Capitolul 9:Accidentul

269 10 0
  • Dedicat lui Andreea Deea
                                    

Capitolul 9-Accidentul

*Kat's POV*

Stateam pe canapeaua comoda a unui magazin Harrods in timp ce Leah cauta printre rafturi ceva dragut de imbracat pentru intalnirea ei cu Louis de la cinema din seara asta. Sincer, nu prea cred ca Leah avea intr-atatia bani cat sa isi ia macar o bluza, insa nu ma indoiam de capacitatea ei de a gasi lucruri dragute la preturi mici.

-Ce spui? ma intreba ea iesind din cabina de proba cu o rochie albastra scurta cu imprimeu floral in partea de jos.

-E draguta. am spus eu absenta. Singurul lucru la care puteam sa ma gandesc era surpriza pe care voiam sa i-o fac lui Niall dupa concert. Aveam sa ii fac o cina romantica cu mancacrea lui preferata, lumanari si poate, ceva magic la sfarsit.

-Kat! Pe bune! Crezi ca ii va placea lui Louis? Vreau sa fie perfecta!

-E perfecta, o sa ii placa, acum hai sa o platim si sa mergem odata la carnavalul acela din centru!

Dupa ce Leah a fost convinsa ca rochia e perfacta si destul de ieftina, ne-am dus la hotel sa lasam cumparaturile si sa mergem la carnaval. Cand sa iesim din hotel, am primit un mesaj de la Harry.

"Vin-o repede la spitalul Royal Marsden. Niall si-a rupt mana. Va astept la intrarea principala."

Cand am citit, era sa scap telefonul pe jos. Am infascat-o pe Leah de mana si am pornit in graba catre spital. Nu era prea departe de hotel, asa ca nu am avut mult timp de gandire. Cand am ajuns in curte l-am zarit pe Harry la intrare. Am luat-o la fuga inspre el, si fara a-l lasa sa zica ceva, am intrat in spital intreband prima asistenta unde e Niall. Bineinteles ca asceasta m-a confundat cu o simpla fana, si nu a zis nici-un cuvant pana cand a venit Harry sa clarifice situatia.

Nu cred ca mi-a fost vreo-data mai frica sa vad pe cineva in spital, mai ales cand il placeam asa de mult pe Niall. De fapt, dupa tot timpul petrecut impreuna, simteam ca ceva se infiripa intre noi doi. Simteam fluturi in stomac de fiecare daca cand il vedem, inima imi tresalta cand cineva ii spuea numele, si aveam o stare de comfort si siguranta cand eram langa el. Simteam ca locul meu era langa Niall, si ca nimic rau nu avea sa se intample atata timp cat stateam impreuna.

Am deschis cu inima in dinti usa de la salonul privat al lui Niall. Blondutul meu statea in pat, insa ceva era ciudat acolo. Prezenta unei fete roscate, aplecata deasupra lui, sarutandu-se. In acel moment, am simtit cum pamantul imi fuge de sub piciore, cum toate sentimentele mele si increderea mea pentru el se dusesera pe apa sambetei. Ma simteam tradata. Lacrimile amenintau sa curga in jos pe fata mea rosie de furie. Nu am zis nimic, am plecat, am fugit in afara spitalului. Din cauza nervilor, nici nu mi-am dat seama cand am intrat in cineva. Era Zayn.

-Ce e Kat? Te simti bine?

-Nu...

-Kat, spune-mi ce s-a intamplat. Se intampla ceva rau cu Niall?

-Sincer, nu stiu. Du-te sa vezi si tu mie mi se pare ca se simte foarte bine.

-Stai sa vorbim.

-Nu, du-te la Niall in salon. Nu vreau sa vorbesc despre asta! si spunand asta am fugit spre hotel, lasand totul in spatele meu. Incercand sa imi scot imaginea din cap. Incercam sa ma gandesc ca mai era ceva in poveste de care nu stiam. Incercam sa ma gandesc ca poate am interpretat gresit. Insa era clar. Niall se folosise de mine, se prefacuse ca ma iubeste, ma facuse sa cred in el, in timp ce pe la spatele meu isi facea de cap cu nu stiu ce roscata.

Ma dezamagise...

Complicated Love (1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum