Bölüm 1 .15

6 2 0
                                    

Uzun bir zaman izin kullanmayan Kevin bu perşembe gününde izin isteyip gününü de Bernand'ın yanında geçirecekti. Bunun için ilk İD patronu aradı ve tatil yapacağını be işleri söylediği gibi yapmalarını söyledikten sonra evinden bir kaç meyve sebze alarak Bernand'a doğru yola çıktı. Telefonla Bernand'ı arayıp geleceğini bildirdi ve adımlarını hızlandırıp geç kalmak istemedi. Temiz elbiseleriyle dahil yolundan yürüdü ve sonunda eve gelip kapıyı çaldı. Bu kıpkırmızı eve bakıp kalan Kevin kapının açılmasıyla Bernand'ı karşısında buldu.
"Kevin ne iyi yaptın bana gelmekle sonunda su üzgün ve bitap düşmüş midem bir şeyler girecek değil mi
"Tabiki Bernand istediğin herşeyi yapabiliriz yeterli iste. İşin sırrı burada, tabi biraz yetenek de lazım ama istersen her yemeği yapabilirsin
"Ben öyle sanmam ama dostum denemekten ne çıkar değil mi. Hadi giysilerini şuraya bırak ilk önce konuşalım sonra yemeğe geçeriz.
"Tamam diyen Kevin pencereye doğru dikey konulmuş simsiyah kanepeye doğru ağırca yürüdü ve bir bırakmadan oturdu . Kanapenin en ucundan denize doğru bakan Kevin burayı nasıl aldin yanı pahalı değil mıydı diye içerideki Bernand'a seslendi.
"Bernand ise üzerini değiştirmiş bir şekilde geldi ve pahalı değildi yanı burada bir kadın var benim okuyucummuş kendisi. Londra'da kitap sergime geldi ve tanıştık yasli bir kadına gire inanılmaz birisi diyebilirim onun için,sonrasında beni buraya davet etti birden birde sahilde evi olduğunu kimsenin kullanmadığını söyleyince bende geldim. Hem yeni birşeyler yazarın hemde zaman geciririn diye .
"Peki bu kadın kim
"Bilirsin belki bayan Clara Edinburgh
"Gerçekten mi Bernand diyerek elini çenesine koyan Kevin küçük çaplı bir şok geçirmişti.
"Ne oldu , bir sorun mu var Kevin birden çok şaşırdın
"Yok yok bir sorun yok sadece normal bir tepki deyip geciştirdi aşçı Kevin
Aslında o geliştirme değil büyük bir şaşırmaydı gerçekten Kevin için. Çünkü bayan Emily Edward ile Bernand Wilson'un ilişkisi vardı. Öte yandan Bernand Wilson'u bu küçük yere getiren bayan Clara Edinburgh'un kızı ise Emily Edward'ın kocasıyla tanışıyordu. Kevin patronunun eninde sonunda bu tanışmanın meyvesini alacağını bildiği için bu çelişkiye karşılık inanılmaz şaşırmıştı. Bir anda hayal dünyasına dalan Kevin Bernand'ın ona seslenmesiyle bu durumundan silkinerek çıktı ve Bernand'ı yanına oturmasını izledi.
"Peki fazla konuşmayacaksın biliyorum ama Kevin patronundan bana bahsetsene
"Ne bilmek istiyorsun ki
"Yanı nasıl birisidir. Sonuçta onun yanında çalışan birisin, birşeyler bilmen lazım değil mi
"Ben ben diye geveleyen Kevin sonunda sustu ve yüzünü düşürdü Bernand'a karşı
"Bernand ise hemen elini Kevin'in dizlerinin üstüne koydu ve bana anlatabilirsin diyerek gülümsedi
"Kevin anlatmak ve anlatmamak arasında gidip gelirken kafasını kaldırdı ve karısını aldatır. Yanı sanırım bilmek istediğin bu değil mi
"Kiminle nasıl evet ama detay istiyorum senden , bani yanlış anlama ama lutfen biraz detay ver Kevin
"Peki karısını bir kadın değil belkide onlarca kadınla aldatmıştır. Yanı böyle bir adam hep gözü başka kadınlarda
"Peki şantaj yapıyormuş dogrumu
"Evet yapıyor çok olamasada yine bir kaç birsey duydum ağzından
"Tamam peki karısından neden ayrılmıyor diye sorunca Kevin birden durdu ve konuşmadı
Konuşmamasının nedeni ise patronunun ına söylediği para mevzusuydu. Eğer bir şekilde bu bilgiyi Bernand'a verecek olursa Emily her yeri Thomas'ın elinden alabilirdi. Çünkü ev restorant ve bir suru paranın sahibi Emily'di. Thomas karısından bu nedenle bosanmıyordu. " Kevin uzunca sunmasının ardından hayır bilmiyorum dedi. Patronun neden karısını boşamadığını bilmiyorum dedi ve yemek yapmaya geçmek ister gibi gelirken girdiği mutfağa doğru yürüdü .

Pencerenin ArdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin