Issam's perspectief
Vroeg in de ochtend werd ik wakker. Ik sta op en loop naar de douche. Ik fris mezelf op en kleed me om. Het is lekker weer dus besloot ik om een zwarte jeans, met een witte kenzo t'shirt aan te trekken. ik deed snel mijn horloge om. En ik deed snel wat gel in mijn haar om mijn kapsel perfect te laten glimmen. Onderhand was het all 12 uur in de middag, ik besloot om Roudayna op te bellen om te kijken of ze all wakker is. Er klonk aan de andere kant van de lijn een zachte hallo.. Roudayna? Hey, wat klinkt je stem raar. ' Nee echt waar? Vroeg ze sarcastisch. " en je humeur is ook omgeslagen. Is je maandelijkse, je weet wel, soms aangebroken? "Ik ben ziek." Zei ze met een piepende stem. " ja, dat had ik al van jouad gehoord. " zo. Ik heb hem een tijdje terug gezien. Is het nieuws over " zieke ik ' zo snel verspreid. " ja het gaat als een lopend vuurtje. Maar gaat alles wel goed? " klink ik goed? " nee. ' en daar heb je, je antwoord op je vraag." " jammer, dat je zo chagrijnig bent. Ik had namelijk iets voor je. " zoals? " vroeg ze een en al oor. " zo, zo heb ik nu je volledige aandacht? " zeker weten!" Kom naar je voordeur." 'Waarom?" " kom gewoon." " maar ik sliep net zo lekker." " moet ik je soms komen halen? Probeerde ik zogenaamd dreigend over te komen. " doe je best maar" zei ze grinnikend dat al snel eindigde op gehoest. " roudayna, werk nou eens even mee." " wat krijg ik ervoor?' " loop nou maar naar je voordeur!" ' nu heb ik geen zin meer." En ze had opgehangen, ik moest lachen om ons gedrag. Ik pakte mijn spullen, en liep naar de lift toe. Ik besloot beneden bij een kraampje een boeket bloemen te kopen. Na dat ik de verkoper had betaald, liep ik terug naar boven. Bij haar deur aangekomen klopte ik aan. Snel daarna werd er geopend door een zieke roudayna. Aan haar gezicht zag ik dat ze verrast was. " hey lieverd, dit is voor jou' " ahh, dankjewel issam' zullen we naar het strand gaan? Het is lekker weer buiten. Ik zag aan haar dat ze zich niet goed voeld en wilt weigeren. Maar na lang twijfelen kninkte ze een ja. " ik ga me even omkleden. Na een half uurtje kwam ze terug, met een korte jumpsuit. Het stond haar beeldig. Ik bleef haar aanstaren zonder dat ik het besefte, ze is een ware schoonheid. " ze draaide zich abrupt om, zullen we? " ik knikte verdoofd ja en liep haar achterna. Bij het stand aangekomen. Was het supper druk. We hebben moeilijk plek kunnen vinden. Hadden we ook wel verwacht met zulk lekker weer. Iedereen die aan het genieten is. Kinderen die aan het zwemmen zijn. Jongens die meisjes versieren. En de meiden ? Sommige die er geen aandacht aan schenken, en sommige die niks anders doe dan aandacht trekken. Ik trok mijn shirt uit, en bleef in mijn short staan. Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat roudayna me aan staarde. Ik betrapte haar. Ze wende haar blik af. en keek verlegen de ander kant op. Ze trok haar jumpsuit uit. Ze had een witte bikini aan. Ik kon haar lichaam alleen bewonderen. Alles aan haar is perfect. Ik bleef haar bewonderen. Ik voelde me helemaal warm worden. Ik zag enkele jongens haar kant opkijken en kwijlen. Ik keek ze boos aan en liet ze weten met mijn blik dat ze van mij is. Ik besloot om een duik te nemen. Ik liep het water in. En bleef naar roudayn kijken. Ik zag haar stiekem kijken en knipoogde naar haar. Ik zag haar stralende glimlach. Ik werd er helemaal blij van. Haar lach all. " Pff, dit meid is niet goed voor mijn bloeddruk dacht ik ' " roudayna wil je me insmeren? ' " ze keek me raar aan. ' ben je gek? Hier... ? Waar iedereen kijkt? " hoezo, ik vraag je tog niet iets geks ' " pff, okay kom ' ze smeerde me goed in. Nadat ze klaar was smeerde ik haar goed in. Mijn handen over haar lichaam, ik droomde hier alleen maar van. We bleven uren zonnen. We hebben all een mooi kleurtje gekregen. Na dat we het zonnen zat waren. Liepen we terug naar ons hotel. We aten beneden in de lounch in een klein restaurant. We waren best moe, dus besloten we maar naar onze kamers te gaan. Bij roudayna haar deur aangekomen. Trok ik haar ruw naar me toe. Ik kuste haar met alles in me, haar lippen... de hele dag verlangde ik naar dit moment. Ik liet haar rustig los. om op adem te komen, en weer trok ik haar naar me toe. Maar nu kuste ik haar rustig en intens, ik drukte haar lichaam tegen de mijne. Haar handen gleden naar mijn haar, en zaten er mee te spelen. Mijn handen lagen om haar middel. Na een tijdje liet ik haar los. " slaaplekker parel ' en drukte een kus op haar neusje. Ze liep haar kamer binnen. En ik liep weg naar mijn kamer er naast. In mijn kamer aangekomen kleede ik mijn om in iets comfortqbels. En pakte mijn laptop. ik besloot maar om wat te werken. Morgen heb ik een vergadering en daarna heb ik een verassing voor roudayna. Tot laat in de nacht heb ik zitten werken. Ik heb even met rayan zitten bellen. En heb ook naar huis gebeld. Na een lange nacht viel ik in slaap. Denkend en dromend over roudayna. Over ons toekomst. Zouden we samen een toekomst hebben? Ik hoopte van wel. Maar dat was het, hopen dat was wat ik deed. En dromen. Dromen om een gelukkige leven, om een prachtige gezin. Die ik samen met roudayna wil. Maar dat zou het blijven. Dromen en hopen. Nooit de hoop opgeven. Dat zou ik nooit doen.
JE LEEST
" Confidential talk, secret conversation. "
Romancehoofdspelers - Roudayna ( 20 jr ) & Issam ( 24 jr ) Rayan - broer roudayna ( 24 jr ) Lina - zusje issam ( 20 jr ) Jouad - mattie van rayan & issam onbekende drugsdealers Redouan Riyad Rachid illias wil je weten waarover het gaat ? Lees mijn verha...