''9.bölüm''

58 3 0
                                    

Multimedya: Yusuf

Misafirlerimizi gönderip odama,kızların yanına çıktım. Pencereden bakıp abimle Onurun konuşması bittikten sonra yanına gelen kişiye baktım. Yusufmuydu o. ama ne işi vardıki burada. Onura yaklaşıp birşeyler söyledi sonrada gitti. aman banane canım.
Onları takmayıp kızlarla yatağımın üstüne oturduk. Lafa ilk giren İko oldu.

''Acaba Erosun oku gelse kalbine eskisi gibi aşık olurmu sana kız''

''Değil Erosun oku Zeusun şimşeği girse götüne o domuz aşktan anlamaz''

''Yuh be kızım hiçmi umut yok yani''

''Hayır yok!''

Bir süre Onur'un dedikodusunu yaptıktan sonra kızlar gitmişlerdi. Kalmaları için ısrar ettim ama ırım kırım ettiler. ah derya teyze ah Feyza teyze ve tabikiide annem nedir bizim sizden çektiğimiz.
Kızlar gidince odama kapandım. Hiç kimseyle konuşmak istemediğimi defalarcq söylememe rağmen annem babam abim ısrarla tek tek konuşmak için kapıma geliyorlar. Konuşmak istemiyorum işte ne zorluyorsanız artık. Hayat durdu sanki akmıyor ki zaman artık. Ben evleneceğim babamalrın intikam yemini yüzünden yanacağım ben. Mecbur kalmak zorunda olmak ne kadar da kötüymüş ailem için benden nefret eden biriyle evleneceğim. Belki de şuan yaptığından daha çok canım yakacak. Ben bunları çekçek kadar güçlümüyüm ki. Değilim, ama olmak zorundyım. Ailem için olmak zorundayım.
Şuan istediğim tek şey uykuydu. Ama rahat bırakmıyolarki. Tam gözlerimi kapatacakken İsoşumun sesini duydum''Aba kapıyı aç bende senle uyucam''

Ben bu çocuğa nasıl hayır derimki.
Kapıyı açar açmaz boynuma atladı. Beraber yatağa uzandık.
''Aba bana masay anyatsana''

''Paşam ben masal bilmemki''

''Yayancı. Bana masay anyat. Yüften.

''Tamam peki anlatıcam.''

''Yaşasınnn''

Ona sıkı sıkı sarılarak masal anlatmaya başladım.
''Bir varmış bir yokmuş. Zamanın birinde ailesiyle yaşayan çok güzel bir kız varmış. Kız istediği herşeye sahipmiş.Sonra kötü prens kızla evlenmek istemiş. Ama kız istememiş. Çünkü ona aşık değilmiş. ama prens istediğini almış ve kızla evlenmek için ilk adımı atmış''

Ne güzel de uyuyordu. Ne kadar masum. Ama hic bana benzemiyordu. Gerçi ben ailemden kimse benzemiyordum ki. Onlar yeşil gözlü. Ben siyah annemin ten rengi bembeyaz ben kara. Hatta anneme 'kız sen bu kızı evlatlıkmı aldın hic size benzemiyor'diye iğrenç espiri yapan teyzelrde vardı. Bende gözüme çoğu zaman lens takarım. Sahi ben niye ailemden kimseye benzemiyorum. Yeni doğan çocuklar bile ya annesine yada babasına benzer. Ben ne anneme ne babama nede kardeşlerime benzemiyordum. Bu soru aklımın bir kenarında kalsın sorcam yarın anneme.
İso uyumuştu. Bende kendimi artık uykunun kollarına bıraktım.

Sabah şu alarmın sesiyle uyanmaktan kötüsü varmı bilmem ama isonun saçımı çekerek uyandırmasından daha kötü bir işkence olamaz.''ABA kayk hadi öyen oydu''yahu çocuk sabahın yedisinde kargalar bokunu yemeden bütün çocuklar yataklarında mışıl mışıl uyurken sen niye uyanıksın be çocuk.
''Lan saçımı bırak döverim bak seni. Yakalarsam kötü olur ISO!''tehdit ederek elini çekmesini istedim. Ama yok çocuk inatlaşıyor illa benimle.
''Hayıy bıyakmam önce kayk ''

''Paşam benim bitanem gülüm aşkım. Senin bu saate götünde pireler uçuşması lazım sen niye uyanıksın''

''Hiii abam göt dedi vayya seni babama söyicem''

''Lan olum buraya gel vallahi bidaha senin ablan olmam bak giderim ''

''Ozamn kim benim abyam oycak''

ZOR SEVDAM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin