Se blocase. Curajoasa, neînduplecata și hotărâta Natalie Waren a reușit să renunțe la hotărârea și perseverența cu care trecea peste orice obstacol.Este o femeie curajoasă, dar văzând această femeie inconștientă zăcând pe o masă din cafeneaua în care muncește parcă își pierde tot curajul treptat, treptat.
—Cum adică nu are puls? Își întreabă speriată șeful.
George înclină capul într-o parte, dar nu spune nimic. Clatină apoi în semn de negare și privește cu tristețe spre femeie.
—Cum s-a întâmplat asta?
Întrebarea iese de pe gura lui Christopher. Mușchii corpului îi tremură de furie, iar agitația deja îl aduce la disperare.
—Pur și simplu, George ridică impasibil din umeri, Amanda i-a servit cafeaua, iar după nici cinci minute s-a oprit din respirat. Țipătul Amandei m-a adus aici, iar odată ce am dat cu ochii de ea, mi-am dat seama că nu mai avem ce să facem pentru femeie.
—Ai sunat la salvare?
—Bineînțeles.
Christopher își trece degetele de câteva ori prin firele rebele de păr. Își scoate apoi mobilul din buzunar și formează în grabă un număr memorat.
—Pe cine suni? Îi soptește Natalie. Glasul îi tremură de emoție, iar teama pune stăpânire pe întreaga ei rațiune.
Bărbatul îi face semn să facă liniște și îi ignoră întrebarea. Răsuflă aproape ușurat când glasul gros al prietenului său cel mai bun se face auzit în receptorul telefonului.
—Taylor la telefon.
—Am o urgență la cafeneaua La Nicolle. Încearcă să ajungi cât mai repede aici.
Nu așteaptă aprobarea amicului său și îi închide în nas. Își coboară apoi privirea pe Natalie și expiră zgomotos aerul pe nări.
—Ce vârstă ai? O întreabă șoptit.
Aceasta rămâne un timp tăcută, meditând asupra întrebării. De ce Christopher ar întreba-o ce vârstă are ea? Care este legătura între ea și acest deces până la urmă?
—Douăzeci și trei.
Chris încuviințează, dându-i de înțeles brunetei că înțelesese răspunsul, dar întreaga atenție se concentrează asupra sirenelor de salvare de afară.
Câteva momente mai târziu, încăperea se umple de paramedici de la salvare, polițiști și câțiva detectivi ce fotografiază locul cu pricina. Unul dintre detectivi i-au fotografiat chipul Nataliei, lui Christopher și Amandei. Asta până sosise George și îi interzise acest lucru, la insistențele lui Chris. Polițiștii recuperaseră între timp obiectele pe care Kate își lăsese amprentele și le-au introdus într-o pungă. Paramedicii i-au acordat Katherinei o resuscitare, însă în zadar.
Unul dintre paramedici își croise drum spre tejgheaua lângă care se află cei prezenți la deces. Acolo au fost puși de către polițiști să stea până la finalizarea anchetei.
—Îmi pare rău, începe acesta să vorbească, dar doamna nu mai avea puls când am venit noi.
Amanda suspină și lasă câteva lacrimi să-i alunece pe obraji. Prietena ei încearcă să o încurajeze, strângând-o în brațe și șoptindu-i încurajări, dar roșcata este de neoprit.
CITEȘTI
Iarăși tu? (Colaborare)
RomansaNatalie şi Chris, doi tineri prinşi în relații ce par a fi fără viitor, au o serie de întâlniri întâmplătoare şi cred că se îndrăgostesc, dar... aşa este?