Capitolul 18: Mahmureala

156 9 2
                                    

Capitolul 18-Mahmureala

(A/N) Vreau sa imi cer dinnou mii de scuze ca am actualizat povestea foarte greu, dar e vara si tot plec din tara. De acum insa voi posta la zi! Poate veti avea si un capitol bonus pentru asteptare!

*Zayn's POV* 

M-am trezit a doua zi cu o durere imensa de cap. Am incercat sa ma ridic din pat insa o mana m-a tinut jos. Mi-am intors cu dificultate capul si l-am vazut langa mine pe Niall. In spatele lui Louis si Harry ma priveau ingrijorati insotiti de Kat si Leah. Privirile lor erau ingrijorate si compatimitoare. Nu mai rezistam asa ca m-am intors pe cealalta parte, unde din nefericire ma examina Liam cu aceasi privire. 

Am incercat sa ma ridic din pat dinnou, dar nu am putut. Am observat ca Niall isi scosese deja ghipsul. Oare cat de mult am dormit? M-am uitat la ceasul de pe peretele opus. Ora 12! Nu pot sa cred. La 14 aveam cu totii repetitii, iar peste o zi aveam concertul!  

-Zayn, stiu la ce te gandesti. Este tarziu dar trebuie sa te calmezi si sa te odihnesti! Ieri ai avut o seara grea si lunga! a zis Liam 

-Nu pot sa dorm cu voi toti uitandu-va la mine. Lasati-mi niste spatiu!  

-Nu cred ca e... 

-Bine, baieti, hai sa plecam. spuse Kat 

I-am vazut pe ceilalti iesind din camera. Inainte sa iasa, i-am aruncat lui Kat o ultima privire de multumire. Cand usa se inchise, m-am ridicat din pat. Poate ca miscarea a fost prea brusca, caci imediat m-am simtit ca si cum cineva mi-a dat cu ceva in cap. Am pasit pe covor si m-am dus la baie sa ma spal. Poate un dus m-ar fi putut revigora. Cand mi-am vazut reflexia in oglinda am incremenit! Ochii mei pareau injectati si aveam cearcane si alte semne ale oboselii vizibile pe toata fata! Aratam ca un monstru. 

Mi-am dezlipit privirea de pe oglinda ce tinea reflexia mea groteasca si mi-am facut repede dusul binemeritat. Mi-am pus pantalonii pe mine, cand am simtit ceva in buzunarul de la spate. Am bagat mana si am scos din el un biletel. L-am despaturit si cand l-am citit, realitatea m-a izbit ca un autobuz.

*Start of the flash-back* 

-Si, cum te cheama frumosule? 

-Scuza-ma, nu pot acum! am spus eu in timp ce imi faceam loc printre corpurile traspirate din club. 

-Esti cu cineva? Te-as putea scapa foarte repede de ea! 

-Nu am nevoie de nicun serviciu din partea ta. am spus eu dezgustat. 

-Cum vrei, nu stii ce pierzi. 

Mi-am continuat drumul spre capatul clubului clatinand din cap exasperat de insistenta fetei dinainte.  

-Domnule, nu aveti voie sa intrati aici! ma informa un dobyguard. 

-Nu, e ok, doamna stie ca vin! 

I-am inmanat matahalei de la intrare biletul si am intrat in incaperea launtrica. Spatiul era luminat si canapele de piele neagra inconjurau camera vopsita in rosu ca sangele. Am examinat fetele celor prezenti si am reperat-o pe Anne din prima. 

M-am indreptat spre ea vesel si am cuprins-o de dupa mijloc sarutand-o pasional. Nu o mai vazusem de ceva vreme, asa ca mereu era o bucurie sa o imbratisez. 

Parul ei era prins intr-un coc stilizat si eea imbracata intr-o rochie de seara alba cu flori rosii. 

-Ce dor mi-a fost de tine! i-am soptit usor in ureche. 

-Si mie de tine! Am auzit multe lucruri urate despre tine si baieti. Vreau sa stii ca nu cred nimic din ele! 

-Stii ceva? 

-Nu! 

-Te iubesc! 

Am luat-o de mana si ne-am asezat pe una din canapele incepand sa ne povestim toate cele intamplate in ultima vreme. Am vorbit toata seara, am dansat pe melodii lente si ne-am sarutat. O iubeam pe Anne. Chiar o iubeam! Eram impreuna de aproape un an, insa baietii nu stiau despre relatia noastra. Cei drept, nici nu stiam cum ar fii trebuit sa le spun, cum ar fii reactionat daca ar afla ca Anne e o fosta stripteusa. Spun fosta pentru ca atunci cand ne-am intalnit, s-a indragostit de mine si stia ca nu puteam sa continuam relatia asa. 

Seara a continuat firesc pana cand nimic nu mai avea sens si totul a inceput sa fie in ceata. 

*End of the flash-back*

M-am uitat speriat prin camera, crezand ca asta e un fel de gluma proasta, insa brusc, ameteala, repetitiile si cincertul pareau a fii probleme banale pentru mine. 

Am recitit a miia oara biletul si am intelws ca era intr-adevar real. Nu era nici-o indoiala, trebuia sa le spun si baietilor.

(A/N) Eh, v-am cam lasat in suspans acum la final. Meritati asta! Dupa atata timp in care nu am postat, trebuia sa vin si eu cu ceva care sa va surprinda! Ia sa va vad, va pun doua intrebari: 

1. Ce parere aveti despre Anne? 

2. Ce credeti ca este in bilet? 

Cea care da cele mai bune raspunsuri primeste rolul Annei!

Complicated Love (1D Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum