Capitolul 12: Inevitabilul s-a intamplat...

202 10 13
                                    

Capitolul 12-Inevitabilul s-a intamplat

*Leah's POV*

-Kat! Kat! Opreste-te! tipam eu si Louis in acelasi timp.

Nu puteam sa cred ca prietena mea cea mai buna, pe care o stiam din copilarie tocmai voia sa faca asta. Ma uitam cu groaza la ea stand intr-o camera goala descuiata din hotel taindu-se...Niciodata nu s-a mai taiat. Nu credeam ca asa ceva e posibil. Kat mereu era fericita, iubea viata. Niall o adusese in cel mai rau stadiu posibil.

M-am intors spre Louis ca sa ii spun sa aduca ajutoare, insa el deja vorbea la telefon cu ceilalti baieti. De-aia il placeam. Mereu stia sa faca ce trebuie. Era el glumet mai mereu, insa atunci cand era nevoie, chiar putea fii matur. Nu puteam sa ma gandesc acum la Louis...Kat era in pericol, habar nu aveam ce sa fac, si eu ma gandeam la cat de perfect era iubitul meu.

Da, iubitul. Inainte sa plecam spre hotel sa vedem ce se intampla, ma lua de mana si ma saruta. A fost asa de frumos. De fapt, a fost primul meu sarut. Stiu ca suna ciudat, insa mereu mi-am dorit sa ma "pastrez" pentru baiatul perfect, sa dedic aceasta onoare cuiva care merita. Inca mai simteam buzele lui dulci, carnoase peste ale mele. Limba lui umeda si calda navalind in gura mea, lasandu-ma fara vlaga. Respiratia lui mentolata si grea atunci cand ne-am despartit din acel sarut perfect. Modul in care s-a uitat in ochii mei caprui, cum ma lua de mana si ma intreba daca voiam sa fiu iubita lui. Era magic.

M-am oprit din visat si totul incepu sa se miste cu incetinitorul atunci cand baietii intrara in camera. Niall facu ochii mari, lacrimi amenintand sa curga din ei. Harry se opri in prag holbandu-se cu o fata confuza la Kat. Liam tipa la Louis sa cheme o ambulanta. Si atunci, se intampla. Am simtit cum pamantul mi se misca sub picioare, si totul s-a transformat intr-o negura completa. Ultimul lucru pe care mi-l mai amintesc era Niall prabusindu-se in fata lui Kat si aceasta dandu-i o palma.

*Zayn's POV*

Dupa ce ca o aveam pe Kat taindu-se si neascultandu-ne sa se opreasca, acum si Leah lesinase. Perfect. Minutele se scurgeau cu incetinitorul pana cand paramedicii intrara in camera. Unul o lua pe Leah pe targa verificandu-i pulsul, iar celalalt o lua pe Kat, incercand din rasputeri sa o faca sa se opreasca. Lacrimile ii curgeau pe obrajii palizi de la durere si am putut sa observ cum in timp ce era luata pe sus murmura ceva. Citind pe buze mi-am dat seama ca spunea intr-una "Niall...de ce, de ce?" M-am simtit asa de rau pentru ea. Chiar aveam de gand sa ii platesc lui Niall pentru ce i-a facut.

Nu imi placea de Kat ca o iubita, dar era o persoana buna cu care sa petreci timpul. Avea o inima buna si iti sarea mereu in ajutor. Nu puteam suporta ideea ca Niall o suparase atat de rau. Nu puteam.

Fara sa ma mai gandesc am traversat spatiul dintre mine si el, si fara sa gandesc am sarit la gatul lui. I-am dat un pumn in fata, spargandu-i buza inferioara.

-Zayn! Ce ai? intreba Niall sangele curgandu-i din gura.

-Ce am? Ce ai tu? Cum ai putut sa faci asa ceva? Tocmai lui Kat? Cum? am tipat la el in timp ce ma pregateam sa ii mai dau un pumn.

Liam si Louis au incercat sa ne desparta. Atunci mi-am dat seama de ceva. Harry nu era aici. Plecase.

-Unde e Harry? am spus eu.

-Cred ca a plecat dupa ambulanta la spital. raspunse automat Louis

-Bine, sa mergem si noi. sugera Liam

Fara sa ma mai uit la Niall am iesit pe hol, gata sa sar la prima persoana care avea de gand sa imi zica ceva. Nu aveam sa il iert asa de usor pe Niall si nu cred ca ceilalti ar fii dat uitarii toata povestea asta. Nu puteam crede cat de usor viata noastra normala, de la baieti faimosi care toata ziua repeta pentru concerte am ajuns sa alergam prin spitale dupa adolescentele care reusisera sa isi faca loc in inimile noastre.

Toata aceasta viata parea acum ca luase o intorastura la 180 de grade.

(A/N) Deci, ce credeti? V-ati asteptat la asta? Si, ce credeti ca se va intampla in capitolul urmator? Cel mai bun raspuns are dedicatie!

XOXO, Diana

Complicated Love (1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum