Capitolul 11: Confruntarea

229 12 6
                                    

Capitolul 11-Confruntarea

*Chelsea's POV*

Alergam, nu stiam unde ma duc. Pur si simplu alergam. Cred ca partea irationala a creierului meu voia sa se duca la Kat si sa o stranga de gat. Cred ca tot aceasta parte a creierului a pus stapanaire pe mine atunci cand am luat un taxi spre hotelul lor. Nu stiam ce fac, nu stiam ce sa spun. Aratam disperata. Trebuia sa ma calmez, altfel mi-as fii pierdut mintiile. In timp ce mergeam cu taxiul pe strazile aglomerate ale Londrei, mi-am sters rimelul scurs, si m-am gandit la ce aveam sa ii spun lui Kat, sau mai bine zis, ce aveam sa ii fac. Nu, nu aveam de gand sa recurg la violenta, insa daca ii voi tranti un pumn, nu avea sa fie cu intentie.

Cand am ajuns in holul hotelului am intrebat receptionista de camera lui Katherine Jones si a lui Leah  Madson. Spre norocul meu mi-a spus numarul camerei fara sa ma mai intrebe de ce si imediat am zbughit-o spre camera acestora.

Eram acolo. In fata usii camerei fetei ce mi-a rapit iubitul. Ce credea ca totul va fii usor. Insa nu s-a gandit la posibila lui iubita? Nici nu stiam pe cine eram mai furioasa...pe Niall ca ma inselase sau pe Kat ca imi furase irlandezul meu de langa mine. Fara sa imi mai pun alte intrebari, am ciocanit la usa. Secunde mai tarziu, Kat imi deschise usa. Parul ei blond era valvoi, iar fata ii era rosie. Ochii ei caprui erau umflati de la plans. Aproape imi era mila de ea, insa nu aveam de gand sa o las sa scape asa de usor, asa ca i-am dat o palma.

Uimirea se citea pe fata ei, insa cand am incercat sa ii mai dau o palma, o mana m-a prins de incheietura, smucindu-ma atat de tare incat mi-am pierdut echilibrul. M-am intors sa imi infrunt inamicul, si am realizat cu stupoare ca era Zayn.

-Lasa-ma in pace! am tipat eu.

L-am vazut pe Harry insotit de Louis si Leah ducandu-se la Kat, luand-o in brate. Nu era corect. Eu suferisem mai mult, si nu a fost nimeni care sa ma ia in brate, sa ma consoleze. Tarfa aia primea prea multa afectiune si respect decat merita. M-am desprins din stransoarea lui Zayn si m-am repezit catre Kat. Am vrut sa o trag de par incat sa o las cheala, insa sunetul melodios al vocii lui Niall m-a oprit

-Nu face asta! a tipat el.

L-am tras pe Zayn in camera unde se aflau Kat si ceilalti, incepand sa o injur pe Kat.

-Cine esti si de ce imi faci asta? a suspinat Kat printre lacrimi.

-Sunt iubita lui Niall, si eu doar apar ce e al meu. am zis eu cu ura in glas, sagetand-o cu privirea. Nu inteleg de ce a ales-o Niall tocmai pe ea, era grasa si parul ei era degradat. Nu se machia deloc, cu exceptia rimelului ieftin.

-Dar credeam ca Niall nu are nici-o iubita. tipa disperata si confuza in acelasi timp Leah

-O ba da, are. Sunt eu, Chelsea, tipa care a castigat VIP pass-ul din Florida? Nu ma mai tineti minte, baieti?

Niall intra pe usa si tipa in gura mare "Pot sa explic!" L-am vazut pe Liam intrand dupa el, alaturandu-se celorlalti consolatori ai lui Kat.

-Nu, nu poti! Ai facut asta intentionat! M-ai folosit...cum ai putut? a tipat la el Kat. Nu, nu poti sa imi explici nimic! 

-Nu e adevarat...lasa-ma sa iti explic. Nu e nimic intre mine si Chelsea! Trebuie sa ma crezi!

-Nu Niall, nu mai pot sa te cred. Las-o asa. Ramanem amici si gata.

-Dar...

-Nu..

Am privit-o cum pleaca in fuga pe usa hotelului, Leah si Louis ducandu-se dupa ea. Niall se intoarse spre mine si imi spuse cu ura si dispret in voce sa plec.

-Uite ce ai facut! Nu puteai sa iti vezi de treaba ta?

-Tu esti treaba mea. Am zburat din America pana aici ca sa iti fac o surpriza si tu asa ma tratezi?

-Iesi afara. Ai facut destule lucruri rele pentru toti cei din camera asta. Nu mai vreau sa te mai vad!

-Nu plec pana nu admiti ca ma iubesti.

L-am vazut apropiindu-se de mine. A ridicat palma, dar in loc sa imi cuprinda obrazul ca de obicei, imi dase o palma. Niall Horan, cel pe care l-am iubit, care m-a iubit, cu care am petrecut atatea clipe frumoase impreuna ma lovise. Lacrimile au inceput sa siroie din ochii mei. Mi-am masat locul in care Niall ma lovise. Mi-am luat geanta si am plecat. Am iesit din hotel, prabusindu-ma pe prima banca din apropiere. Briza de vara m-a cuprins. Am ineput sa plang, nimic altceva.

Doar am stat acolo si am plans.

Complicated Love (1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum