Epilog

2.1K 146 26
                                    

           De-a lungul anilor Natalie a învățat să îşi organizeze mai bine timpul în aşa fel încât să şi-l petreacă alături de soțul şi fiica lor, Samantha, dar de data asta ceva i-a scăpat. Poate a fost Amanda care a distras-o cu totul de la traseul pe care îl avea de parcurs.

            Prietena ei a făcut nunta cu Josh cu ani în urmă, iar acum este foarte stresată pentru că urmează să nască o frumoasă fetiță. Bietul Josh are grijă să îi îndeplinească toate capriciile soției sale şi îi mulțumeşte zilnic lui Dumnezeu că l-a ajutat să o găsească. Amanda a venit în viața lui ca o binecuvântare.

            Cu toate că anii au trecut, relația dintre Natalie şi Andrew nu s-a înrăutățit deloc. Au ajuns la concluzia că acestei relații le-a trebuit un moment de ezitare pentru a se clădi mai bine, acel moment a fost în urmă cu ani de zile când Natalie s-a simțit atrasă de Chris. Bineînțeles că asta nu a ținut mult timp, iar sentimentele dintre ei au ieşit la iveală în cele din urmă. Natalie nu s-a mai gândit la Chris de când a preluat conducerea cafenelei lui George. Atunci a fost ultima dată când l-a văzut, şi i-a urat multă fericire în viață alături de soția şi copilul lor.

           Chris i-a ascultat urarea şi s-a bucurat de toți aceşti ani în care a călători în țări străine, a vizitat Europa, întreaga America şi Canada împreună cu Daiane şi băiețelul lor. Acum se simte împlinit, tatăl Daianei le-a oferit lor firma, iar Daiane lucrează cot la cot cu soțul ei.

          Această zi este liberă, iar ambii se bucură de soarele năucitor al Miami-ului. Băiețelul lor aleargă vesel pe malul mării şi se bucură din plin de vacanța pe care a aşteptat-o atât de mult timp, în timp ce Chris şi Daiane parcurg plaja ținându-se de mână.

—Îți aminteşti că aici ne-am petrecut luna de miere?

            Chris aprobă melancolic, iar un val de amintiri îl năvălesc cât ai clipi.

            Pe partea cealaltă a plajei, micuța Samantha aleargă timidă pe nisip. Tatăl ei, Andrew o urmăreşte de aproape, iar când aceasta nu este atentă, se năpusteşte asupra ei şi o prinde în brațe. Natalie îi surprinde râzând cu gurile până la urechi şi se alătură şi ea lor în scurt timp.

—Mami! Exclamă fetița încâtată.

—Ai întârziat, îi spune Andrew cu glas jucăuş.

—Amanda m-a reținut, încearcă aceasta să se scuze.

            O vede pe Samantha depărtându-se de ei, iar atenția şi-o concentrează asupra lui Andrew. Arată la fel ca acum opt ani când au venit pe această plajă! Nu-i vine să creadă cât de repede au trecut toți aceşti ani, cât de multe lucruri s-au schimbat în viața ei de atunci.

—Cum te simți? O întreabă Andrew.

—Sunt fericită.

          Se sărută cu pasiune, ca şi cum nu s-au mai văzut de foarte mult timp. Sunt însă atraşi de absența fiicei sale şi încep să o caute amândoi din priviri. Samantha nu s-a depărtat prea mult, tocmai de asta o găsesc povestind cu un băiețel. Natalie o ia înainte spre ei, iar Chris face acelaşi lucru dorind să îşi ia băiatul de acolo pentru a merge să servească prânzul. Când distanța dintre ei se făcu mai scurtă, ambii au rămas surprinşi să se revadă după atât de mult timp. Exact în acelaşi loc, dar exclamația la unison i-a uimit şi mai tare.

—Iarăşi tu?!

Sfârşit!

Iarăși tu? (Colaborare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum