Capitolul 27- Fara indoiala
*Harry's POV*
-Ceea ce spuneti voi e ca Chelsea si Serghei au racolat fetele care seamana cat mai bine cu Katherine special ca sa il sperie de moarte pe Harry? Nu are sens. a spus buimac agentul de politie
-Cam asa, doar ca au avut grija sa ia fete abandonate la un centru de orfani, fara casa si fara viitor. zise Madison
-De fapt, povestea e mai lunga. Chelsea are o obsesie pentru Niall si crede ca din caza lui Harry el si-a batut joc de ea in fata publicului. La ea acasa, era dansoatoare la baletul local, asta din ce am auzit din discutiile cu Serghei. Auzind de actiunile ei din Londra, cei de la balet au decis sa o scoata din echipa. Asa ca a vrut razbunare, incercand sa il scoata si pe Harry din trupa. lamuri lucrurile Claire
-Deci Chelsea a vazut ca eu a inceput sa am sentimente fata de Katherine si a vrut sa ma loveasca in punctul sensibil... am spus eu, lucrurile incepand sa capete forma in mintea mea.
Conform teoriei mele, cei doi lunatici luara celalte trei fete sa ma ademeneasca in ascunzisul lor; aveau sa ma ameninte cu moartea lui Kath, cand defapt le chinuiau pe celelalte fete. Dupa analiza politistilor, care incompetenti ca de obicei ajunsesera la hotel prea taziu, aveam dreptate. Gasisera in camera lui Serghei o cantitate destul de mare de droguri halucinogene, pregatite cel mai posibil pentru mine.
-Acum, trebuie sa facem o investigatie rapida pentru a-i gasi. Deja i-am dat ib urmarire generala, si dupa interogatoriul receptionerului, se pare ca isi schimbasera identitatea si ca il platisera pe acesta sa nu zica nimic. ne informa celalalt politist.
-Pe unde credeti ca ar mai putea fi? ne intreba unul dintre ei.
-Am eu o idee. spuse usor Niall. In scurta perioada in care am fost cu ea, Chelsea mi-a povestit ca bunicii ei au o casa parasita la tara dar nu stiu exact unde este. Oricum, este aproape de Londra, cred...
Dupa cateva telefoane dat de politisti la sectie si cateva mazagleli intr-un carnet, cei doi plecara anuntandu-ne ca au gasit posibilul loc de ascunzatoare.
Ne-am inghesuit cu totii in masina mea, Leah si parintii lui Kat urcandu-se in masina politistilor si am plecat in viteza catre locul stabilit. Casa abandonata se afla la vreo 100 de kilometri departare de Londra si lua cam 1 ora de mers cu masina pe autostrada, traficul inclus.
Cand am ajuns acolo, politistii inconjurasera casa si ii scoteau cu forta pe Serghei, Chelsea si celelalte gorile. Am ignorat protestele celorlalti si am fugit in goana in casa pentru a ma asigura ca Kat e in siguranta. Cand am pasit in sufragerie, in jurul fetelor stateau ingramaditi cativa paramedici de pe ambulnata care escortasera politia pana aici. Can Kat ma vazu se ridica brusc sa vina spre mine, insa era slabita si cazu ca secerata la pamant. Inainte de a atinge podeaua, am prins-o usor cu mainile de dupa mijloc.
-Mereu am stiut ca veti veni dupa mine. imi sopti ea razand usor.
Dupa ce termina de vorbit lesina in bratele mele si am lasat medicii sa o transporte pe targa in ambulanta. Ne uitaram cu totii cuprinsi de un sentiment de usurare in timp ce politistii ii incatusau pe Chelsea si ajutoarele ei.
-Nu cred ca acesti indivizi va vor mai face probleme de acum incolo. spuse seful de politie responsabil cu aest caz.
(A/N) Imi pare rau de intarziere, pentru cei care inca mai citesc aceasta poveste. Oricum, aceasta poveste e pe sfarsite, asa ca enjoy!
CITEȘTI
Complicated Love (1D Fan Fic)
Fanfiction"Hate is only the beginning of a love story"-Katherine Pierce