Aaliyah Mendes
Με ανέβασε στο ρινγκ. Έτρεμα στην ιδέα στο τι σκέφτηκε.
Α:Luke, δεν είμαι σίγουρη στο που το πας.
L:Εμπιστεύσου με! Δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Πάρε αυτά!Μου δίνει κάτι γάντια, από αυτά για την πάλη. Μισό, θέλει να παλέψω; Τον κοιτάω έντρομη και με ορθάνοιχτα τα μάτια. Εκείνος με καθησυχάζει με ένα καθυσηχαστικό χαμόγελο. Φαίνεται τόσο γλύκας.
Πλησιάζει προς το μέρος μου και με πάει εκεί που βρίσκεται ένας σάκος.
Α:Θα αστειεύσαι. Δεν ξέρω να παλεύω, δεν έχω καμιά ιδέα από αυτά.
L:Δεν σε έφερα εδώ έτσι. Σε έφερα να βαρέσεις τον σάκο με όλη σου την δύναμη. Να απελευθερώσεις την οργή που είχες εξαιτίας του χθεσινού. Να νιώσεις καλύτερα! Κάντο. Πίστεψε με θα σε βοηθήσει. Κι αν βοηθάει κάτι εμένα, και σε οποιονδήποτε άλλον θα βοηθούσε.Παίρνω μια βαθιά ανάσα. Μαζεύω όλη την οργή μου και την εκτοξεύω στον σάκο. Τον βαράω αλύπητα. Ναι, αρχίζω να νιώθω καλύτερα.
[....]
Ο ιδρώτας μου κύλαγε στο δέρμα μου.
L:Λοιπόν, Aaliyah, θα βαρέσεις εμένα.
Α:Τι; Όχι ούτε να το σκεφτείς. Πας καλά; Είσαι χαζός; Δεν θέλω να σε βαρέσω. Δεν θέλω γενικά να σε χτυπήσω.
L:Δεν θα πάθω τίποτα. Στο υπόσχομαι., μου λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο. Του χαμογελάω και του δίνω μια στην κοιλιά. Αυτός διπλώνεται από τον πόνο και πέφτω δίπλα του, να δω αν είναι καλά.Α:Είσαι καλά; Σε παρακαλώ πες μου αν είσαι καλά.
L:Νομίζω είμαι εντάξει. Ουχ! Απλά δεν ήμουν έτοιμος βρε.
Α:Σίγουρα;
L:Ναι. Ας ξεκουραστούμε λίγο.
Α:Συμφωνώ.Ξαπλώνω στο κρύο πάτωμα του ρινγκ. Οι δυο μας κοιτάμε το ταβάνι και γενικά στο άπειρο. Μου αρέσει αυτή η ησυχία που έχουμε μεταξύ μας. Νιώθω λες και είναι μια σιωπηλή επικοινωνία που έχουμε.
Λίγο αργότερα, ο Luke απλώνει το χέρι του στους ώμους μου και με φέρνει κοντά του. Ξεκουράζω το κεφάλι μου στο στέρνο του και σιγά σιγά νιώθω ότι με παίρνει ο ύπνος του Μορφέα. Ένας γαλήνιος ύπνος, τέτοιος που δεν έχω ξανανιώσει ποτέ.
Γειαααα! Μετά απο μια εβδομαδα σας έχω ενα κεφάλαιο. Σκοπεύω που λέτε να φτάσω στα 60 κεφάλαια.
Είδα το X-Men:First class και είμαι παραπάνω απο ενθουσιασμένη και ερωτευμένη. (με τον Τζειμς Μακαβόι).VOTE AND COMMENT!
YOU ARE READING
Stitches//L.H.
RomanceΜια ιστορία δύο ανθρώπων που συναντιούνται έτσι τυχαία. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τον πρόλογο. Cover credits: @infinity2501❤ ✖Don't copy the story✖ @LetsKissBarcelona