Luke Hemmings
Ήμουν όλη μέρα στο κινητό, περιμένοντας ένα μήνυμά της. Ο κολλητός μου ο Calum, ο οποίος ήταν shirtless όπως πάντα και κάπνιζε, με ρωτούσε κάθε τόσο γιατί κοιτούσα το κινητό. Φυσικά δεν του έλεγα τον λόγο, αλλά κάποτε θα το μάθει. Αποφασίσαμε να βγούμε μια βόλτα, γιατί ήμουν την μισή εβδομάδα κλεισμένος στο νοσοκομείο. Ο Calum πρότεινε να πάμε Starbucks και γω δέχτηκα. Στην διαδρομή ο καθένας ήταν στον κόσμο του. Όταν φτάσαμε ο Calum μπήκε μέσα για να παραγγείλει τα ροφήματα μας. Όσο εγώ περίμενα έξω, ξαφνικά είδα κάποια γνωστή μου μαζί με ένα αγόρι. Όταν πλησίασαν πιο κοντά σε μένα, τότε την αναγνώρισα. Aaliyah. Με είδε και μου χαμογέλασε. Της χαμογέλασα και γω.
Α:Luke! Τι κάνεις εδώ;
L:Περιμένω τον φίλο μου να φέρει ροφήματα. Εσύ πως πας;
?:Τον γνωρίζεις;
Α:Ναι αγάπη μου. Luke από δω το αγόρι μου ο Jamie, Jamie από δω ο Πίος πρόσφατος ασθενής μου ο Luke.
J:Πιο είναι το επίθετό σου;
L:Hemmings.
J:Περίμενε σε έχω ακουστά νομίζω.
Α:Είναι μπόξερ του WWE.
J:Α για αυτό μάλλον. Ναι. Μωρό μου μας φέρνεις τους καφέδες;
Α:Φυσικά.Όταν η Aaliyah μπήκε μέσα στι μαγαζί έμεινα μαζί με τον Jamie. Φαινόταν αυστηρός και για κάποιο άγνωστο λόγο σίγουρα δεν την θέλει αλλά μόνο πηδιέται μαζί της. Έχω αυτό το προαίσθημα.
J:Ξέρεις, η Aaliyah φαινόταν πολύ ενθουσιασμένη που σε είδε. Τρέχει τίποτα μεταξύ σας;
L:Μπα.
J:Μόνο μην μάθω ότι τρέχει κάτι μεταξύ σας, θα μετανιώσεις και που ζεις.
L:Δεν ενδιαφέρομαι.Και μέσα μου ήξερα οτί αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα. Αργότερα ήρθαν η Aaliyah μαζί με τον Calum.
Α:Λοιπόν Luke,χάρηκα που τα είπαμε. Θα τα ξαναπούμε!!!
L:Σίγουρα.Και πήρε ο καθένας τον δρόμο του.
____________________________________
Ξέρω άργησα αλλά πλεον δεν προλαβαινω. Έχουν πεσει πολλά μαθήματα.
Vote and comment
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Stitches//L.H.
Любовные романыΜια ιστορία δύο ανθρώπων που συναντιούνται έτσι τυχαία. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τον πρόλογο. Cover credits: @infinity2501❤ ✖Don't copy the story✖ @LetsKissBarcelona