Capitolul 24- De ce?
*Katherine's POV*
Cand se deschise usa, intra pe ea cine nu ma asteptam sa intre...era Chelsea. Pentru numele lui Dumnezeu! Iar ea? Nu pot sa cred! Speram ca o data cu scandalul petrecut acum cateva zile, totul va fii usor...se pare ca nu.
Dinnou, iata-ma cu fata lunatica care mi-a stricat relatia si i-a distrus concertul de vis al lui Leah.
-Tu? Ce cauti tu aici?
-Buna si tie! Mi-a fost dor de tine. spuse Chelsea fara sa ma bage in seama.
-Nu mi-ai raspuns la intrebare...
-Nu sunt aici ca sa iti dau tie socoteala.
-Atunci de ce m-ai adus aici in primul rand?
Chelsea se opri din a se plimba prin camera si ma fixa cu o privire ucigatoare.
-Ti-am mai zis ca nu sunt aici sa iti raspund la intrebari, fetita!
M-am asezat usor pe pat in timp ce Chelsea scoase din buzunar un mobil. Apela un numar, iar peste cateva secunde se auzi un ciocanit la usa. Chelsea deschis si lasa sa intre in camera unul din bodyguarzi. Ii sopti ceva la ureche, apoi Chelsea parasi camera.
Iata-ma aici, intr-o camera de hotel cu un ciudat. Strainul se aseza la geam si se uita la mine cu o privire neutra.
-Ce e? Nu imi sta parul bine, sau de ce te uiti asa la mine?
-Dupa cum a zis stapana, eu nu trebuie sa imi iau ochii de pe tine!
-Si de ce ma rog?
-Ai putea scapa...nu e logic?
-Cum? Chiar as vrea sa imi spui cum! Adica as putea scapa daca m-as arunca de la geam, dar amandoi stim ca asta ar insemna sa mor.
Gardianul se mai uita cateva momente la mine de parca as fi fost nebuna, apoi isi intoarse privirea catre geam. Peste un sfert de ora de tortura, intra in camera Serghei.
-Buna ziua, draga Katherine! Vad ac esti gata de o noua zi!
-Si adica?
-Iti vei intalni noii prieteni. Apoi o vei ajuta pe Chelsea cu niste treaba. zise el.
Ma lua de mana si am conduse pe hol catre o alta camera. Aceasta era imensa! In mijlcoc se afla o masa lunga, in jurul careia se aflau insirate scaune. In unul din capete se afla Chelsea, iar de-o parte si de alta stateau trei fete lafel de confuze ca si mine. Singurul lucru care mi-a atras atentia a fost ca semanau toate cu mine!
Acelasi par, aceasi constructie corporala...doar cateva detalii ale fetei care ne tradau identitatea.
-Katherine, ma bucur ca te-ai decis sa ni te alaturi. Ia un loc!
M-am asezat pe partea dreapta langa una dintre "dublurile" mele. Serghei se aseza in celalalt capat al mesei, ridica un pahar si intreba pe un ton sumbru:
-Incepem?
-Dupa tine. spuse Chelsea zambind.
*Leah's POV*
Parintii lui Kat ajunsesera deja de o ora si nu se mai puteau opri din plans. Se invinovateau singuri ca nu ar fi trebuit sa o lase sa plece din primul rand. Vestile deja ajunsesera departe in presa, fani isi pusesera pana si corturi in fata hotelului. Retelele de socializare vuiau de incurajari iar politia cautau de zor faptasul. Deja identificasera persoana de vina, dar le trebuiau mai multe dovezi de la fata locului si inca mai era de stabilit domiciliul acestei persoane. Baietii o duceau bine, cel mai ingrijorat fiind Harry.
-Esti bine? ma intreba Louis in timp ce se aseza langa mine
-Mda, dar foarte ingrijorata. Daca Harry are dreptate si e de vina Chelsea? Sau mai rau, daca au ranit-o? Of Louis, nu stii cat de speriata sunt!
-Stiu Leah, si eu sunt ingrijorat, dar sunt sigur ca totul o sa fie bine. Politia o sa-l gaseasca iar vinovatul va plati. Crede-ma! ma asigura el. Vin-o aici!
M-am apropiat de el, cuprinzandu-ma de dupa umar. Mi-am lasat capul pe pieptul lui, el sarutandu-ma pe crestetul capului.
-O sa fie bine. imi sopti el la ureche. O sa fie bine!
CITEȘTI
Complicated Love (1D Fan Fic)
Fanfiction"Hate is only the beginning of a love story"-Katherine Pierce