Ma trezesc ametita . Tusesc grav si incerc sa imi deschid ochii . Vad prin ceata ca sunt intr-o camera destul de mare cu geamuri inegrite si mari . Observ cateva cutii care aveau un miros de chimicale.
Eram asezata pe un scaun de fier si prinsa de maini si picioare cu lanturi iar in fata mea era inca un scaun maro putin ruginit si murdar .
Incerc sa ma dezleg insa puterile mele inca erau amortite.
Imi indrept auzul catre exterior . Auzeam doar pasi grabiti si apasati . Si foarte incet auzeam tipete de durere si cum sangele aluneca de pe ranile lor pe podeaua rece.
Imi las capul spre podea pentru a ma putea concetra pe lanturi . Incep sa imi departez mainile cu putere . Dar fierul din care erau facute era foarte dur.
Cand ridic privirea vad un carlig prins de o bara a tavanului. Sar de pe scaun si topai pana acolo. Cand ajung dedesupt sar cu mainile in aer si prind lantul in carlig .
Trag cu toata forta pentru ami scoate mainile . Imi facusem rani din cauza lanturilor mult prea stranse si tot nu reusisem sa imi eliberez mainile.
Imi vine o idee asa ca imi iau putin avant si sar cu picioarele in sus si ma las moale ca impactul coborarii sa fie mai mare . Latul aproape iesise insa se blocase la degetele mari.
Aud niste pasi relaxati care se apropie fiind acompaniați de alti pasi coordonati.
Sar repede si ma asez pe scaun. Usa se deschide fiind impinsa de mana masiva a unui barbat inalt si inarmat de culoare. Se da la o parte si lasa sa intre un baiat cam de 23-25 de ani . Destul de inalt , putin masliniu la piele si cu un par negru cret si lung pana deasupra urechilor.
Era imbracat foarte bine , in negru si verde inchis . Cu bocanci negrii ,pantaloni verzi inchisi ,tricou negru si cu pardesiu negru lung pana la genunchi.
Vine spre mine ,isi scoate mainile din buzunarul pardesiului si se aseaza pe scaunul din fata mea ,cu piciorul stang pe cel drept si mainile in jurul pieptului.
-Tu cine mai esti frumuselule ? Intreb sictirita.
Ii face semn barbatului masiv si putin infiorator prin seriozitatea si incordarea cu care mergea ,sa vina spre spatele meu.
Eu incep sa marai spre el.
-Stai linistita , prietenul meu iti va dezlega lanturile! Doar esti aici ca o invitata a mea! Spune zambitor dupa ce isi aseaza pardesiul greu .
-Nu e nevoie !
Zambesc amuzata. Atunci strang din ochii dupa ce imi dizloc degetul mare de la mana stanga . Imi dau lanturile jos . Ii dau un cot in stomac barbatului din spatele meu . El ma prinde de mana asa ca sar si ii prind gatul intre picioarele mele . Ma las repede pe spate si il trantesc cu toata puterea de podea.
Stateam deasupra lui sufocandu-l cu picioarele. Scot ghearele si ma pregatesc sa ii sfasii gatul dar ma opresc.
-Stiu ca nu o sa il omori!imi spune el sigur pe sine.
Ma uit la el printre firele scurte si caramizii. Ma pregatesc iar sa il sfasii.
-Crede-ma imi fac temele!
Marai enervata si incep sa imi apropii rapid ghearele de gatul lui. Insa cand mana mea se apropiase foarte tare de fata lui, imi inclestez degetele si le strang in pumn. Ii dau un pumn foarte tare in fata si ma ridic de pe el. Ii iau cheia din mana si imi eliberez picioarele.
Arunc lanturile si imi pun degetul la locul lui.
Baiatul carliontat apare cu o viteza a fulgerului in fata mea avand un zambet tembel pe fata.
- Se pare ca nu esti surprinsa ca sunt vampir!spune calm.
-Sunt varcolac! Ti-am simtit mirosul de cand ai intrat pe usa cladirii!
-Impresionant ! La fel de impresionant ca doborarea neinfricatilor si puternicilor mei gardieni! Ii reproseaza el barbatului care statea impietrit dupa ce se ridicase de pe podea.
-Trebuia sa te astepti la faptul ca Lupul Legendar nu va sta degeaba singura intr-o camera!
-Ai dreptate! Insa cu ajutorul tau mi-am dat seama ca trebuie sa intaresc paza!
-Deci ce vrei ! Intreb serioasa.
Imi face semn sa ma asez pe scaun . Eu ma uit ciudat la barbatul care privea inainte aproape fara sa respire. Ma incrunt la el si ma asez zgomotos pe scaun cu mainile in jurul pieptului.
-Haita ta nu e in siguranta!
-Haita mea nu e niciodata in siguranta!
-Si stim amandoi care e cauza !
Respiratia mi se taie pentru un moment insa imi revin si reiau pozitia superioara.
-Oricum ,acum tu esti noul Alpha al haitei Petrova deci trebuie sa inoim pactul! Reia el calm .
-Sa presupun ca tu esti Miguel ?
-Ai auzit de mine?
-Da atunci cand oamenii tai mi-au atacat haita si din cauza lor multi au murit! Spun scarbita.
-Ei au facut ceea ce li s-a cerut! Si au primit ceea ce meritau pentru ca nu au dus pana la capat planul!
-Adica sa imi omoare intreaga haita?
-Nu ! Au fost trimisi sa ii aduca pe Rogue inapoi de unde au scapat !
-De ce nu ai venit singur sa iti revendici premiul !
-Pentru ca tatal tau ca Alpha al haitei si ca membru al pactului trebuia sa ii dea fara probleme!
-Tata nu va spus ca nu mai e Alpha ? Interesant! Insa cum eu sunt Alphaul acum nu voi semna nimic si nu voi accepta nimic din ce propui!
-Am auzit de duritatea ta ! Insa si de slabiciunile tale ! Stiu ca oamenii fara aparare sunt foarte importanti pentru tine ,asa ca nu cred ca mai merita sa continui !
-Bine ! Insa sunt foarte curioasa de ce un vampir aparent tanar , chipes si fara pic de urme de lupta, ar vrea sa fie implicat in toate astea!
-Ce crezi ca hainele si parul asta se intretin cu aer? Imi raspunde amuzat.
-Uite care e treaba! Daca ma lasi sa plec o sa iti las mica afacere josnica sa mai supravetuieasca! Daca nu, cred ca nu mai e nevoie sa continui! Spun calma.
-Stiu ca ai fii in stare de asa ceva insa nu vei iesi de aici doar cu mici zgarieturi! Asa ca de ce sa ne provocam probleme reciproc ? Cand putem lucra impreuna si sa obtinem amandoi ce vrem !
-Si mai exact ce vrem ?
-O cale de a opri ceata si o cale de a ma bucura de prinderea celui mai mare demon care acum detine cea mai puternica haita!
-Ce tot spui acolo!
-Katerine spun ca daca mai stam mult la taclare demonul ne va lua totul! Si ne va distruge pe noi debea cand termina cu toti apropiatii nostrii ca moartea noastra sa fie cat mai suferinda! Nu stiu de tine,insa sincer eu nu vreau sa mor!
-De unde sa stiu eu ca nu minti! Si ca nu vrei sa imi distrugi haita inca odata !
-Crezi ca as risca afacerea doar pentru niste Rogue! Credema resursele mele sunt nelimitate!
Ma uitam incruntata si neincrezatoare la gesturile lui ,mimica lui . Nu voiam sa ii cred cuvintele insa stiam ca o parte din ele sunt adevarate .
-Ca sa te cred da-mi telefonul!
-De ce ai vrea telefonul in astfel de cazuri? Se stramba el .Bine bine !spune el dupa ce imi vede fata.
Ii aduce telefonul un alt barbat la fel de serios si incordat ca celalalt. Imi intinde telefonul.
Era plin de noroi si praf din cauza celor intamplate. Il deblochez si vad mii de apeluri de la Ale, Rose , Eidăn, Kol. Ei probabil ma sunasera pentru ca intarziam cu prinderea ciorii. Dar cel mai tare ma facuse sa ma inegresc la fata apelurile si mesajele nenumarate a le lui Cnicov . Mi se opreste respiratia cand citesc mesajele si ma incrunt furioasa.
Ma ridic furtunos si busesc scaunul de perete .
-Sa mergem ! Ii spun infuriata.
-Pregatitiva de plecare ! Ii spune el barbatului din spatele meu.
-Daca incerci ceva sau faci ceva ce va pune pe oricine in pericol ,mainile tale vor fii smulse si bagate acolo unde nu bate soarele! Si asta va fii doar inceputul.
El se incrunta putin amuzat de amenintarea mea neortodoxa.
Cand iesim din acea cladire aerul rece si inghetat al iernii imi taie pielea uscata. Totul era acoperit de zapada grea si stralucitoare .
Cladirea semana cu o mica cabana, asta explicand scarile interminabile pe care le urcasem . In fata cabanei acoperite de brazii inalti era un lac strabatut in colturi de un strat subtire de gheata.
Plecam amandoi fiind urmati de alti oameni de ai lui si ne urcam intr-o masina de teren .
-Ce ai facut cu ceilalti care erau cu mine?
-I-am bagat in programul meu!
-Pe toti? Intreb putin uimita.
-Ei se poate sa o fii pastrat pe Thea Macllere ca premiu!
-Mcllere?
-E numele unei vechi haite ! Haita ei era cum este a ta acum ! Nu stiai?
-Nu ! Sa stii ca voi avea nevoie de ea!
Tac dupa ce ma incrunt putin din cauza aprobatului fara comentarii. Numele mi se parea cunoscut . Parca il vazusem sau auzisem undeva dar nu mai stiam unde .
Din perspectiva lui Eidăn :
-Unde poate fii?
-Sunt sigura ca e bine! Poate inca hoinareste prin padure! Imi spune Malia.
-Si de ce nu raspunde la telefon?
-Stii cum e Katerine! Cand e in singuratatea ei nu vrea sa fie deranjata!
-Sunt singurul care se ingrijoreaza de intarzierea ei?
Toti se uitau incurcati la mine de parca nu vroiau sa accepte ca ceva rau se intamplase.
- Shàngdì am gasit asta pe teritoriul nostru! Imi spune unul din legiomarii pe care ii trimisesem sa cerceteze.
Intinde mana si vad o grenada neagra , dezarmata si acoperita de un miros ametitor de iarba lupului .
-Sigur a patit ceva ! spun nervos dupa ce arunc grenada.
-Trebuie sa o cautam! Spune Rose.
-Ma duc sa fac vraja de cautare! Ne spune Ale plecand.
Atunci Kol intra furtunos pe usa . Avea o fata de zombie . Se opreste in fata noastra fara sa scoata vreun cuvant . Doar gafaia si maraia.
-Avem o problema foarte mare ,dar foarte mare! Spune gafaind.
-Spune odata ! Crezi ca putem sa iti citim gandurile! Tipa enervata Malia.
-Rogue. .....! Rogue au preluat haita!
-Ce? Sarim toti alarmati.
-Au luat conducerea haitei ! Nu se stie nimic de Alpha Suprem , de consiliul batranilor sau cine e la conducere acum!
-Trebuie sa mergem neaparat acolo! Spune Malia.
-Si ce sa facem ? Katerine e disparuta iar toate contactele din interior sunt pierdute ! E moarte sigura! Spune Ale.
-Dar putem incerca! Nu pot sa stau degeaba!ii raspunde Malia.
-Degeaba vom merge acolo! Spun sobru.
-Cum degeaba ! Suntem cea mai puternica haita! ii putem invinge! Imi spune Malia.
-Haita probabil chiar acum e omorata treptat si vazand ca Alpha Suprem e capturat sigur si-au pierdut orice speranta! Si daca mergem singuri acolo nu vom rezolva nimic vor fii constransi de invingere , teama si abandonare!
-Si ce ai vrea sa facem ?ma intreaba Rose.
-Singura cale de a recupera haita e sa o gasim pe Katerine! Fara ea nu avem nicio sansa! Ea e singura care poate sa ii ridice la lupta!
-Atunci sa mergem sa o cautam ! Spune Malia.
Toti incepem sa ne indreptam catre usa insa atunci se deschide zgomotos.
-Nu mai e nevoie ! Sunt chiar aici !
Katerine intra cu toata forta pe usa fiind urmata de niste oameni .
-Kat, unde naiba ai fost? Sare Ale .
-Sa spunem ca la o intalnire de afaceri! Spune ea incruntata spre baiatul cu par cret si periculos de aratos.
-Kat haita a fost preluata de Rogue! Dupa cate ai facut pentru ei uite cum te rasplatesc! Spune Malia.
-Stiu! Spune intunecata de ganduri.
-Si ce facem ? Intreaba Kol.
-Mai intai le rapunem cea mai puternica arma ! Apoi ii doboram cu usurinta! Spune baiatul cu parul cret.
-Tu cine naiba mai esti ? Il intreaba Kol incruntat si aparent afectat de tupeul de a vorbi.
-Sunt Miguel Sagemonte!
-Tu esti cel cu experimentele! Am auzit de tine! Spun calm .
-Si tu esti noul conducator al Legeonarilor ! Cam tanar dar sper sa ne intelegem! Spune satisfacut.
-Eu nu pot spune acelasi lucru despre tine ! Vad ca nu te sinchisesti sa iti acoperi mirosul!
Ne adresam cateva priviri incruntate si ne reluam pozitiile încordate.
-Bine daca ati terminat cu prima intalnire, sa incepem planul!
-Ce vrei sa faci ? O intreaba Kol.
-Sa tabacesc fundurile unor nerecunoscatori !Pentru ca eu nu am de gand sa pierd totul! Spune Kat cu superioritate.
CITEȘTI
Speciala (2) Parti intunecate
Kurt AdamDupă ce au trecut prin multe și au pierdut multe persoane dragi pentru a salva viețile celor din lumea supranaturala, au reușit sa restabilească pacea și sa izgoneasca întunericul. Toti au crezut ca vor rămâne în liniște și pace pana la sfârșitul v...