Bruiloft

294 30 55
                                    

Roudayna's perspectief 

er zijn nu all een paar dagen verstreken. Gister ben ik thuis aangekomen van Dubai. Na gister heb ik niks gehoord van issam. Ik heb vandaag afgesproken met mijn oude vriendin Dounia. We zouden samen een shoppen, en er een gezellige dag van maken. Ik heb me omgekleed in een witte strakke jurk. Met zwarte chimmy's erbij. Ik trok mijn horloge en sieraden aan. En klaar!. We hebben om 1h afgesproken op het centraal station. Vanuit de verte zag ik Dounia aanlopen. " hey, Doun! ' " hi, lieverd. Ik heb er zin in. Hoe is het verder? " goed, goed, bij jou ? ' ja ook, lekker nog 2 dagen vakantie dan weer school. " ugh.. Ja geen zin ' we stapte enkele winkels binnen en kochten paar leuke items. De tijd vloog snel voorbij. We zaten samen te eten bij een gezellige kraampje. Ik kreeg een oproep van Lina. " hey lien ' heyyhey, wat ga je nou aan ? " hu.. Naar waar?' Roudayna? Ben je het vergeten. Vanavond is de bruiloft van Amira... Je zou komen. " ohjaah.. Ik weet het, maar ik moet er vandoor spreek je. ' ik was helemaal vergeten dat ik vanavond een bruiloft had. Ik nam snel afscheid van Dounia en sprintte naar mijn auto toe. Thuis aangekomen zag ik mijn ouders in het gezelschap van enkele familieleden. Ik groette mijn ouders snel en liep de trap op naar boven. Ik trok mijn kast open en pakte mijn Rood met zilveren Takshita eruit. Die zou ik vanavond aantrekken. Ik liep mijn inloop douche in en nam een lekkere bad. Na dat ik mijn verzorgings- producten heb aangebracht belde ik mijn styliste op. Ze had me helemaal omgetoverd in een queen. Ik straalde helemaal. Ik stiftte mijn lippen rood, en trok mijn zilveren louboutin hakken aan. Ik bekeek me zelf in de spiegel. Ik moest eerlijk toegeven dat ik er adembenemend mooi uit zag. Ik heb de schoonheid van mijn moeder en het karakter van mijn vader. Sinds kleins ben ik de oogappel van mijn vader. In mijn vader zijn ogen kon ik niks fout doen. Mijn moeder kwam mijn kamer binnen, En ze was verrast om mij zo te zien. " dochter wat zie je er mooi uit. ' dank moeder. Ik ga naar de bruiloft van Amira. Rayan zal er ook zijn. Ik ben dus vanavond laat thuis. " is goed mijn kind. ' in de auto aangekomen werd ik gebracht door mijn chauffeur. Bij de zaal aangekomen zag ik paar jongens buiten staan. Ze bleven me aan staren. Binnen in de zaal zag ik dat het een gemengde bruiloft was. Dat had ik dus niet verwacht. Ik zag Lina samen met rayan en Issam aan een tafel met nog een paar jongens. Lina die groette mijn uitbundig. En rayan was ook blij om mij te zien. Ik had hem gemist en dat liet ik hem ook weten. Ik keek de kant van Issam op. Precies dat moment keek hij ook naar mij. Onze ogen ontmoete elkaar. Hij keek me van topt tot teen aan. Zijn blik was vol verlangen. Hij kleedde me volledig uit met zijn ogen. Ik vergat iedereen om mijn heen. Enkel Issam en ik bestonden. Ik wende mijn blik af. En begon een gesprek met Lina. Na een tijdje waren we het zitten beu. Dus liepen we samen naar het midden van het zaal en begonnen we te dansen. Jongens die ons bleven aan staren. Meiden die vol afschuw naar ons keken. En wij die helemaal genoten. We lieten ons gaan. Er werd een slow song gedraaid. Rayan en Lina die danste samen. Issam die kwam mijn kant oplopen en pakte mijn hand vast. " mag ik deze dans? ' zonder op mijn antwoord te wachten trok hij mij mee de dans vloer op. Hij plaatste zijn hand om mijn middel en trok me dicht tegen zich aan. Ik genoot er van. Ik genoot van zijn armen om mij heen. Zijn adem die langs mijn wang streek. Zijn goddelijke geur die mijn neus gaten binnen drong. Ik kon alleen maar hopen dat dit gevoel niet voor bij zal gaan. En dat zal het, niet wetend waarom en wanneer. The best feeling is when you look at him, & he is already Staring.





" Confidential talk, secret conversation. "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu