19.

4.2K 234 4
                                    

Angel: kdy přijedeš?

LoveNandos: říkám že nevím

Nemůžu si pomoc ale nějak mě to k němu táhne. Nevím jak a proč ale není to normální. Proč jsem vždycky strašně ráda když mi napíše? A proč ho chci přivítat na letišti, když ani nevím kde je co? Pravda nikdy jsem nebyla na letišti.

Angel: ale víš

Angel: musíš to zjistit

LoveNandos: ale něco mi za to slíbíš

Angel: co?

LoveNandos: Justin má v Londýně koncert

Angel: prosím jen to ne

LoveNandos: tím pádem ti nic neřeknu

Angel: takže to víš?

LoveNandos: jo vim to

Angel: už mám hotovou tu ceduli

LoveNandos: i s kuřetem?

Angel: i s kuřetem

Angel: Angel poslal(a) fotku

LoveNandos: :O

Angel: ?

LoveNandos: je to hezčí než jak jsem si to představoval

LoveNandos: proč jsi neřekla že umíš kreslit

Angel: to umí snad každý

LoveNandos: ale ne jako ty

Angel: díky :)

LoveNandos: Jo DEMI JE ZASE V TELEVIZI

Proč mám dojem že žárlím? Ne, to je nesmysl. Já a žárlit na zpěvačku do které se zabouch kluk kterého mám ráda? Nesmysl. I když teď jsem se trochu prokecla.

Angel: a Selena?

LoveNandos: tam je s ní

Angel: jdu se koukat!

Napíšu mu rychle a vyběhnu ze svého pokoje. Rychle i s ortézou seběhnu schody a letím do obívacího pokoje. Rozvalím se po sedačce a přepnu to na MTV. Je tam reportér a v křesle sedí Selena a Demi. Ptá se jich na různé otázky ale jedna mě zarazí.

,,Demi, říkala jsi že příjde i Niall. Kde je?" zeptá se jí. Demi se jen podívá do země jako hledala na podlaze odpověď. Taky to tak dělám když jsem zkoušená u tabule.

,,Sama nevím, říkal že příjde.'' pokrčí rameny. Teprve teď jsi všimnu že je tam jedno křeslo na víc.

,,Jsem tu!" ozve se v celém studii a ten Niall tam přiběhne. Hned si do ruky vezmu mobil a napíšu Niallovi.

-----------------------

Angel: tak co žárlíš? Tvá milovaná Demi je v televizi s Niallem

----------------------

Napíšu mu a můj pohled má zase televize. Přesněji na Nialla který zrovna z kapsi vytáhl mobil a podíval se na něj. Kdybych byla já v televizi tak by se na něj ani nepodívala.

,,Nialle? Kdo ti píše že se usmíváš?" zeptá se ho reportér. Niall se na něj jen nepřítomně podívá. Demi zase na něj.

,,Píše mi Angel." řekne a mě vypadne ovladač z ruky. Právě řekl Píše mi Angel ? To musí být náhoda.

--------------------

Angel: Nialle?

-------------------

S klepající rukou mu to napíšu. Jako na povel se Niall podívá na svůj mobil a zase se usměje. Tak počkat! Já si celou dobu psala s Niallem Horanem z One Direction?

,,A kdo pak je Angel?" zeptá se ho reportér a Selena s Demi se na něj taky podívají s povytáhlým obočím. A teď mě zajímá jeho odpověď jako všechny ostatní.

,,Moje kamarádka."

Hey Angel [N.H.] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat