Onur' un Ağzından
Yalnız kalmak için arabaya atlayıp nereye gideceğimi bilmeden sürmeye başladım. Yaşadıklarımı düşünüyordum. Elifin gözümün önünde acı çekişini düşündüm. Nekadarda masumdu oysa. Haketmiyordu ki o kandırılmayı. Daha nekadar sürecek bu intikam oyunu ne kadar daha canını yakacağım. O kara gözlerinden daha ne kadar yaş akacaktı. Benim yüzümden ailesinin yüzünden bu halde olması canımı yakıyordu. Bana asik oldumu acaba diye düşünmekten anam ağladı resmen. Onu kendime aşık etmem lazımdı oysa. Biran önce bitsin istiyordum bu lanet olası intikam oyunu. Artık biran önce son bulsun istiyordum. Elifi öyle görmeye dayanamıyordum ki artık.
Düşüncelerimden sıyrılıp geldiğim yere baktım. Nezaman sinirlensem kızsam mutlu olsam buraya gelirim. Severim bu tepeyi. Herşeyimi bilen bir Allah birde bu bu Tepe.
" Yine ne derdin var be kardeşim?"
Duyduğum sesle arkama baktım. Gelen kişi çocukluk arkadaşım sırdaşım can dostum,Ömerdi.
" Gel kardeşim. "
" anlat bakalım Ağaoğlu"
" boşver kardeşim ne ben anlatayım halımı nede sen anlarsın beni. Hade çal biraz da dinleyeyim seni. Özlemişim valla sesiyi."
Urfanın etrafı
Dumanlı dağlar
Aman aman
İçerim yanıyor yar yar
Gözlerim ağlarBenim bu derdime
Bulunmaz derman
Aman amanGezme ceylan bu dağlarda
Seni avlarlar
Anandan babandan
Yardan ayrı koyarlarUrfa dağlarında
Gezer bir ceylan
Aman amanYavrusun yitirmiş yar yar
Ağlıyor amanBenim bu derdime
Bulunmaz derman
Aman amanGezme ceylan
Bu dağlarda seni avlarlar
Anandan babandan yardan
Ayrı koyarlar." Ağzıya sağlık kardeşim. Gelisenmi gidah"
" Gidah bakam Ağaoğlu. Derdin neyse çıkar yakında kokusu"
Gitmeden önce haykırdım bu tepeye bir kez daha. "Bu kadar şık olmana gerek yok be hayat sen her halinle Kahpesin!!!"
Arabaya binip eve doğru sürmeye başladım. " gelisen mi Ömer"
" yok gelmiyem ben sen indir beni kahvenin orda "
Olumlu anlamda kafamı sallayıp,yoluma devam ettim. Kahvenin orda arabayı durdurup Can dostumu istediği yere bıraktım.Ne kadar ısrar etsede eve gitmeyi tercih ettim. Artık biraz uyumak istiyordum. Bir kaç saat Elifi düşünmeden uyuyabilirim herhalde. Yada kimi kandırıyorsam aklımdan çıkmıyorki karakız. Her an aklımda,yüreğimde, kalbimde, tüm bedenimi ,ruhumu esiri altına almıştı resmen.
Eve vardığımda kapıyı çaldım. Açan kişi Hatice teyzeydi bizim evin yardımcısı.
" Hoşgelmişsen oğlum."
" Hoşbuldum Hatice Teyze. Ben odama gidiyorum direk. Uyuyacağım ve kimse rahatsız etmesin."
" tamam oglum siye iyi uykular"
Gülümseyip ağır adımlarla odama ilerledim. Odama geçip ilk önce sıcak bir duş alıp üzerime salaş bir tişört geçirip altıma eşofmanımı giyerek kendimi yatağa attım.
Elif'in Ağzından
" Ah hayırrr ayyyyy"
" ne oluyor Elif iymisin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDAM!
RomanceHayatı 18 yaşına kadar eğlence ve güzelliklerle geçen Elif kendisinin peşini bırakmayan Onurun hayatına girmesiyle hayatı değişir. Onur ise bir intikam yemini etmiş ve Elifin ona çektirdiği ask acısını Elife yaşatacaktı. Elif ise Onur onu tehdit ett...