Issam's perspectief
Ik kwam laat in de avond thuis aan. Een tijdje geleden had ik mijn eigen woning gekocht. Het is een groot luxe huis dichtbij het centrum. Ik dacht terug aan daarnet: ik snap niet waarom Roudayna geen emoties los liet. Zal ik haar bellen? Ik besloot om haar morgen op te bellen. Na een tijdje viel ik in slaap.
Volgende dag -
Ik werd wakker en dacht: ahaha het is mijn eerste werkdag en nog ben ik te laat. Ik zou vandaag na een tijdje weer beginnen met werken. Ik had het zo druk de laatste paar weken dat ik mijn werk had verwaarloosd. Ik ging me opfrissen en besloot Jouad op te bellen. "Salaam Jouad." "Salaam, Mlihh?" "Alhmdl, en wat doe jij vandaag?" "Niks man, alleen werken. Zie ik je na werk?" "Saffi is goed, om 6 uur ongeveer?" "Saff is goed beslama!" Na het telefoongesprek kleede ik me snel om. Ik was al behoorlijk laat. Aangekomen op werk groette ik al mijn collega's en liep ik richting mijn kantoor. Bij de balie zag ik iemand staan die ik hier nooit had verwacht. Sarah, mijn nichtje, kwam mijn kant oplopen en groette me met de vier gebruikelijke kusjes. Ik vroeg haar wat ze hier deed en zij zei dat ze mij wilde bezoeken. Ze gedroeg zich best vreemd. Sarah is mijn nichtje van 21 jaar. We waren samen opgegroeid, maar onze relatie is met de jaren mee wat vervaagd. We kwamen soms wel bij elkaar over de vloer, maar slechts een paar keer per jaar. Nadat ze weg was gegaan, ging ik door met mijn werk. Klop klop... "Binnen." Ik zag een klein hoofdje achter de deur verschijnen. Het was niemand anders dan Roudayna! Hoe wist zij waar ik werkte? En wat deed ze hier? Allemaal vragen spookten rond in mijn hoofd. Ze kwam binnen en ging op een stoel zitten en schraapte haar keel. "Issam? Ik kom hier voor wat er gisteren is gebeurd. Ik snap niet waarom je zo vaag deed. Ik denk dat het beter is als we met dit allemaal stoppen." Ik kon mijn oren niet geloven en wou meteen "nee! " schreeuwen, maar ik moest me gedragen. "Roudayna, ik snap dat het gisteren niet goed is afgelopen, maar geloof me ik was... Pff ik weet het niet, maar 1 ding is zeker. Ik heb er van genoten en denk niet dat ik het niks vond. Het spijt me echt..." Na een heel gesprek te hebben gehad met Roudayna verliet ze mijn kantoor. Ik ging nog verder met de laatste dingen en verliet daarna ook zelf mijn kantoor en ging op weg naar huis. Thuis aangekomen, nam ik een heerlijke warme bad en kleedde me om in een nike pak. Ik appte Jouad dat we iets bij mijn thuis konden bestellen, aangezien ik veel te moe was. Jouad stemde in en vertrok richting mijn huis. Laat in de avond hadden we nog wat junkfood besteld en een filmpje gekeken. Ik vertelde hem over Roudayna en mij. Hij was heel blij voor ons en wenste ons het beste toe. "Trouwens ze zit bij mij op school he. Ik zag haar laatst nog en we spraken wat. Wollah, ze is een leuk meisje! Echt een bent a ness." Het werd laat en Jouad vertrok richting zijn huis. Ik liep naar mijn kamer en lag in bed. Ik pakte mijn telefoon en appte Roudayna: Slaap lekker engeltje, x ismi.
JE LEEST
" Confidential talk, secret conversation. "
Romansahoofdspelers - Roudayna ( 20 jr ) & Issam ( 24 jr ) Rayan - broer roudayna ( 24 jr ) Lina - zusje issam ( 20 jr ) Jouad - mattie van rayan & issam onbekende drugsdealers Redouan Riyad Rachid illias wil je weten waarover het gaat ? Lees mijn verha...