Ies incet din cladirea baietilor ca sa nu fac prea multa galagie si inaintez spre cladirea in care mi-e camera cu ochii in lacrimi si dorindu-mi ca Adam sa nu ma fi vazut, ceea ce e imposibil, pentru ca s-a uitat fix in ochii mei. Nu-l vad coborand dupa mine, deci probabil isi continua treaba cu tipa aia. Ce dragut...
Merg aproape pe varfuri, mai stergand cate o lacrima, din cand in cand.
-Opreste-te! Se aude o voce, iar eu incremenesc la auzul ei. Trag aer in piept si ma intorc, pregatita de ceva rau. Dar dau cu ochii de o fata inalta, blonda, imbracata in pijamale si cu un zambet pe fata.
-Ce faci aici? Nu stii ca e trecut de ora stingerii? Intreaba ea, cu mainile in solduri.
-Stiu la fel de bine ca tine, din cate se pare, raspund eu, relaxandu-ma putin. Tu ce faci afara?-Ma plictiseam in cabinet si imi era foame, asa ca ii faceam o vizita cantinei. A mai ramas budinca. Raspunde ea, zambindu-mi. Dar tu?
-Pai...eu...stii tu...
-Nu stiu, de-asta te intreb, spune chicotind. Imi trec mana prin par, apoi spun :
-Si eu ma plictiseam. Exact ca tine. Asa ca...am iesit...la o plimbare. Da, la o plimbare, zic, spre sfarsit fiind mai increzatoare.
-Oh, sigur, dar poti sa fii prinsa, stii, nu?
-Pff, normal.
-E riscant, mai ales acum, zice uitandu-se in spate.
-Acum? Intreb eu, neintelegand.
-De cand e noul director. E un tiran, serios. Zice ea, dandu-si ochii peste cap. Ma uit la ea, intrebandu-ma de ce ea crede ca e un tiran, adica stiu ca e mai dificil si mai are unele momente cand...ei bine, acum inteleg .
-Cum te numesti? O intreb eu, incercand sa par neafectata de micul ei comentariu.
-Hanna. Dar tu? Nu te-am mai vazut pe-aici pana acum si crede-ma, sunt de mult timp in locul asta. Deci, cine esti?
-Pai...e clar ca nu pot sa-i spun ca sunt fiica directorului cel tiran. Il uraste, sigur o sa ma urasca si pe mine si, sincer, nu as vrea sa vad cum isi trateaza oamenii de pe aici dusmanii, sau, cel putin, cum le trateaza pe persoanele pe care le urasc. Eu sunt...dar nu apuc sa termin, pentru ca Hanna ma trage de mana dupa un colt , caci se aud niste pasi. Ne uitam in directia din care se aud si...Hanna
CITEȘTI
Cartierul crimei...(+18)
Mystery / ThrillerCând problemele din familie o obliga pe Kara si pe tatăl său să se mute, aceștia ajung sa locuiască, de-a binelea, intr-o școala de corecție. Ce poate fi mai rău de atât? Dar se pare că totul devine mai comp...