Bu bölüm sana gelsin askem İlknurum. Sevdimseniolesiye
Keyifli okumalar
Bugün hiç bitmeyecekti sanırım. Öküz Onur beni banyoda sıkıştırmasaydı. Hadi şimdi ayıkla pirincin taşını Onur efendi.
Oda benim gibi şaşırarak bi babama birde bana baktı. Bak canım bak daha çok bakacaksın. Nasıl olsa çift nikahlı karın olacağım yakında.
" Şey Hamit Amca biz yani-"
Ne şeyi Onur ya. Adam yanlış anlayacak sonra." Bak evlat Babanı sevmem ama seni severim babana benzemezsin sen. Sakın ola kızımı üzme bu bir. İkincisi adım Kerem Hamit değil. Bana sakın bidaha Hamit deme. Kerem tamamı.?"
Babamın ani sorusuyla Onur sertçe yutkunup cevap verdi. " Peki Ha- Yanı Kerem Amca."
" Aferin evlat. Ha birde kızımı orda burda sıkıştırıp durma zaten bi kaç güne nişan olacak.Sonra istediğiniz gibi görüşürsünüz"
Helal be Babam benim. Kim tutar seni. Koru şöyle su domuzdan kızını ya.
Tam zamanında gelmişti babam. Gelmesiydi az daha öpüyordu beni.
Zaten ilk öpücüğümü almıştı benden pislik." Hadi gel Onur biz salona geçelim. Kızım sende mutfağa hadi"
Babamın emri üzere kendimi toplayıp hızlı adımlarla mutfağa geçtim.
Kızlar mutfakta oturmuş çay içiyorlardi. Bende tepsiyi alıp annemlerin olduğu odaya çayı götürdüm.Önlerine sehpa koyup kaynanam ve anneme çay servisi yaptım. Erkelrin olduğu odaya İlknur götürmüştü çayı. Az çakal değil ha İlknurda kesin şeref için götürdü.
Tekrar mutfağa geçip kızların yanına gittim. Ayten pis bakışlarini üzerimden çekmezken İko ve Dilo bana meraklı bakışlarla bakıyorlardı. Ah bu kızlar gerçekten de Kardeşlerim benim. Hemende anladılar birşey olduğunu. Ay canlarim benim yerim sizi. İnsanın böyle kardeşleri olması muazzam birşey.
" Siz neden buradasınız ayıptır sorması acaba.. Him anladığım kadarıyla öz kardeşide değilsiniz"
Yuh soruya bak. Valla sevgili görümceciğim bu sefer seni ben bile kurtaramam. Bunu demiycektin." Bana bak canısı ağzını topla fena olur. Bizim kardeşliğimiz sözde değil özde sen önce onu o kus beynine sok"
İlknura bugün birşeyler olmuş sanirim. İlknur Dilara yer değiştirmiş sanki. Bugün içinde mi canavarı çıkardı resmen dışarı.
" Bu söylediklerinin bedelini ödeticem sanada Yengem olacak olan sanada!" diyerek işaret parmagini üzerimize doğrulttu.iyicene sinirlenmiştim artık. Ne sanıyordu bu kiz bizi. Ezik mi. Ona asla boyun eğmeyecektim.Ayten bize kızıp annemlerin yanına giderken. Bizde kızlarla yine birbirimize baktık. Tam gülecekken içeriye biri girdi. Şeref. Arkasından da Ayten.
" Ne oluyor size birde gelin görümce olacaksınız. Nedir bu öfke. "" Abi bunlar bana cephe almışlar üçü. Aralarına almıyorlar bile beni. Bide abim karı diye getircek şu kızı. Saygısızın te-"
" Yeter Ayten kes sesini. Bidaha sakın kavga ettiğinizi görmeyeceğim"
" Ama abi bu kiz bana hakaret etti."
İlknuru göstererek söylemişti. "" Kızım bak hala konuşuyorsun kesicem o dilini senin. "
Ah İlknur ah tut şu dilini.
Şerefin birden bağırmasıyla korkmuştuk." Yeter be ne dırdır ettiniz. Çıkın hepiniz surdan. "Korkuyla yerimizden kalkıp kapıya yöneldik. Şeref ikonun kolunu tutarak " Sen kal" dedi. İkoya bakınca başıyla bizi onayladı. Bizede çıkmak düştü haliyle. Meraktan ölüyorduk burda ama hala ses seda yoktu.
İlknurun Ağzından
Kızlar mutfaktan çıktıktan sonra. Şeref bana yaklaşıp kolumu tutarak kendine daha çok yaklaştırdı. Şeref Allah aşkına bende kalp var yaklaşma.
Yaklaştıkca kalbim atmıyorda kendini sağa sola çarpıyor sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDAM!
RomansaHayatı 18 yaşına kadar eğlence ve güzelliklerle geçen Elif kendisinin peşini bırakmayan Onurun hayatına girmesiyle hayatı değişir. Onur ise bir intikam yemini etmiş ve Elifin ona çektirdiği ask acısını Elife yaşatacaktı. Elif ise Onur onu tehdit ett...