Takže, nový obal líbí/nelíbí, mě se líbí takže ho tu nechám. Bla bla bla užijte si část :)
Nemůžu uvěřit že je Dann těhotná. Řekla bych že se na to mimčo těším víc než ona a to je co říct.
,,Emo, trochu se nakloň doprava, doprava ne doleva. Dobře." řeknu a zmáčknu na foťáku spoušť. Ema patří mezi ty co jsou nádherné ale o historii ti nic neřeknou. I pravou a levou si plete ale ve značkách bot se vyzná dokonale.
,,Nathalie? Nemám náhodou z toho dle boku divnou tvář?" zeptá se mě smutně.
,,Jak divnou tvář?" nechápavě se na ní podívám.
,,No z druhého úhlu je hezčí." řekne a natočí se na mě druhou stranou.
,,Jo... máš pravdu." řeknu rychle. Nevím jak bych jí měla vysvětlit že z každé strany vypadá stejně. Znovu zmáčknu spoušť. Mám pořád ten od Nialla a jiný ani nechci.
,,Hotovo Emo, můžeš jít do šatny." řeknu a sednu si ke stolu. Zapojím foťák do počítače a čekám až se na ploše oběví fotky.
Všechny jsou dokonalé ale já musím vybrat jen jednu.,,Tak jak to jde?" ozve se zamnou hlas Riana. Rian je taky fotograf a většinou všechno děláme spolu.
,,Nemůžu se rozhodnout." řeknu a kliknu na jednu z fotek. Povzdychnu si a kliknu na další.
,,Vyber tuhle." ukáže na úplně první. Skoro vždycky vybírá ty první protože to vždycky jsou ještě plný energie, poslední fotky jsou jen jako doplněk.
,,Dobře." kliknu na ní a pošlu jí Hannah. Ona je předělá na titulní stránku a pošle dál. Nevím jak to je, moje starost je jen vyfotit, vybrat a poslat.
,,Mám ti vzkázat že budeš mít velkou zásilku." řekne s úsměvem.
,,A to je?" nadzvednu obočí.
,,Prostě budeš dělat to co teď akorát místo holek tu budeš mít kluky." řekne pobaveně.
,,Pořád nevím kam tím míříš." řeknu zvědavě.
,,Říká ti něco One Direction?" řekne a založí si ruce na hrudi. Říká mi to něco až moc.
,,Jo."
,,Takže ti oznamuji že je budeš právě ty fotit do jednoho časopisu kde mají rozhovor." tleskne si rukama jako malé dítě.
,,Co?!"
,,Nemusíš mi děkovat." řekne mi a otočí se na odchod.
,,Ale já ti neděkuju." řeknu než odejde z místnosti. Doufám že to nemyslí vážně.
Jak jsem říkala nejsem jejich fanynka ale problém je v tom že zrovna v té skupině je Niall. Zatleskej si Natt.
Co budu dělat? Počkat, jak co budu dělat. Prostě je vyfotím a hotovo. Ale moc jsem se nezměnila aby mě nepoznal.
A navíc se bojím že znova spadnu do lásky k němu.Nechám to být a jdu do šatny kde mám kabát. Obléknu si ho a strčím ruce do kapes ale něco mi v tom vadí. Vyndám z kapsy papír na kterém je něco napsané.
Nezapomeň, nemusíš mi děkovat. Viděl jsem tě jak si je prozpěvuješ.
RianOn mě viděl? Kdy?
PS: v šatně jde všechno slyšet.
Aha tak proto. Zmuchlám papír a cestou ho vyhodím ho koše. Jdu domu a cestou se zastavím v obchodě pro děti. Přece jsem tam nemohla nechat toho úžasného medvídka.
Doma se převléknu a jdu do nemocnice.
Otevřu velké skleněné dveře a vejdu dovnitř. Hned jdu do šatny kde si jen sundám kabát a mikinu. Pověsím je na věšák a vyjdu z ní. Na chodbě potkám Kate.,,Ahoj Kate." řeknu rychle a přitom si upravuju vlasy.
,,Ahoj, zase nestíháš?" řekne a zastaví se.
,,Stíhám ale sousedka vedle mě už chce na oběd." řeknu pobaveně a dojdu k recepci.
,,Můžeš jít." řeknu mile na moji sousedku.
,,Jo, za chvíli někoho přivezou tak ho zapiš." řekne a zvedne se ze židle.
,,Neboj." sednu si místo ní a hned mám oči na obrazovce.
Takhle nějak vypadá každý můj den. Načasované tak aby vše bylo dokonalé.
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanfictionLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci