LoveNandos: Nathalie kde jsi?
Angel: na cestě
LoveNandos: a slovo běžet ti nic neřiká?
Angel: to víš že jo, tělocvik ;)
LoveNandos: Nathalie zvedni ten svůj línej zadek a ať už jsi tady
Angel: vždyť říkám že jsem na cestě
LoveNandos: já tě ale nevidím
Angel: ještě pár odboček a jsem tam :)
LoveNandos: ale ty už máš být dávno tady
Angel: no jo no
LoveNandos: už tě vidim
Angel: ale já tebe ne
LoveNandos: jsem v autě
Angel: v jakým?
Zastavím se před vchodem do kina a rozhlížím se po všech aut. Nikde tu blonďatou palici nevidím. Kde je? Najednou mi někdo zakreje oči.
,,Kdo jsem?" zeptá se ten dotyčný.
,,Já nevím ale určitě to není člen z nejslavnější skupiny na světě." řeknu ironicky ale pořád mi nesundá ruce z očí.
,,Ne.'' řekne a u toho se směje jako malý dítě.
,,Tak třeba Niall Horan?"
,,Ne."
,,Nenažranej jedlík?"
,,Ne."
,,Irskej skřítek?"
,,Ne."
,,Nialler?"
,,No konečně." řekne a sundá mi ruce z očí. Otočím se k němu a usměju se. Je možné že má někdo tak nádherné oči… stop! Musím se krotit.
,,Ahoj Nathalie, jdeš pozdě." řekne mi a obejme mě. Nadechnu se tý nádherný vůně. Nathalie klid!
,,Já nechodim nikdy pozdě to jen ty chodíš moc brzo." řeknu mu a vejdu do kina.
,,Máš lístky?" zeptá se mě. Vytáhnu z kabelky dva lístky a dám mu je před oči.
,,Máš." řekne si pro sebe. Jdu k pultu kde se prodávají popcorny a stoupnu si do fronty.
,,To je nuda." dupne si Niall nohou a naštvaně si založí ruce na hrudi. Byl by dobrý herec kdyby hrál malý dítě.
,,Tak mi řekni jaký chceš popcorn a jdi si sednout." ukážu do kouta kde jsou křesla.
,,Sýrový, čau." řekne a rozběhne se tím směrem. Zabere si jedno z křesel a hned vytáhne mobil.
LoveNandos: tak kde jsi?
Angel: vždyť mě vidíš že jsem ve frontě.
LoveNandos: a kde přesně?
Povzdychnu si. Podívám se jeho směrem a zamávám mu. Hned si mě všimne a začne mi mávat taky.
LoveNandos: už tě vidím :)
Angel: já tebe taky :)
,,Co si dáte?" ozve se ten kluk za pultem.
,,Dvakrát sýrový popcorn." řeknu a z kabelky si vezmu peněženku. On mi je podá a já mu dám peníze. Vezmu popcorn a namířím si to k Niallovi.
,,Niallí." řeknu mu jako by byl malý dítě.
,,Jé, popcorn." řekne hned a vezme si ten svůj.
,,Hlavně ať ti zbude na film." řeknu mu a sednu si vedle něj a svůj popcorn si dám na stůl co máme před sebou.
,,Neboj." řekne mi s plnou pusou, odvrátím od něj oči a vyndám si mobil.
LoveNandos: mám nápad
Skvělí budeme si psát když jsme vedle sebe.
Angel: jakej?
LoveNandos: budeš moje maminka?
,,To víš že jo." řeknu mu a on se na mě podívá jako na pizzu. Pomoc on mě chce sníst!
,,Mamí." zakřičí a skočí na mě. Tím pádem jsem na zemi a Niall nademnou.
,,Já tě mám lád mamí." řekne a obejme mě.
,,Já tebe taky Niallí ale můžeš prosím slézt?" zeptám se ho.
,,Ne." začne kroutit hlavou na zápor.
,,Proč ne?" zeptám se ho.
,,Pod podmínkou že semnou půjdeš na Justina Biebera." řekne a udělá smutný kukuč.
,,No jo no." řeknu a on ze mě sleze a sedne si jako poslušný dítě zpět do křesla.
,,Půjde semnou maminka potom domů a zůstane tam přes noc?" natočí hlavu mím směrem. Mám jít nebo ne. Zítra není školy takže to nevadí.
,,Jo půjdu." řeknu a hned od něj dostanu další obětí. Tolik obětí za den jsem neměla hodně dlouho.
,,Tak jdeme do sálu, mamí. Už jsou otevřený dveře." vezme mě za ruku a táhne do sálu. Je mi sedmnáct a už mám dítě které je starší než já. V sálu je pár lidí.
,,Kde sedíme?" zeptá se mě. Podívám se na ty lístky.
,,Řada J číslo 10 a 11." řeknu mu a on tam hned jde.
,, Kde máme popcorn?" zeptám se ho když už sedíme.
,,Asi jsme je nechali tam, jdu pro ně" zvedne se a odejde ze sálu. Za chvíli se vrátil i s popcornem a zrovna začali reklamy. Byla tam i upoutávka na film s Justinem Bieberem, na to hned Ni zbystřil a řekl jeho jméno.
Jak popsal Star Wars Síla se probouzí? Bylo to boží!
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanfictionLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci