İki saatin sonunda uyanabilmiştim tabi sizinde başınızda İko ve Dilo gibi arkadaşlarınız olsun sizide görürüm ben."kalk kız bak daha hazırlanmamış bile ahhh"
"Kalktım baş belaları yaa uykum var"
Bunlar acaba uykum var deyince anlamakta neden zorluk çıkarıyorlar sanki gelmek istemiyorum ne zorluyasanız artık beni anlamadım gitti."valla biz onu bunu bilmeyiz okadar alışverişe gittik şimdi gitmesek olmaz "
"Sanki gelmeyeceğim desem bırakacaksınız uff tamam bekleyin giyineyim "
Hemen yataktan kalkıp banyoya yöneldim elimi yüzümü soğuk suyla yıkadım kendime getiriyor beni tavsiye ederim yani.
Odama girip üstümü giyinirken kızlarda beni aşağıda bekliyordu, vakit kaybetmeden üstümü giydim siyah şal beyaz bir gömlek ve üstüne gri parlak bir hırka altında da koyu kırmızı dar paçamı giydim hafif bir makyaj yaparak son dokunuşları yaptım üstümde .Aynanın karşısına geçtim gayet şık görünüyordum.Salona geçip kızlara "Nasılım kızlar ""İhmmm gayet seksi görünüyorsun bebek" tabi bu sapıkça konuşan ikodan başkası olamaz .
"Bencede çok şık görünüyorsun.. E herşey hazır olduğuna göre parti bizi bekliyor kızlar" tabi canım biz olmasak parti olmayacak zaten Allahım ya.
Evden çıkıp bir taksiye atladık, yaklaşık yarım saat süren yolculuğun sonuna geldik .Derin bir nefes alıp içeri girdik herşey çok güzeldi alkol dışında tabi alkolle aram yoktur asla içmem kokusuna bile tahammül edemem hatta onun dışında herşey güzeldi hatta fazlasıyla güzeldi taki kulağımda Onur'un sesini duyana kadar "geleceğini tahmin etmiyordum""Neden ne varki bunda "
"Ne bileyim şaşırdım doğrusu biraz asosyal birine benziyorsun da dışardan " hıhhh asosyal birine benziyormuşum ayol sen kendine bak be neymiş dışardan öyle birine benziyormuşum sinirlerimi bozmak için gelmiş anlaşılan yanıma .
"Canım sen insanları hep dış görünüşüne göremi yargılarsın!""Sen bana canımmı dedin "
Hay dilim tutulaydı emi ne diye elin adamına canım dersinki sen başka bir tarafından anlayacak sonra tövbe tövbe ya şimdi sıçtım ne diyeceğim ben şimdi."şey dedim evet ama sor bakayım bir neden dedim"
Ne saçmalıyorum ben ya sorduğunda ne diyeceğim peki .
"Neden Elifcim""Şeey için dedim içimden geldi o yüzden yani başka bir sebebi yok yani yanlış anlama lütfen beni n-neyse ben kızların yanına gidiyorum görüşürüz"
"Gözüm üstünde ona göre Canım"
Cevap vermeyerek yanından ayrıldım, birde canım diyor ya delimidir nedir anlamadım ki gözü üstümdeymiş aman çok korktum ben böyle kendi kendime söylenirken Yusuf geldi yanıma mümkün olduğunca uzak durmaya çalıştım ondan, sadece ondan olsa iyi bütün erkeklerden uzak durdum Onur yüzünden, ah Onur ah kısmetlerimi kapatıyorsun ne yazıkki Onur hayatımdan defolup gideceği zaman herşey yoluna girmiş olacak yani umarım.
Yanıma birinin yaklaştığını gördüm
"Bu dansı bana lutf eder misin?"
Ah tabi bu geri zekalı kim diye sorarsanız tabikii Onur.Gitmemişmiydi bu gözlerini gözlerime dikmiş birde utanmadan beni seyrediyor ya sen görürsün "tabi canım ne demek zevkle diyerek arkasındaki Yusufa söyledim bunun sonucunda kesin beni öldürür bu manyak ama daha fazla duramayacağım yerimde her söylediğine boyun eğmeyeceğim .Biz Yusufla dans pistine ilerlerken arkamızda bıraktığım öküze baktım çok sinirli görünüyor gözlerinden ateş çıkıyor resmen acaba nasıl intikam alacak. Busefer yandın Elif....
Yusuf ellerini belime doladı bende kollarımı onun boynuna doladım ve dans etmeye başladık .Dans konusunda iydim gözlerimin içine bakıyordu kulağıma fısıldadı " çok güzel olmuşsun Elifim"bana Elifim demesini özlemedim desem yalan olur ama özlemişim işte sadece birşey fark ettim ona aşkla bakamıyordum sanki yıllarca sevdiğim kişi o değilmiş gibi.
"Sanırım artık sevgilimi alabilirim "
Ne sevgilisi ya manyak Yusufun yüz ifadesi birden değişti. Onura cevap vermeden "Görüşürüz Elifim" diyerek yanımızdan ayrıldı Onur iyice sinirlenmişti bana Elifim demesini istemiyordu hayır yanı buda ayrı bir kafada hem ben seni artık sevmiyorum sadece intikam almak için geri döndüm diyor hemde kıskançlık yapıyor olmazki ama böyle canım.
Beni hızla kendine çekti elini sıkıca belime doladı kurtulmaya çalıştım ama tabikide izin vermedi çaresizce kollarımı onun boynuna doladım. Neden bilmiyorum ama heyecandan ölüyordum sanki kalbim yerinden çıkmış sanki onu her yaklaştığımda daha hızlı atıyordu. "Bana bunu neden yapıyorsun neden sadece intikam almıyorsun neden beni kıskanıyormuş gibi davranıyorsun ki" bir kaç dakika susup kulağıma eğildi.
"Belki de gerçekten kıskanıyorum yada kıskanıyormuş gibi yapıyorumdur ama sen bu sorunun cevabını asla öğrenemiyecksin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDAM!
RomansaHayatı 18 yaşına kadar eğlence ve güzelliklerle geçen Elif kendisinin peşini bırakmayan Onurun hayatına girmesiyle hayatı değişir. Onur ise bir intikam yemini etmiş ve Elifin ona çektirdiği ask acısını Elife yaşatacaktı. Elif ise Onur onu tehdit ett...