53.

3.3K 147 7
                                    

,,Ahoj holky." řekne Demi a obě nás obejme. Všechny tři máme stejné šaty a upřímně vypadáme jako trojčata.

,,Ahoj Demi." řekneme obě naráz a pak se všechny nad tím zasmějeme.

,,To chce fotky." řekne Maja a hned z kabelky vytáhne mobil. Dá ho nad hlavu a řekne ,,Sýr." zmáčkne spoušť a vyfotí nás.

,,Ta je hezká, až přijdeme tak to dám na Instagram." zasměje se. Maja a Instagram, ty dvě věci nejdou od sebe.

,,Tak pojďte." řekne Demi a vede nás k limuzíně. ,,Super!" řekne Maja když jsme u ní.

,,Má střešní okno?" zeptá se hned a nastoupí do ní, já za ní a nakonec Demi.

,,Jo, tady." řekne a něco zmáčkne na střeše. Maja si hned stoupne a vystrčí hlavu z okna. Řidič se rozjede a mi jedeme k molu.

,,To je paráda." řekne Maja a pořád stojí. Jdu k ní a taky si stoupnu a vážně je to naprosto boží! Až někdy pojedete v limuzíně tak to zkuste!

,,Jó." za křičíme obě dvě a roztáhneme ruce jako že létáme.

,,Holky, já se k vám přidám." řekne Demi a stoupne si k nám. Přesněji doprostřed.

,,Nebudete proti když nás zase vyfotím?" zeptá se Maja.

,,Ne." řekneme naráz.

,,Tak sýr." řekne a mi s Demi máme takové příšerné obličeje ale je to srandovní.

,,Hotovo." řekne když uděláme kolem padesáti fotek. Podívám se dopředu a všimnu si červené na semaforu.

,,Ehm...holky?" zeptám se nejistě. Obě mě nevnímají. ,,Holky! Červená." řeknu ale oni mě nevnímají. Najednou řidič prudce zastaví a holky se bouchnou do auta.

,,Au!" řeknou obě naráz.

,,Já vás varovala." řeknu a zalezu do auta. Vezmu si nějaký nápoj co byl na baru. Ochutnám to a hned to vyplivnu zpátky do skleničky.

,,Demi co je to za hnus." řeknu a ubrouskem si začnu utírat jazyk. Chutná to tak příšerně.

,,Promiň zapoměla jsem říct ať to nepijete, to je olej." řekne nevině.

,,Co tu proboha dělá olej?" zeptám se jí a kouknu se na ní nahoru.

,,Mě se neptej, to tam dal řidič aby na to nezapoměl. Prý někde četl že olej čistí sklo ale nevím jestli je to pravda." řekne a pokrčí rameny.

,,Jé Harry." řekne Maja a já si stoupnu k ní abych viděla kam ukazuje.

,,Kde?" zeptám se jí. Stoupnu si tak že jsem tentokrát já vprostřed.

,,Támhle." ukáže na veliký bilboard.

,,Majo, až ho uvidíš doopravdy tak mi řekni." řeknu a sednu si vedle Demi, kterou už to taky přestalo bavit.

,,Hele! Harry." ukáže někam před nás.

,,Majo, prosím. Nemusíš pořád oznamovat že ho vidíš na každém rohu."

,,Ale on..."

,,Prostě ne Majo!''

,,Ale on tam vá-"

,,Neni tam Majo. To je jen bilboard."

,,Dobře." řekne a někomu zamává. Vedlejší auto zatroubí. Doufám že to nebyl někdo kdo jí zná.

--------------------------------------

,,Jen tak mimochodem. Jak mám vystupovat?" zeptám se jí.

,,No když nemáme krátké sukně tak je to jedno, jen ti řidič podá ruku a ty ji přijmeš a tím vystoupíš. Lehký jako facka." řekne Demi.

,,Vážně je to tak jednoduchý?'' zeptá se nejistě Maja.

,,Ano, když v tom máš praxi tak ano je to jednoduché." řekne mile.

,,Tak pět minut a jsme tam." ozve se ze předu hlas řidiče.

,,Děkujeme Felixi." usměje se na něj Demi. Řidič pardon Felix zmáčkne nějaké tlačítko a ta zeď co odděluje auto se začne zavírat.

,,Je normální že mám trému?" zeptám se nejistě. Demi se na mě zamyšleně podívá.

,,Je to tvoje první velká akce?"

,,Ano."

,,Tak to je normální." usměje se na mě. ,,A neboj budu tam s tebou, budu tam s váma oběma. Budeme tři mušketýři a ti drží při sobě, nedovolím aby ti někdo jen skřivil vlas." řekne odvážně. Dobrá mám nového bodyguarda.

Auto zastaví před červeným kobercem. A je to tady. Jsem víc nervóznější než kdykoli předtím. A to se jen projdu po červeném koberci a dojdu dovnitř do budovy nic víc. Akorát tu jsou celebrity a s nimi i paparazzi. To tu nemohou být jen ti co vyfotí modelky do časopisu? Musejí tu být i lidé co vyfotí ty co se na to jdou podívat? Když nad tím tak přemýšlím, nejsem náhodou taky paparazzi? Ne to určitě ne, já nikoho nešmíruju. A to že jsem náhodou pozorovala Dann s Leem se vůbec nepočítá.

,,Tak já jdu první, potom ty Majo a nakonec Natt. Natt ty to zvládneš." usměje se na každou zvlášť. Otevřou se dveře a v nich se oběví Felix. Podá Demi ruku a ta elegantně vystoupí.

,,Tak do toho Majo." usměju se na ní. Oplatí mi úsměv a pomocí Felixe vystoupí.

,,Tak teď ty." řeknu si sama pro sebe. Došourám se ke dveřím a jednou nohou vystoupím. Chytnu Felixe za nastavenou ruku a on mi pomůže se zvednout. Zvládla jsem to! Stojím. Usměju se na něj a jdu dál za holkama.

,,No vidíš zvládla jsi to." usměje se na mě Demi. Stoupne si mezi nás a vede nás rovně. Všichni si nás fotí, no spíš Demi to ona je ta známá.

,,Tak a teď se vyfotíme." usměje se a stoupne si k plátnu. Já s Majou k ní jdeme každá z jedné strany. ,,Usmívejte se do každé čočky." poradí nám a já se usměju.

,,Jdeme." zavelí a zatáhne nás dovnitř.

Hey Angel [N.H.] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat