1.7.

181 30 19
                                    

7. THE FINAL MASQUERADE

O odlascima, a nijedan odlazak nije lak, sve sam ih preživio."

M.N.

ŽIVOT ponekad zna biti odviše okrutan. I čudan. Možemo se boriti za nešto toliko dugo svim sredstvima koje imamo samo da bi to izgubili u jednome trenutku. A tada, kada izgubimo sve, prisiljeni smo nositi maske. Skrivati pravo lice – ono već davno isprano od suza, puno ožiljaka i starih uspomena. A ako naletimo na osobu koja već nosi masku – bez da to znamo, što kada se potpuno razotkrije pred nama? Ili još gore, što ako umjesto da to učini, ode poput posljednje kukavice?

Za Zoey, bol je dolazila u valovima.

Isprva, pokušala ju je ignorirati. Pokušala se pretvarati da si sve to samo umišlja, i da je sve u redu.

Ali znala je da nije.

Kai je postajao sve hladniji. Poruke su mu postale udaljene, i djelovao je nezainteresirano. Isprva je mislila da je to zato što je bio bolestan; A kada je zdravio mislila je da mu je jednostavno loš dan. Ili stres od škole. A onda je pomislila da mu se nešto loše događa. Ali izbjegavala je očiti odgovor.

Uvjerila se u to tek nakon što su izašli. Najčešće bi išli gotovo svaki dan, a sada su u dva tjedna otišli samo preko vikenda, i oba puta činio se nekako udaljen, makar to on možda nije htio priznati. Pitala ga je, naravno, ali rekao joj je da nije ništa. Gotovo da mu je i povjerovala. Uvjerila se da će sve biti u redu i da samo ima nekoliko loših dana.

Ali očito joj je dobro išlo uvjeravanje same sebe u laži.

Bio je zadnji dan petoga mjeseca. Sjedili su, jedno nasuprot drugoga. Ona je gledala u njega, a on je gledao u pod.

„Kai...", počela je kada on nije. „Što ti se događa zadnjih nekoliko dana?"

Ali odgovor nije dobila. Umjesto toga, samo je pogledao u daljinu.

Nasmiješila se. „Što radiš?"

„Razmišljam.", rekao je odsutno.

„O čemu?"

„O budućnosti."

„Oh."

Osjećala je da zna kamo njegov razgovor vodi.

Nakon još nekoliko sekundi, njegov je pogled napokon pronašao njezin.

„Ne znam što mi je zadnja dva tjedna."

„Kako ne znaš? Mislim, ja sam često živčana, ali barem uvijek znam razlog."

„Znam ja razlog, ali ne znam što mi je."

„Pa, koji je razlog?" upitala je, na što nije dobila odgovor. „Ne mičem se odavde dok mi ne kažeš." I mislila je svaku riječ koju je rekla.

Šutio je još neko vrijeme, te ju je pogledao s isprikom u očima. „Gle, ti se meni sviđaš... ali nikada neće biti više od toga."

„Više u smislu..." počela je, shvaćajući da zna što hoće reći. Ne voli ju – nikada nije.

„Oh."

„I nikada mi se nećeš moći svidjeti onoliko koliko se ja možda tebi sviđam."

Da, kao da ona nije to i sama znala.

„A ja...", nastavio je. „Ne mogu ti to napraviti. Ne mogu te zavlačiti."

Nije ga shvaćala. Ni malo. Možda je u njegovoj glavi to ima smisla, ali Zoey je oduvijek znala da je ona ta koja je zaljubljena više. Kako i ne bi bila, kada joj se sviđao toliko dugo?

Šutjela je.

„I moraš priznati da smo išli previše brzo. Došli smo do 'crvene zone' u tako kratkome roku. Ja sam bio kreten, a ti si pristajala jer ti se očito previše sviđam."

Da nije bila toliko šokirana, počela bi mu se smijati u lice. Očito ju nije znao dovoljno da zna da ne pristaje ni na što što ne želi; pristala je jer joj se svidjelo.

„Ja imam svoje granice, razumno postavljanje. To si mogao vidjeti."

Pognuo je glavu.

„Ne mogu ti raditi to."

A što mi radi ovime? Pomisli.

Ponovo je pogledao u nju.

„I nemaš više ništa za reći?"

Imala je; Riječi nisu mogle izaći iz njezinih usta. Nikada prije nije se osjećala tako bespomoćnom. Odmahnula je glavom.

„Ne znam što da ti kažem, izgleda da si već odlučio što ti misliš."

„Oprosti, ja ne mogu..."

Šutjeli su, oboje. Neko vrijeme.

„Gle...", nastavila je, pomalo očajno. „Čak i ako znam da ćeš mi se uvijek više sviđati, ja bih bila s tobom."

„Ali to je ludost."

„Ja sam takva osoba. Čak i da znam da je to ludo, moje mišljenje stoji."

„Ne možeš tako..."

Ponovo su šutjeli. Razgovor je bio pun stanki koje su za nju možda bile gore i bolnije od samih riječi. Opet je gledao u daljinu, onako odsutno, dok je ona cijelo vrijeme gledala u njega. Nije razmišljala. Nije si smjela dopustiti to.

„Želim prekinuti.", rekao je na kraju.

Pokušala je izviti usne u nekakav osmijeh, dijelom da pokaže da ju nije dirnulo, a dijelom da možda njemu olakša.

„Okej."

Tišina, ponovo.

„Pa, trebao bih krenuti.", rekao je, nakon dobrih pet minuta sjedenja u tišini.

„Okej" je bilo jedino što je mogla reći. Ustao je, a za njime i ona.

Krenuo je u svome smjeru, a ona u svome, pitajući se u čemu je to pogriješila.





path to futureWhere stories live. Discover now