Chapter 16

361 43 5
                                    

Aaliyah Mendes

Μετά, αφότου έβαλα την ακτινογραφία του Calum στο φάκελο του ασθενή, πήγα να πάρω τον όρο και την αγωγή για τα αφροδίσια που κόλλησε. Αφού τα πήρα, όσο περπατούσα στον διάδρομο με προορισμό το δωμάτιό του, είδα από μακριά να προσπαθεί να φλερτάρει την Dr. Cameron. Άσε που τον έπιασα να κοιτάει και τον κώλο της και να δαγκώνει τα χείλη του. Αχ Cameron, είμαι σίγουρη ότι θα πέσεις στην παγίδα του! Όταν μπαίνω στο δωμάτιο, η Cameron γνέφει και πάει να φύγει, αλλά το χέρι του Calum πιάνει τον καρπό της.
C(alum):Το νούμερο τηλεφώνου μου! Call me! ;)
Ca(meron): Εε..ευχαριστώ;;
Α:Calum, τέλος το φλερτ. Cameron μπορείς να πηγαίνεις.
C:Θα τα ξαναπούμε, Allison!
A:Πως ξέρεις το όνομά της;
C:Την ρώτησα.
Α:Οκ. Ο φίλος σου που είναι;
L:Εδώ.
Α:Αχ Luke, με τρόμαξες.
L:Γιατί; Με ήθελες;
Α:Όχι.. Δεν είναι αυτό... Απλά αναρωτιώμουν αν έφυγες για να τον κάνω παρέα, αν είναι. Μην βαρεθείς.
L:Ποτέ δεν αφήνω τον κολλητό μου. Είμαστε αυτοκόλλητοι από το γυμνάσιο.
Α:Μπράβο. Καλό αυτό. Λοιπόν, θα σου βάλω έναν ορό, Calum. Εντάξει;
C:Εντάξει.

Γύρισα την πλάτη μου στους δυο νέους. Ένιωσα τον Luke να πλησιάζει από πίσω μου. Σύντομα, ένιωσα την καυτή του ανάσα πάνω μου. Προσπαθούσα να βάλω την σύριγγα στο υγρό. Αλλά... Τα χέρια μου έτρεμαν. Ο Luke έπιασε τα μαλλιά μου και τα έσπρωξε στο πλάι. Η αριστερή πλευρά του λαιμού μου ήταν γυμνή. Η ανάσα του έπεφτε όλο και πιο καυτή στον λαιμό μου. Τύλιξε τα χέρια του στην μέση μου. Τοποθέτησε το κεφάλι του στον λαιμό μου. Είχα χάσει κάθε νεύρο του σώματός μου. Είχα παραλύσει. Κάθε τρίχα του σώματος μου είχε ανασηκωθεί. Ο εγκέφαλος έστελνε σήματα ρίγου σε κάθε μέλος. Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που θα μπορούσα αναπάσα στιγμή, να πάθω καρδιακή ανακοπή. Κανείς δεν με έχει επηρεάσει έτσι. Ούτε καν το αγόρι μου.

L:Λοιπόν; Τι κάνουμε;

Και τότε «επανήλθα» στην ζωή. Και κατάφερα επιτέλους να βάλω την καταραμένη σύριγγα στο υγρό. Ο Luke χαλάρωσε τα χέρια του και απομάκρυνε το κεφάλι του ώστε να μπορέσω να πάω στον Calum. Ύστερα μπήγω την βελόνα στο μπράτσο του Cal και το υγρό εισέρχεται μέσα του. Τέλος έβαλα και την αγωγή και βγήκα από το δωμάτιο. Πήγα προς μια κατεύθυνση όπου πήγαιναν τα πόδια μου. Σταμάτησα στο γραφείο του Jesse. Ακούμπησα την πλάτη μου στον τοίχο και αναστέναξα. Αργότερα με βρήκα να κάθομαι στο πάτωμα του νοσοκομείου. Μετά από λίγα λεπτά, με βρήκε ο Jesse. Με κοιτάει με αυτό το ύφος πως κατάλαβε τι έχω. Ανοίγει την πόρτα του γραφείου του και κου κάνει σήμα να μπω.










Vote and comment babies! :) ❤✌

Stitches//L.H.Where stories live. Discover now