Chapter 24

385 42 14
                                    

Aaliyah Mendes

Αφού τον μεταφέρανε στο φορείο και τον πήγανε στο νοσοκομείο, φόρεσα βιαστικά την ιατρική μου ρόμπα και τους ακολούθησα στο δωμάτιο που τον πήγανε.
Τον ξαπλώνουν και γω αρχίζω να του κάνω τις απαραίτητες εξετάσεις.

Α:Πως νιώθεις;, τον ρωτάω με συμπονετικό τόνο και νιώθοντας ενοχές.
L:Δεν νιώθω κάπως την μύτη μου.
Α:Λογικό. Πάω να φέρω πάγο. Μην κουνηθείς.

Βγαίνω από το δωμάτιο και πάω στο γραφείο μου όπου εκεί μέσα έχω ένα μικρό ψυγειάκι με πάγο. Όταν φτάνω μπαίνω μέσα. Τρομάζω αμέσως αφού βλέπω τον Jesse στο γραφείο μου.

Α:Τι κάνεις εδώ για όνομα του Θεού!;
J:Αυτό θα σε ρωτήσω κι εγώ. Τι κάνεις εδώ εφόσον πήρες άδεια; Και επίσης δεν είσαι άρρωστη.
Α:Φυσικά και δεν είμαι....απλά...
J:Οουοου, τι είναι αυτά τα σημάδια;
Α:Ποια;, λέω προσποιούμενη ότι δεν γνώριζα για πιο πράγμα μιλούσε.
J:Αυτά εδώ! Έχεις πολλές μελανιές! Έχεις εκζύματα;
Α:Όχι όχι! Είναι...απλά μελανιές.
J::Πως το έπαθες;
Α:Με...με βίασε.
J:Ποιος;
Α:Ο πρώην μου. Ο Jamie.
J:Αι τον μαλάκα! Είσαι καλά;
Α:Ναι...χάρη στον Luke.
J:Δόξα τω θεώ!, μου λέει και με αγκαλιάζει σφιχτά ανύσηχα.

Α:Εντάξει, φτάνει η αγκαλιά! Πρέπει να του πάω πάγο.
J:Οκ. Τα λέμε!

Αφού πήρα τον πάγο έφυγα από το γραφείο. Αναμνήσεις της χτεσινής νύχτας μου έρχονται ξανά. Προσπάθησα να κρατήσω τα δάκρυα μου. Μπήκα στο δωμάτιο και του έδωσα τον πάγο. Κάλεσα τον αριθμό της Cameron για να τον περιθάλψει για λίγο.

Ανέβηκα στην ταράτσα όπου έβγαλα ένα τσιγάρο, το άναψα και ρούφηξα μια τζούρα. Ρούφηξα άλλη μια. Τελειώνει το τσιγάρο. παίρνω δεύτερο τσιγάρο. Το δεύτερο τσιγάρο γίνεται τέταρτο. Αγοράζω ένα ποτό από τον αυτόματο πωλητή. Το πίνω και νιώθω το υγρό να κοιλάει στο λαιμό μου. Το ποτό γίνεται τρια. Νιώθω ζαλισμένη και νιώθω οτι το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Σταματάω ως εδώ και πάω προς το δωμάτιο του Luke. Μπαίνω μέσα και όταν με βλέπει σε τέτοια κατάσταση το μόνο που μπόρεσε να πει είναι ένα «Τι έκανες στον εαυτό σου;» φανερά ανήσυχος. Δεν είχα κουράγιο για τίποτα. Ένιωθα ότι θα λιποθυμούσα, ότι θα ξερνούσα.

Ο Luke με κοιτάει με ένα λυπημένο βλέμμα.

L:Aaliyah, έλα! Ξάπλωσε μαζί μου.

Γνέφω καταφατικά και κατευθύνομαι προς το κρεβάτι του. Ανεβαίνω πάνω, βγάζω τα παπούτσια και ξαπλώνω στο στέρνο του. Αυτός με κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του και χαϊδεύει τους ώμους μου. Το κεφάλι του είναι γερμένο στο δικό μου.





VOTE AND COMMENT!

Stitches//L.H.Where stories live. Discover now