Givenchy jurk

367 42 50
                                    


Roudayna's perspectief 

Enkele weken later. Over een week is er een gala feest bij ons op school. vandaag hadden we dus de hele dag vrij. Ik besloot om Lina op te bellen en te vragen of ze mee kwam om inkopen te doen voor het feest. heyy lien ' hee schat " ik had een vraagje, volgende week hebben we het Galafeest dus ik moet iets leuks hebben. Om aan te doen.  zin om mee te gaan? ' Ja! Gezellig heb tog ook iets nieuws nodig" is goed ik kom je zo ophalen sta alvast klaar " is goed tot zo. Na het gesprek pakte ik mijn tas en jas. Mijn ouders waren voor een tijdje op vakantie naar marokko ze hadden daar een bruiloft, rayan en ik konden niet mee vanwege school en werk, dus blijven we hier in dit kikkerland... Rayan kwam mijn kamer ingelopen.. waar ga je ? ' naar het centrum met Lina, okay is goed maak het niet te laat, okay ? ' jahaa..  Ik vetrok naar beneden trok mijn schoenen aan en liep naar mijn auto. Bij lina aangekomen belde ik aan.. Issam deed de deur open. Hey schatjee ' ssst.. Issam... Heyy " ik bloosde niet normaal erg, ik was bang dat iemand ons zou horen. Hij trok me snel naar zich toe keek even of hij niemand zag aankomen. Vervolgens drukte hij snel een kus op mijn lippen. Ik glimlachte liefjes. Waar is lina ? Net toen ik dat vroeg, zag ik haar.. Hier! " hmm... Van waar die brede glimlach ? heeft Madame stiekem mee zitten kijken ? ' Ahaha, nee hoor" na dat we issam gedag zeiden stapten we samen de auto in opweg naar het centrum. We waren uren lang aan het winkelen. Lina liep met volle tassen rond.. En ik ? Ik kon niks leuks vinden! ' Pfff " lien ik wordt er gek van, ze hebben niks leuks. Kom we proberen deze winkel nog. We liepen de winkel binnen en keken langs de rekken kleding. OHMYGADD! Roudayna! Kijkk! Ik zag lina met een oogverblindende jurk staan! Ze duwde me richting de paskamer's  zodat ik het kon passen. Ik keek in de spiegel. Eerlijk gezegd de jurk stond me geweldig, all zeg ik het zelf. Ik kwam de paskamer uitgelopen. Ik zag lina mij met grote ogen en een open mond aanstaren. ' ahaha lien hou op zeg! " neeh! Godd! Dit wordt hem het staat je geweldig! Wollah " ik stemde in en we kochten de jurk na afloop kregen we honger en liepen richting de Vapiano. We aten wat en vertrokken richting huis. Ik zou eerst lina afzetten en dan zou ik zelf naar huis gaan. Eyh weetje wat ? Kom vanacht bij mij slapen. Ik keek naar lina en twijfelde... issam zou er ook zijn. Euhm... Lien ik weet niet of rayan het goed gaat vinden. Okay we rijden langs jou  huis en vragen het. Ik kon me niks anders bedenken en knikte maar ja, thuis aangekomen zag ik dat rayan in gesprek was, we besloten maar even te wachten. Na ongeveer 20 minuten wachten waren we het zat. Ik pakte een blaadje en schreef erop " ik ga bij lina slapen, Goed ? " ik zag dat zijn ogen over de  regels gingen. Na een minuut knikte hij ja, Lina was helemaal blij, ik liep de trap op om mijn spullen te pakken en stopte ze in een grote Tas. Na dat ik alles had gepakt. Liep ik de trap af gaf rayan een kus op de wang en verliet samen met lina het huis. Lien ? Heb je het wel aan je moeder gevraagt of het gelegen is ? Geen zorgen ze zijn niet thuis. Ze zijn bij mij oma die voelde zich niet lekker vandaar. Ik voelde me meteen down.. Nou lekker zeg nu zou ik me helemaal ongemakkelijk voelen.. Bij lina thuis aangekomen. Ik liep meteen richting haar kamer en trok mijn slaapkleding aan. Iemand klopte op de deur. Vast wel lina. binnen ? Lina... Oh Crap.. Het was issam. Hij merkte mijn aanwezigheid all op. Roudayna ? Wat doe jij hier ? Euhm...ik euh.., ik kon niet eens uit mijn woorden komen. Hij glimlachte lief en liep mijn kant op. Hij bestudeerde mij van top tot teen. Er verscheen een hongerige blik in zijn ogen. Nu merkte ik pas dat ik in een short en T'shirt stond. Helemaal vergeten dat issam er ook zou zijn. Want tjah.. Zo sliep ik thuis ook. Issam... Kijk niet zo. Hoe ? " je weet wel met die blik. Hij lachte mij uit. Ik irriteerde me aan hem. Awh schatje tog ben je verlegen ? Helemaal niet. Hij trok me dicht naar zich toe. Hij plaatste zijn handen om mijn middel ik legde mijn handen op zijn borstkast en liet me gaan. Hij kuste me voorzichtig en streelde mijn onderlip met zijn lip.. We hoorde luid gekuch ' uhm.. " snel lieten we elkaar los ik was zo rood als een tomaat. Issam zijn haar zat helemaal in de war. Mijn T'shirt waarvan je een deel van mijn buik zag. Het leek we alsof wij iets heel wat anders heeben gedaan... Lina keek ons met een sneaky glimlach aan. Snel als issam maar kon verliet hij de kamer. Enkele minuten lang heerste er een stilte.  Roudayna ik vindt het wel jammer dat je mij niet hebt verteld dat je all die tijd een oogje op issam had. Ik kon niks zeggen want ze had gelijk. Lienn sorry het spijt me echt.. Ik weet niet ik wist zelf niet eens wat het was.. Nog steeds niet. Maar je hebt gelijk voortaan vertel ik je Alles. Na lang een intiem gesprek te hebben gehad onder 4 ogen. Besloten we te slapen... 



" Confidential talk, secret conversation. "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu