inbreker of tog niet ?

283 34 80
                                    

Issam's perspectief 

Ik heb vannacht tot laat gewerkt. Over een weekje zou ik moeten gaan vliegen voor mijn werk. Ik heb het zo druk gehad laatste tijd. Dat ik niet eens tijd heb gehad om met Roudayna af te spreken. Ze weet nog niet eens dat ik voor werk weg moet. Over een uurtje heb ik afgesproken met Jouad. We zouden samen hangen. Er werd aangebeld... Ewa issam" Ewaa hoe is het , Goed alhmdl & met jou " Alhmdl goed man! En heb je all verteld dat je loessoe gaat " Nee man! Je hebt haar niks verteld toch ? " nee maar eyh! Ze is laatste tijd wel spoorloos ' Waarom dan ? " niks niks kom " we liepen samen de deur uit. Het knaagde aan me, wat zou er met Roudayna zijn. Ik wil het haar wel vertellen.. Maar ik weet dat ze verdrietig zal zijn. Uiteindelijk gingen we maar een potje voetballen bij een voetbalveld in de buurt. Ik kwam vermoeiend thuis. Het werd all laat jouad en ik hadden nog buiten wat gegeten. Ik had niks te doen dus bedacht ik wat leuks. Ik belde lina op... Ewa zusjelief! Je weet tog dat ik van je hou ? " Ja hoor zeg het maar. Wat moet ik nu weer doen ? ' niks bijzonders ik heb niks te doen slaap vannacht bij mij thuis. " Wesh ben je gek ? Het is 1:00 S'nachts en je vraagt me om op dit tijdstip langs te komen ? " Wollah yemma heeft gelijk je spoort niet! " Tazz, jij en yemma he" zo moeder zo dochter " " a debiel het is ' Zo vader zo zoon " , Ja ja.. Ewa kom je of niet ?  Ik kom je desnoods ophalen ? " saff kom over half uurtje. Is goed later! Na dat ik had opgehangen besloot ik maar even wat fatsoenlijk aan te trekken. Ik trok snel een joggingbroek aan met een t'shirt. Onderweg naar lina deed ik maar wat muziek op in de auto.  watch me whip whip, watch me nae nae... Galmde uit de boxen. Ik moest all lachen bij het idee hoe dat jochie danst op dat nummer. Aangekomen bij mijn ouderlijke huis wachte ik om de hoek van ons straatje. Niet veel later stapte lina in. Onderweg terug naar huis deed lina haar soort muziek op. Pff wat was het een raar mens soms. Ze zong mee met het liedje cheb mootje - Gelitini - Tejidhayi. Issam.. Ik heb honger. " dan wacht je maar af totdat we thuis zijn. Nee ik heb zin Maccie! " je wilt wel veel he.. Pff spijt dat ik je vroeg om te komen.. " ja he! Spijt komt achteraf , ik reed nog langs de Macdrive voordat ik naar huis reed. Thuis aangekomen keken we samen naar de film " White chicks ' we hebben ons dood gelachen. Het is een geweldige film. Elke x als ik het kijk lach ik me stuk. Net zoals deze keer. Laat in de avond viel lina in slaap in de woonkamer. Ik droeg haar naar de logeerkamer en stopte haar goed in. Vervolgens liep ik terug naar beneden en ruimde alles op zodat het morgen gewoon opgeruimd is. En daarna na ik mijn weg naar mijn kamer om lekker te gaan slapen. Om " 4:00 S'nachts " hoorde ik iemand huilen... Het komt vast van buiten.. Maar ik hoorde het weer.. Ik liep sluipend richting de kamer van lina.. En ik zag haar in haar slaap huilen. Ze zag mij nog niet. Ik wilde naar haar toe lopen. Maar ik zag dat ze schrok. Uit bangheid schopte ze me recht in mijn buik. Toen zag ze dat ik het was...oh my god! Jij bent het maar... Ik schrok me dood. Waarom zo een harde schop... Mijn buik... Ja weet ik veel dacht een inbreker.. Ja toch maar waarom zo hard, ik zou nog medelijden hebben met de inbreker op dat moment. Nou ja zeg stel je niet zo aan en kom slapen.. " Never never slapen met jou in 1 huis... " ewa dan niet ' en ze sliep verder. ik liep weer terug naar mijn kamer. Om weer te slapen. 






" Confidential talk, secret conversation. "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu