Chapter 9

405 60 23
                                    

Luke Hemmings

"Καληνύχτα Aaliyah!", της λέω. Αυτή απλά μου χαμογέλασε.

Το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Δυσκολεύτηκα. Ίσως επειδή η σκέψη μου ήταν σε εκείνη. Χμ, πως λες να είναι τα βυζιά της; Είναι στητά και το μέγεθος υπέροχο. Αν τα έγλειφα; Ωχ γαμώτο Luke, σταμάτα αυτές τις πρόστυχες σκέψεις. Που να σε πάρει ο διάβολος; Ξαφνικά μπαίνει ένας γιατρός.

J:Συγνώμη αν σε ξύπνησα.
L: Είμαι ακόμα ξύπνιος, δεν κοιμήθηκα καθόλου.
J:Νιώθεις καλά;
L:Ναι ρε, απλά ο ύπνος δεν με παίρνει, επειδή σκέφτομαι.
J:Τι σκέφτεσαι;
L:Θες να σου οω τις σκέψεις μου τώρα; Είναι προσωπικές.
J:Ηρέμησε μην αρπάζεσαι. Και συγνώμη αν σε έθιξα.
L:Να σε ρωτήσω κάτι.
J:Ότι θες.
L:Εσύ κι η Aaliyah είστε...;
J:Όχι δεν είμαστε ζευγάρι. Πολλοί ασθενείς μας έχουν ρωτήσει αυτό αλλά ποτέ δεν υπήρξαμε. Δεν έχω καν συναισθήματα για εκείνην. Είμαστε κολλητοί. Γιατί ρωτάς; Σου αρέσει;
L:Όχι ρε μαλάκα. Από περιέργεια ρώτησα.
J:Σοβαρά αν σου αρέσει δεν μπορείς να την έχεις.
L:Έχει γκόμενο;
J:Αυτό ακριβώς. Ίσως και να τον γνωρίζεις γιατί είναι λίγο πάνω-κάτω γνωστός εδώ.
L:Ποιος είναι;
J:Ο επιχηρηματίας Jamie Dornan.
L:Δεν τον έχω ακουστά.
J:Δεν πειράζει. Λοιπόν ας πηγαίνω καλύτερα. Δεν έχω κάτι να σου εξετάσω. Προσπάθησε να κοιμηθείς.
L:Εντάξει.

Ο Jesse φεύγει και μένω πάλι μόνος μου με τις σκέψεις. Απογοητεύτηκα κάπως που έχει γκόμενο η Aaliyah. Είναι νόστιμη κοπέλα. Και ποιος στο διάολο είναι ο Jamie Dornan; Τελικά νιώθω τα βλέφαρα μου να βαραίνουν. Παραδόθηκα σε ενα ήσυχο ύπνο. Αλλά κάπως πρόστυχο. Ονειρεύτηκα να κάνω σεξ με την Aaliyah Mendes. Δεν είναι τρελό; Και γιατί είμαι σίγουρος ότι την γνωρίζω.



Το επόμενο πρωί ξυπνάω και βλέπω την φάτσα της πάνω μου.

Α:Καλημέρα!, μου λέει χαμογελαστά.
L: Εμ, καλημέρα. Τι κάνεις πάνω μου;
Α:Ήμουν έτοιμη να σε ξυπνήσω. Παίρνεις εξιτήριο σήμερα.
L: Θα συνεχίσω το μποξ;
Α:Ναι, αλλά σε 3 εβδομάδες. Χρειάζεσαι ξεκούραση.
L:Οκ. Aaliyah;
A:Ναι;
L:Δώσε μου το χέρι σου.
Α:Γιατί;
L:Απλά δώστο μου.
Α:Εντάξει;

Μου απλώνει το χέρι. Παίρνω ένα μαύρο μαρκαδόρο και της γράφω το νούμερο τηλεφώνου μου.

Α:Τι είναι αυτό;
L:Το νούμερο μου.
Α:Γιατί;
L:Ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως γίνουμαι φίλοι.
Α:Α! Ωραία! Θα σου στείλω το νούμερο μου.
L:Εντάξει.
Α:Τα λέμε, Luke.
L:Αντίο Aaliyah!

__________________________________
Δεν ήταν σπουδαίο κεφάλαιο αλλά κραταω τα καλά για μετά. Μείνετε συντονισμένες για το επόμενο. Vote and comment.

Stitches//L.H.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora