mult va iubesc eu ,idiotilor,am spus in timp ce am sarit dinou peste ei si i-am apucat de gat,imbratisandu-i.

Dansatoarea | 5SOSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum