Capitolul 17: Doar prieteni

187 12 0
                                    

Capitolul 17-Doar prieteni.

(A/N) In primul rand vreau sa imi cer mii de scuze ca nu am actualizat povestea, insa nu am fost acasa si am uitat sa ii las Ralucai urmatorul capitol ca sa il puna ea online, asa ca, iata-l in sfarsit capitolul 17 de saptamana trecuta! Enjoy!

*Niall's POV*

L-am asteptat pe Louis sa iasa cu Leah din camera fetelor ca sa pot intra si eu. Cand i-am vazut intrand in lift, mi-am luat inima in dinti si am ciocanit la usa apartamentului. Dupa cum am sperat, Kat era singura. Cand m-a vazut, surasul de pe buzele ei se stinse usor. Imi venea sa plang cand o vedeam ca nu mai zambea de fiecare data cand trecea pe langa mine. Mi-as fii dorit doar sa o evit so gata, insa nu puteam sa las lucrurile neterminate.

-Buna! Pot sa intru? am zis eu usor

-Amm, da, sigur.

Am pasit unpic nesigur in hol. Am traversat repede incaperea si m-am asezat pe canapea. Maine aveam sa imi scot mana din ghips si inainte de a reintra in febra repetitiilor voiam sa imi cer scuze fata de ea.

-As vrea sa vorbim. am zis rupand tacerea. As vrea sa clarific cateva lucruri.

Kat s-a uitat la mine usor surprinsa. S-a asezat pe fotoliul din stanga canapelei strangandu-si picioarele sub ea.

-In ultimul timp s-au intamplat milte lucruri neplacute atat pentru tine cat si pentru mine. Toata nebunia cu Chelsea si presa...

-Niall, nu face asta...

-Nu, trebuie sa o fac! Dupa toata suferinta pe care ti-am produs-o cred ca ar trebui sa stii ca imi pare rau. Trebuie sa stii ca eu te-am placut si niciodata nu am vrut sa te ranesc. Nu am vrut sa se ajunga la asa ceva. Credeam ca Chelsea iesise din viata mea, apoi a aparut si...

-Niall, nu te mai chinui. zise Kat ridicandu-se de pe locul ei indreptandu-se spre mine. Am inteles ce incerci sa zici.

-Serios?

-Da, cu totii facem greseli, iar tu incerci sa ti-o indrepti pe a ta.

-Kat, ma poti ierta vreodata pentru tor ce am facut?

-Bineinteles! a spus ea usor cu un mic suras aparandu-i pe buze.

S-a apeopiat de mine si ma lua in brate. Isi apropie buzele de obrazul meu, ii simteam respiratia ei calda pe pielea mea alba. Inima imi batea cu putere, iar atunci cand ea imi saruta obrazul am stiut ca eu inca o placeam. La naiba, o iubeam si mi-as fii dorit cu toata ardoarea sa fie a mea, sa o mai tim in brate lafel cum faceam inainte. Insa stiam ca totul era pierdut. Stiam ca nu o voi mai putea avea niciodata. Si, poate in timp ce eu imi plangeam de mila, altul incerca sa ii castige inima.

Ne-am despartit din imbratisare, si cuprins de rusine si stanjeneala am iesit din camera. Mi-am luat ramas bun de la ea si am mai imbratisat-o odata.

-Ma bucur ca am clarificat toate lucrurile! am zis eu intr-un final

-Si eu. a spus usor Kat

-Si, ma gandeam, poate ai vrea sa..

-Doar prieteni Niall, doar prieteni. m-a intrerupt ea vesel.

Am clatinat din cap in semn de aprobare si am plecat.

In timp ce ma plimbam usor pe hol spre camera mea, m-am ciocnit de Zayn. Parea obosit si suparat. Mirosea tot a fum de tigara si respiratia ii era abundenta in alcool.

-Zayn, ce ai patit?

-Hmm, blondo, esti asa se sexy! Vii cu mine la un shot?

-Zayn, sunt eu Niall, pe unde ai umblat?

-Niall? Ce nume ciudat pentru o fata asa draguta ca tine!

-Oh Doamne, hai cu mine in camera!

-Uuum, o da, hai la tine in camera! Ce o sa ne mai distram! Nebunatico!

L-am luat pe Zayn de dupa gat si l-am tras dupa mine in camera lui Liam. El mereu stia ce sa faca. Dupa un minut dd ciocaneli a deschis in sfarsit usa.

-Niall, ce vrei?

-Zayn e beat si naiba stie ce s-a mai intamplat in seara asta!

-Baga-l in camera!

-Blondo, inca o tipa? Cred ca o sa fie cea mai buna seara din viata mea!

Liam l-a luat pe Zayn si l-a pus pe pat in timp ce eu l-am sunat pe Harry. Sincer, nu voiam sa ii stric intalnirea lui Louis, asa ca pe el il vom anunta cand se intoarce.

-Ce s-a intamplat? tipa Harry cand a intrat in camera.

-Zayn e mort de beat! Poate e chiar si drogat! Nici noi nu stim ce s-a intamplat! a raspuns Liam

-Vreti sa facem un foursome? Voi fetelor sunteti nebune! Imi place de voi!

-Oh Zayn, mai taci! Nu suntem fete!

-Si mai bine! Mereu am vrut s-o fac cu baieti!

In acel moment, toti am izbucnit in ras, iar intr-un moment de vertige, Zayn a inceput sa vomite.

-O sa fie o seara lunga. ofta Harry in timp ce il conducea pe Zayn la baie.

Complicated Love (1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum