Chapter 5

584 67 15
                                    

Luke Hemmings

Νιώθω πάλι τον αέρα να χάνεται. Με το ζόρι προσπαθώ να αναπνεύσω. Τα βλέπω όλα γύρω μου σε αργή κίνηση και ζαλισμένος. Βλέπω τους γιατρούς να μου τοποθετούν μια μάσκα. Έχασα τις αισθήσεις μου. Δεν ένιωθα τίποτα.

[........]

Ανακτά τις αισθήσεις μου ξανά. Βλέπω την γιατρό μου, την Aaliyah. Με πλησιάζει και μου σπρώχνει τα μαλλιά πίσω.

Α:Είσαι καλά;, μου λέει με συμπονετική φωνή.
L:Ναι νομίζω. Τι μου συνέβησε;
Α:Πρήστηκες πάλι. Σου βάλαμε μάσκα αλλά και πάλι δεν ανέπνεες. Οπότε εγώ άνοιξα λίγο το λαιμό σου και οξυγόνεσαι από εκεί.
L:Δηλαδή εσύ μου έσωσες την ζωή;
Α:Πάνω-κάτω.
L:Ευχαριστώ.
Α:Παρακαλώ.
S:Συγνώμη που διακόπτω,αλλά μπορείτε να μου πείτε πότε θα μου βάλετε γύψο και τα σχετικά;
Α:Με συγχωρείτε κ. Collins. Λοιπόν έχουν βγει τα αποτελέσματα. Λοιπόν, έχετε σπασμένο κόκκαλο στο αριστερό χέρι, δεξί πόδι και στην μύτη σας. Βέβαια κάναμε περισσότερες εξετάσεις για τυχόν άλλα τραύματα εσωτερικά. Και ανακάλυψα ότι έχεις καρκίνο του προστάτη.
S:Συγνώμη;
Α:Λυπάμαι. Έχετε μισό με έναν χρόνο ζωής. Και αν δεν θέλετε να εξαπλωθεί περισσότερο, θα πρότεινα να σταματήσετε το μποξ. Επίσης, δεν θα κατουράτε από το...εμ πέος σας. Θα σας βάλουμε ένα σωληνάκι που θα είναι κοντά στην κύστη σας και τα ούρα σας και τα περιττώματα σας θα φεύγουν στο σωληνάκι και τέλος στην σακούλα που θα είναι στο τέλος.
S:Ωχ θεέ μου!
Α:Λυπάμαι και πάλι. Όσο για σας Luke,εμ..βασικά περίμενε λίγο. Jesse, πάρε τον κ. Collins και μαζί με τον Robert βάλτε γύψο στα σπασμένα του κόκκαλα.
J:Μάλιστα, Mendes.
A:Ευχαριστώ.
L:Τι ήταν αυτό;
Α:Πιο;
L:Μόλις πήγες να μου πεις τι έχω και φάνηκες σαν να ήθελες να διώξεις για λίγο τον Seth.
A:Πράγματι. Δεν νομίζω με τα αποτελέσματα που πήρα να θες να τα ακούσει.
L:Για πες τα.
Α:Λοιπόν, μαγνητική και αξονική αρνητική.
L:Οπότε όλα εντάξει;
Α:Αλλά πήρα αίμα σου και η τοξικολογική βγήκε θετική. Παίρνεις ναρκωτικά και συγκεκριμένα ηρωίνη και LSD στα ύψη. Επίσης δεν φτάνει που παρατηρήσαμε και νικοτίνη αφού σίγουρα θα καπνίζεις. Και επίσης κάτι περίεργο που βρήκα είναι οτι έχεις εσωτερική αλλεργία στο χρυσό. Δεν ξέρω πως μπήκε μέσα σου, προφανώς κάποιος θα το έκανε για να σε σκοτώσει. Επίσης τελευταίο έχεις σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα. Έχεις AIDS, HIV και σύφιλλη. Είναι τρια διαφορετικά νοσήματα οπότε φαντάζομαι θα πηγαίνεις με πολλές.
L:Τι εννοείς;
Α:Απλό. One night stand. Ευτυχώς που υπαρχουν θεραπείες για όλα αυτά. Θα ειδοποίησω την ομάδα μου να σου ξεκινήσουν αγωγή για όλα αυτά.
L:Εντάξει.

___________________________________
Για να μην σας λέω τα ίδια κάθε φορά ξέρετε τι πρεπει να κάνετε. Vote and comment babies!

Twitter: @tzooo_
Ask.fm: @MrsHoran1Danna

Stitches//L.H.Where stories live. Discover now