Na jaren...

440 51 18
                                    

Roudayna's Perspectief

Ik werd wakker en keek naar de klok, het gaf 6:00 aan.' Nou lekker dan..." Te vroeg wakker, ik nam me tijd om mijn haar te doen en mijn dagelijkse routine, ik liep naar beneden en zag dat mijn broer en vader waren vertrokken, en mijn moeder het gebed aan het verrichten was. Ik liep naar de keuken pakte een appel en liep de deur uit op weg naar school. Ik stapte de bus uit en zag uit mijn ooghoeken een grote zwarte Range Rover stoppen. ik keek wie eruit stapte, ik zag Lina met een jonge praten ik kon de jongen niet zo goed zien. hij stond met zijn rug naar mij toegekeerd. Lina draaide zich om en keek me met een glimlach aan, ik keek haar verbaasd aan en liep door de school binnen. In de klas aangekomen hadden we engels, Lina kwam naast me zitten, ik keek niet haar kant op, uit het niets begon ze tegen me te praten over dat het haar spijt dat ze ons vriendschap heeft verwaarloosd, en dat ze mij had laten stikken, ik miste onze hechte band ook wel dus zij ik dat het niet heel erg was, ze was blij met mijn antwoord en vroeg me of ik na school met haar mee ging naar huis. ik zij haar dat ik wel zelf naar haar toe kwam. Ze vond het goed en zo verliep de dag op school. Onderweg naar de bushalte vroeg lina ter bevestiging, of ik nog echt zou komen. Ik knikte naar haar en zei haar gedag en stapte de bus in. Tijdens de busrit zaten mijn gedachtes bij de jongeman... Ik kan hem niet vergeten, all weet ik niet waarom. Thuis aangekomen zag ik dat mijn broer tv aan het kijken was en mijn moeder in de keuken aan het koken was. Roudayna - ' Heyy broer " Rayan - 'Hey lieverd, hoe was school" ? Roudayna - saai zoals altijd, ik zag Lina vandaag en we hebben het goed gemaakt. Ik ga zo even naar haar huis toe. Rayan - is goed zal ik je brengen ?, Roudayna - Ja graag... " na een knikje van Rayan liep ik naar mijn moeder toe om haar te groeten. Na dat ik mijn moeder heb begroet, loop ik naar boven om mijn boeken neer te leggen om mijn bureau. Ik loop de trap af, en trek mijn schoenen aan. ik roep rayan en we lopen samen richting zijn auto. Rayan - " Zusje ik moet even tanken ja ? " Roudayna - ' Is goed geen probleem " bij het tankstation aangekomen doet rayan zijn ding loopt naar binnen koopt 2 broodjes en komt terug, hij geeft er 1 aan mij en zit achter het stuur, tijdens de rit was het stil in de Auto. *****straat aangekomen stap ik uit zeg rayan gedag en loop richting de deur. Ik bel aan en er wordt geopend, ik kijk met grote ogen naar de persoon die voor me staat.... Ik kan mijn ogen niet geloven, ik was zo in shock dat ik me niet eens realiseerde dat ik aan het staren was.




" Confidential talk, secret conversation. "Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu