eerste kus..

431 40 84
                                    


Roudayna's perspectief

Ik werd wakker om naar school te gaan. Ik keek op mijn iphone en zag een gemiste oproep staan.... Ik wilde net mijn scherm uitzetten maar ik werd weer gebeld. ik nam op, ' En ja hoor " het is issam... Hey schat, Hey lieverd lekker geslapen ?, heeerlijkk met jou in mijn dromen. We spraken voor vanmiddag na school af. Na dat ik klaar was pakte ik mijn boeken propte het in mijn tas, liep naar Rayan toe. Klop klop ' jaaa ? " broerlief mag ik pleasee je vespa lenen ? ' pfff pak maar " Yess! Loveeyouu ! Ik raste naar de deur toe trok mijn schoenen aan en liep de deur uit. Aangekomen op school liep lina op me af en vertelde dat ze rayan gister zag en dat hij super knap is geworden. Ik lachte haar uit en zij haar dat ik wel wat zou regelen. Ze bloosde en zij dat ze dat niet wou... Maar haar gezicht verraadde haar. Roudayna ? Ik ben volgende week jarig he.. Jaa, dat weet ik. Ze knikte maar wat en liep door naar haar les, in mijn klas aangekomen zag ik Jouad zitten. Hij wenkte me om naar hem toe te komen, ik liep zijn kant op en groette hem met een hand. Hey kleintjee wat doe jij hier ? Ahaha zo klein ben ik niet meer, dit is mijn klas, ik zit hier op school. En jij ? Ja ik ook vandaar. We spraken nog wat over school en de metor kwam binnen, ik zag dat de plek naast jouad vrij was en ging naast hem zitten. Tijdens de les vertelde hij steeds grappen waardoor ik moest lachen en me niet kon concentreren. Na school... Yess! Uit " ik keek op het schoolplein en zag de dikke bak van issam all staan. Ik liep naar hem toe, hij trok me naar zich toe en omhelsde me. Hey lieverdd! Ik heb je gemist. Ik begon als een gek te blozen en lachte maar mijn tanden bloot. We stapte beiden de auto in en reden richting het park... In de park aangekomen liepen we naar onze vaste bankje en zaten erop. Roudayna je wilt niet weten hoe blij ik ben dat we elkaar na jaren weer hebben gevonden. Dat je nu mijn meisje bent, ik kon geen woorden uitbrengen.. Ik was echt bang dat hij mij hart zou horen kloppen. Ik had een gevoel dat ik een hele Dakka Marakkchia hier binnen had. Onze gezichten kwamen steeds dichterbij. Zijn lippen streken langs de mijne, ik sloot mijn ogen en liet me gaan, hij kuste me heel voorzichtig alsof ik van porselein ben gemaakt. Na de kus opende ik mijn ogen en keek richting het water. Het voelde zo goed aan. We zeiden beide niks en droomde weg. Issam trok me meer zijn kant op en zo zaten we dan. Na een lange tijd stonden we op om naar zijn auto te lopen. In de auto was het ook stil. Hij bracht me naar school, omdat ik daar de vespa had staan. Ik stapte de auto uit en liep richting de scooter stapte erop en reed vervolgens richting huis. Thuis aangekomen groette ik mijn ouders en zat met hun in de woonkamer. Dochter van me, hoe gaat het met je ? Hoe is het op school ? ' Alhmdl Goedd, en ook op school. Yemma ik ga me omkleden ik voel me niet zo goed. Oh lieverd wat heb je ? We gaan zo eten. Nee yemma ik heb geen honger. Voordat mijn moeder kon weigeren liep ik weg. Ik liep de trap op naar mijn kamer en stapte de douche in en dacht na wat er mis is gegaan. Ik was te moe om er over te piekeren. Ik droogde me goed af trok mijn kleding aan en liep richting mijn bed. Mijn moeder kwam mijn kamer binnen met een kommetje soep. En liep vervolgens weg. Ik dronk het op en pakte mijn tel... Niks... Waarom sprak hij niet. Rayan liep mijn kamer in, zusje ik hoorde van jemma dat je ziek bent ? Tjah.. Voel me niet zo goed. Oh beterschap en hij drukte een kus op mijn voorhoofd en liep net de deur uit. Trouwens iemand heeft een oogje op je... Ahaha hij keek me met een verwarrende blik aan en liep weg. Niet veel later viel ik in slaap...



" Confidential talk, secret conversation. "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu