Roudayna's perspectief
Vroeg in de ochtend werd ik wakker. Ik had niet zo goed geslapen vannacht. Ik dacht aan de afgelopen dagen.. aan de vriendschap tussen Lina en mij. Ik ben super blij dat we weer goed met elkaar overweg kunnen. Toen ik aan het denken was aan Issam... ging mijn Iphone af. Ik keek op het beeldscherm en zag anoniem staan... "huhh.. wie kan dat zijn?" Na lang getwijfeld te hebben, nam ik op. Aan de andere kant van de lijn hoorde ik een schorre "hey". Ik wist meteen dat het Issam was. "Hey", antwoordde ik terug. "Roudayna, ik had een vraagje. Heb je vanmiddag tijd om even af te spreken?" Ik dacht lang na, zou ik het doen, ja of nee? Uiteindelijk stemde ik in. "Okay, waar en hoe laat zal ik er zijn?" "Om 14:00 uur in de Starbucks." "Is goed tot dan!" Nadat ik had opgehangen, twijfelde ik of ik hier goed aan deed. Na lang gepiekerd te hebben, liep ik naar mijn kledingkast om me even om te kleden. Ik trok een zwarte jeans aan met een Rode Kenzo t-shirt, mijn zwart met rode Louboutin sneakers en mijn schoudertas. That's it, outfit of the day. Nadat ik me had omgekleed, deed ik wat mousse in mijn haren om mijn krullen te laten bouncen. Ik liep de trap af richting de woonkamer. Iedereen zat aan tafel om aan het ontbijt te beginnen. "Sabah al khair" zei ik en iedereen antwoordde terug. Ik begon gulzig aan mijn ontbijt. Niemand sprak tijdens het ontbijt. Nadat ik klaar was, ruimde ik de tafel af en liep ik richting Yemma om te zeggen dat ik ga afspreken met Lina.. Ik vertelde Yemma niks over Issam, want ik weet dat ze dat niet zou goedkeuren. Na mijn leugen verteld te hebben, liep ik naar buiten en startte de auto op weg naar Issam. Eenmaal aangekomen in de Starbucks, zag ik dat Issam er al zat. Ik groette hem met een hand en hij gaf me een kus op de wang. Ik voelde mijn wangen rood worden en begon hevig te blozen... Ik zag hem glimlachen. "Hoe gaat het met iedereen thuis?" Ik antwoordde: "Goed alhmdl & bij jou?" "Ook goed, wat voor studie doe je nu?" Ik antwoordde dat ik graag kinderjuf wil worden en dat dit mijn laatste jaar van stage is. Na veel gepraat te hebben, vroeg hij of ik een wandeling wil maken. Ik stemde in en we liepen richting een mooie park.. Ik weet nog dat we vorig jaar voor mijn nichts bruiloft in dit park foto's kwamen schieten en dat ik ervan droomde het ook in deze park te laten doen. Ik droomde helemaal weg naar mijn eigen droomwereldje waar Issam en ik het huwelijksbootje in traden. Zo ver weg gezonken dat ik niet eens merkte dat Issam zijn hand in de mijne verstrengelde. Issam stopte op een gegeven moment met lopen. Hij stond tegenover mij en keek me stilletjes in mijn ogen aan. Ik zag een bepaalde glinstering in zijn ogen.. Ik voelde kriebels in mijn buik. Zijn adem drong mijn neus binnen. Hij pakte me bij mijn middel vast en trok me dicht bij zich.. Ik kreeg het steeds warmer en benauwder. "Roudayna...", zei hij met een hese stem en een blik vol met liefde. "Ik wil je wat vertellen.." Ik luisterde aandachtig en knikte dat hij door moest praten. "Ik heb je all die tijd leuk gevonden. Mijn liefde voor jou groeit met de dag door. Na jaren heb ik je weer gezien. Elke dag en nacht dacht ik aan jou en nu je hier voor me staat kan ik je gewoon niet weer weg laten gaan. Wil je mijn meisje worden...?"
JE LEEST
" Confidential talk, secret conversation. "
Romancehoofdspelers - Roudayna ( 20 jr ) & Issam ( 24 jr ) Rayan - broer roudayna ( 24 jr ) Lina - zusje issam ( 20 jr ) Jouad - mattie van rayan & issam onbekende drugsdealers Redouan Riyad Rachid illias wil je weten waarover het gaat ? Lees mijn verha...