,,Ahoj Natt." pozdraví mě když ke mě přiběhne. ,,Ahoj Dann." usměju se na ní a společně vejdeme do kavárny. Sedneme si ke stolu u okna, kam krásně svítí slabé paprsky slunce. Je zima co byste čekali.
,,Takže kdy jsi mi chtěla říct že chodíš s Leem?" zeptám se jí klidně. Ona se jen nepřítomně podívá z okna.
,,Nevím ale řekla bych ti to co nejdřív, to je jako ty a ten Niall. Kdy jsi mi chtěla říct že pro něj jdeš na letiště?" tázavě se na mě podívá.
,,Zjistila jsem to nedávno." řeknu na obranu.
,,Já vím." usměje se na mě a zrovna k nám přijde servírka aby se nás zeptala co chcete za pití. Obě jsme si řekli čaj, který nám hned přinesla. Mají tu rychlou obsluhu.
,,Podívej ono sněží." ukážu z okna a Dann se tam taky hned podívá. Miluju sníh i se zimou. ,,Napadá tě to co mě?" šibalsky se na ní podívám a ona hned ví co mám za lubem.
,,Ale až dopiju čaj." řekne a hned si přiloží hrnek k ústům. Čekám na ní dvě minuty než ho dopije. Zvedneme se a peníze necháme na stole. Obléknem si kabáty, které jsme si předtím sundali. Odejdeme z kavárny a hned jdeme směrem do parku.
V parku je pár dětí, které napadl stejný nápad jako mě. Až na to že já tu nemám sáňky jako oni.
Dojdu s Dann na vrchol toho kopce kde se sáňkuje.,,Ahoj děti." pozdravím těch pár dětí co jsou tu s náma. Jsou roztomilí jak na sobě mají tu bundičku.
,,Ahoj teto." zašišlá nějaká holčička. Byla roztomilá.
,,Můžeme se s váma projet?" zeptám se jich a jim se rozšíří oči radostí.
,,Joooo." začnou kolem nás skákat a křičet. Dann si hned převezme nějaký kluk a mě si vezme to malá holčička.
Sednu si na sáňky a ta holčička přede mě.,,Jak se jmenuješ?" zeptám ses jí. Otočí se na mě a já vidím ty nejrostomilejší oči na světě.
,,Annabell." usměje se na mě.
,,Dobře Annabell jedeme!" chytnu jí kolem pasu a sjedeme to spolu dolu. Na konci se ale převrátíme a obě skončíme ve sněhu. Na povel se začneme smát jako blázni. Zvednu se a opráším ze sebe sníh, pak pomůžu Ann se zvednout. Otočím sáňky, které se převrátili a Ann si na ně automaticky sedne. Vezmu provaz co je přivázaný za sáňky a táhnu Ann do kopce.
Před náma je Dann, která táhne toho malého kluka. Rozběhnu se do konce a tím jí doženu.,,Tak co? Jaký to je být zase malí dítě?" otočí se na mě se smíchem Dann.
,,Super." řeknu s radostí a na to se ozve její smích. Začne se smát i Ann s tím klukem. Jak já miluju ty chvíle kde můžu být znova dítětem.
,,Zavolej Leovi." vypadne ze mě najednou.
,,Proč?" zeptá se nechápavě.
,,Bude koulovačka." řeknu ďábelsky a ona vezme do ruky mobil a zavolá mu.
,,Je tu za chvíli." usměje Dann. Už teď Lea lituju.
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanficLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci