Capitolul 8

3.6K 207 13
                                    

         Prin tonul vocii destul de ridicat, Natalie atrăsese atenția persoanelor prezente în cafenea. Dar nici că îi pasă! Șocul de care are parte în momentul de față este de neimaginat. Nu s-ar fi așteptat ca, din toată lumea asta bărbatul necioplit întâlnit în Miami să locuiască fix în același oraș cu al ei. Coincidența este mult prea mare. Femeia se gândește că este vorba despre vreo conspirație secretă, așa că face ochii mari și se dă un pas în spate.

—Dacă suntem la camera ascunsă, eu zic să ieșiți oameni buni! M-am prins de șmecherie! Nu mai are rost să vă ascundeți!

          Capul i se rotește în stânga și dreapta și analizează în treacăt fiecare client în parte, așteptând parcă momentul ca un tip cu o cameră de supravegheat secretă să se facă văzut din spatele unei mese.

         Christopher o analizează lung, iar după ce este sigur că Natalie nu își bate joc de el în vreun fel, își rotește ochii peste cap și o pironează pe brunetă cu privirea.

          Și el este la fel de surprins. Locuiește în Brooklyn de când tatăl Daianei îl luase ca ajutor de grădinar la curtea lor și vine zilnic la cafeneaua aceasta. E un fel de tradiție pentru el. Dar niciodată nu o văzuse aici pe străina asta. A fost luat total pe nepregătite.

—Dacă e cineva cu chef de glume, aceea ești tu! Replică cu alură nevoasă. Ce cauți aici?

—Ce cauți tu aici?!

          Chris oftă iritat.

—La o cafea, tu? I-o întoarce ironic.

—La muncă!

          Zâmbesc unul spre altul arogant și frustrați de situație.  Și-ar spune mai multe vorbe usturătoare, însă Natalie este angajată în această cafenea și nu are nici un drept să se certe cu clienții pe motivul ,,existării lor în acest cartier", iar Chris trebuie să bea cafeaua și să plece la serviciu. Socrul său trebuie să fie deja acolo.

—Mă cam grăbesc, îl avertizează Natalie mutându-și greutatea corpului de pe un picior pe altul.

—Și eu!

          Deși încearcă să își zâmbească arogant și superior unul altuia, nu le iese decât o strâmbătură.

—Atunci demonstrează-mi că nu ești aici doar pentru a mă urmării pe mine și întreabă-mă ce vreau să comand! Îi propune acesta pe un ton calm și jucăuș în același timp.

         Natalie își rostogolește ochii pe un aer ironic. Să te urmăresc pe tine? Aș vrea să scap de tine ca de bube dulci. Ești peste tot! Își spunea sieși.

—De ce te-aș urmării? Ești un fel de celebritate și nu mi-ai spus încă? Îl ia aceasta peste picior. Anunță-mă dacă este așa. Nu voi mai spăla ceașca de cafea după ce tu ai atins-o!

          Chris mârâie amenințător spre ea în semn să se oprească. Nu are chef de toanele unei chelnerițe afurisite astăzi.

—Deocamdată tu adu-mi o cafea fără zahăr. Discutăm pe urmă detaliile!

          Îi mai ,,aruncă" un zâmbet pocit și zâmbește triumfător când aceasta se răsucește nervoasă pe călcâie și se îndreaptă spre bar. Josh și grupul său îi găuresc spatele cu privirile insistente pe care le-o oferă de la masa lor.

—Ce s-a întâmplat acolo?

          Şaopta Amandei, o înfurie pe Natalia. Roșcata nu o mai văzuse pe prietena ei atât de pornită pe cineva. Era o noutate pentru toată lumea. Inclusiv pentru clienți.

Iarăși tu? (Colaborare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum