Issam's perspectief
Ik wachtte af op het antwoord van Roudayna. Ik zag haar ogen glinsteren. Liet ze een traan vallen van geluk of ongeluk? vroeg ik me af. Ik keek haar recht in de ogen aan en ze zei: "Ja, ik wil je meisje worden." Ik was zo blij dat ik haar innig omhelsde. Mijn geluk kon niet op. "Roudayna je gaat hier geen spijt van krijgen", zei ik tegen haar. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en omhelsde haar weer. We waren het park zat en liepen richting mijn auto. "Zal ik je naar huis brengen?" vroeg ik aan Roudayna, Ik zag aan haar houding dat ze twijfelde en zich ongemakkelijk voelde en zei daarom: "ik beloof je dat ik je niks zal aandoen." Ze glimlachte, terwijl ze nog steeds twijfelde en liep mee naar mijn auto. Ik deed de deur voor haar open en ze stapte in. Nadat ook ik was ingestapt, startte ik de auto en begon te rijden richting Roudayna's huis. In de auto was het stilletjes. Niemand sprak. We hoorden zachtjes Babylone - zina uit de geluidboxen klinken. Ik zag dat Roudayna aan het neuriën was en uit het raam staarde. Toen we in de straat van Roudayna waren aangekomen, keek ze mijn kant op. "Bedankt Issam" zei ze met een lichte blos op haar wangen. Ze stapte uit, maar ik trok haar terug en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ze lachte liefjes en liep vervolgens richting haar deur. Ik bleef nog even in de auto zitten denkend aan een tijd geleden. Hoe kan alles in zo'n korte tijd veranderen... Thuis aangekomen kwam ik Lina in de zitkamer tegen. Ze keek me met een sneaky lachje aan en begon keihard te lachen. Ik liet geen enkele emotie los en liep door naar mijn kamer. Klop klop, ik kijk naar de deuropening en zie een stralende Lina staan. "Hey liefste broer" zegt ze met een knipoog. Ik snap haar niet. Waarom is ze zo blij? vraag ik me af. "Heb jij toevallig niet vandaag met Roudayna afgesproken?"Aha! Ze heeft het vast al gehoord via Roudayna. "Hmm... Ja hoezo zusjelief?" zei ik met een meisjesstem, Ze schoot in de lach en wenste mij en Roudayna het beste toe, waarna ze de kamer uitliep. Insch'Allah wordt het echt wat! Mijn bestie, chickie, vrouwtje.
JE LEEST
" Confidential talk, secret conversation. "
Romantizmhoofdspelers - Roudayna ( 20 jr ) & Issam ( 24 jr ) Rayan - broer roudayna ( 24 jr ) Lina - zusje issam ( 20 jr ) Jouad - mattie van rayan & issam onbekende drugsdealers Redouan Riyad Rachid illias wil je weten waarover het gaat ? Lees mijn verha...