Pasul hotărât de până acum i s-a risipit treptat-treptat, astfel încât în momentul în care Natalie ajunsese la ușa apartamentului ei se simțea secată de puteri. Parcusese străzile mai mult mecanic, salutând din când în când cunoscuții peste care dădea.
Zăbovește câteva momente, dar în cele din urmă găsește cheia în geanta ce o poartă pe umăr. După ce intră in casă, tot felul de gânduri contradictorii îi trec prin minte. Are un sentiment ciudat acum când a aflat că Chris e însurat, pe de o parte știe ca nu ar trebui să îi pese pentru că nu are nicio legătură cu el dar totuși e ceva acolo care nu îi dă pace. Un sentiment ciudat de gol în stomac și de frustrare. E frustrată fiindcă în adâncul sufletului ei sperase căci brunetul ce îi atrase în mod diferit atenția ar fi singur. Se mustră însă grav pentru asta.
Văzându-l atât de arătos pe plajă, pentru câteva momente mintea îi zburase la modelele masculine de pe revistele de care prietenele ei erau foarte atrase. La asta și la faptul că, prin absurd i-ar fi putut permite să manevreze odată skijetul, având-o pe ea ca profesoară.
Își scutură buimacă capul, dorind cu orice preț să înlăture imaginea ce i-a bântuit nopțile încă de atunci. Dar cu toatea astea, știe că o face zadarnic. Vrând, nevrând, imaginea lui Chris i-a rămas întipărită grav pe retină și mai ales în minte. Îl vedea peste tot și în orice bărbat ce-i trecea pragul cafenelei. Ajunse să creadă că tipul se clonase doar ca să râdă de ea. Să o vadă cum se frământă și arde pe dinăuntru.
Cum era să spună că ar fi vrut să fie ea cea care îi atinge abdomenul bine lucrat in această dimineață lângă leagăn? Ar fi fost ceva imoral și demn de comedii. Știe că astea sunt doar vise și că singurul bărbat care ar trebui sa îi stârnească astfel imaginația e Andrew, iubitul ei.
Acum că își amintise de existența lui, o urmă de vinovăție își face loc în sufletul ei. Cum putuse să privească în felul acela un alt bărbat? O durea să se gândească, dar avea apucături de femeie cu moravuri ușoare.
Gândindu-se la un alt bărbat avea impresia că își înșelase iubitul, ceea ce o determina să își creeze o astfel de părere despre ea însăși. Ah, cât ar dori să și-l poată scoate din minte, dar efectiv nu poate. Nu are puterea necesară. Simte că se luptă singură cu morile de vânt. Poate de asta nici nu dormise prea bine în ultimele nopți.
Cu toate astea, știe că între ea și Chris există doar o atracție fizică și atât. Nu se va putea pune problema de vreo relație, mai ales după evenimentele de astăzi. Trebuie să accepte că e al alteia, iar ea nu poate schimba cu nimic lucrurile.
Măcinată cu totul în gânduri, își abandonează poșeta pe patul din dormitor, după care își dezbracă hainele incomode. Soneria mesageriei îi atrage cu totul atenția și, din câțiva pași, ajunge în dreptul laptopului ce îl uitase pornit pe biroul din lemn, verificând cine o căuta.
Buclele blonde ale lui Andrew și ochii albaștri atât de bine cunoscuți ei îi transmit un fior pe șira spinării. Iubitul ei e plecat de aproape o săptămână, iar ea nici măcar nu îl căutase.
Acum că se gândește mai bine, chiar este o iubită groaznică. Nici un bărbat nu ar sta în preajma ei mai mult de câteva ore, dar cu toate astea Andrew a suportat-o câțiva ani.
,, Bună iubito, procesele la care am participat s-au încheiat cu succesul nostru. Sunt sigur că te-ai gândit la mine zi și noapte, dar programul de la cafenea nu ți-a permis să îmi scrii vreun mesaj, probabil adormind imediat ce ajungeai acasă. Încă două zile și te voi putea revedea din nou. Ți-am dus dorul zilele astea. Te sărut dulce. Mult spor la muncă astăzi!"
Natalie se înjură în gând pentru această greșeală. O vede ca pe o monstruozitate și îi vine să intre în pământ de rușine. Ar fi drăguț să îi răspundă la mesaj, dar ce ar putea să îi spună?
,,Și mie mi-e dor de tine", ar fi prea banal. ,,Nu iubitule, nu am dormit când am venit de la cafenea. Eram mult prea ocupată să-mi creez insomnii gândindu-mă la abdomenul unui brunet. Cred că îl cunoști și tu, acela de pe plajă cu care credeai că am întreținut relații sexuale. Mai nou gândul îmi stă doar la el", se mustră aceasta ironică ca pentru sieși.
În cele din urmă renunță la gândurile ironice și tastează în grabă ceea ce îi vine pe moment.
,,A apărut un nou film cu vampiri. Am fost atât de atrasă de povestea lor de dragoste încât mă tolăneam pe canapea în fiecare seară și îi priveam. Știi ce fană înrăită sunt și mai ales, cât de mult mă implic într-o poveste de acest gen, dar mi-a fost dor de tine. Abia aștept să ne revedem!"
Se gândise să îi scrie că și ea îl iubește, dar nu putuse. Se mulțumise însă să lase un emonji cu o inimioară și să-l trimită înainte să închidă laptopul și să își îndrepte atenția asupra dressingului.
Imediat ce crezuse de cuviință că este suficient de îmbrăcată, Natalie părăsise apartamentul. Iar. Se gândise să ia mașina pentru a merge la supermarket. Avea nevoie să facă câteva cumpărături și asta cât mai repede înainte să înceapă să mestece pilota de pe pat.
Poate așa avea să își mai limpezează gândurile ca să fie în formă când va fi timpul să se întoarcă iubitul ei. Totuși, nu trebuie să dea de bănuit că s-ar fi schimbat ceva la ea zilele astea.
Parcarea supermarketului nu este aglomerată la această oră a dimineții. Femeia parchează mașina, iar după ce își ia un coș de cumpărături, invadează raionul cu fructe și legume.
O mână i se așterne pe umăr cât timp introducea morcovii în pungă. Natalie tresare speriată și scapă legumele din mână. Își răsucește apoi privirea în direcția persoanei ce o speriase și, rămase fără cuvinte privind la chipul mult prea cunoscut.
***
După cum probabil ați văzut, cartea este din nou in colaborare. Am revenit cu forțe noi si vom încerca să ne dăm cât mai mult interesul in ceea ce privește scrisul si postatul. Sperăm să vă placă!
Cine credeți că a speriat-o pe Natalie? Vă așteptăm cu mult drag părerile! :*
CITEȘTI
Iarăși tu? (Colaborare)
RomanceNatalie şi Chris, doi tineri prinşi în relații ce par a fi fără viitor, au o serie de întâlniri întâmplătoare şi cred că se îndrăgostesc, dar... aşa este?