bu olamaz

252 13 0
                                    

Güzel bir güne başladım sadece küçük kardeşim İsmailin beni saçlarımı çekerek uyandırması dışında annem herzamanki gibi mükellef bi kahvaltı hazırlamıştı hızlı hızlı kahvaltimi bitirip banyoya yöneldim dişlerimi fırçaladiktan sonra kardeslerimi anne ve babami sulu sulu öperek yanlarından ayrıldım .Telfonumun titredigini hissedince kim olduğuna bakmadan açtım
"Efendim"

"Nerdesin kızım sen okula geç kalıcaz biz her sabah seni yarım saat beklemek zorunda mıyız göt kafalı "

"Lan şizofren dünyasından kaçmış su aygırı bende her sabah güne senin bu cırtlak sesinle başlamak zorunda mıyım"

"Neyse hade gel sokağın başında seni bekliyoruz"

Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattim sokağın başına yaklaştığımda kızlar göründü hemen birbirimize her sabah olduğu gibi sarılıp öptük ve yola koyulduk okula yaklaşınca birden duraksadım 20li yaşlarda bi genç çocuk beni yanına çağırıyordu ah ama itiraf etmeliyimki gerçekten çok yakışıklıydı bir an tereddüt etsemde kızlara siz gidin ben hemen geliyorum diyerek hızlıca yanlarından ayrıldım ve o çocuğun yanına gittim gülerek "beni hatırladınmı " diye sordu ama ben bu genci tanımıyorum ki benim hayatıma bu denli yakışıklı ve karizmatik bi erkek girecek ve ben bunu unutucam öylemi ..
"Kusura bakmayın çıkaramadım sizi " diyebildim sadece "onur adım elif beni hatirlamamana üzüldüm " hayır ya bu o onur olamazdı hayatımı cehenneme çeviren çocuk olamazdı ..

ZOR SEVDAM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin