Další díl věnován Betty_CZ a LittleDevilItsMe pro vás holky ☺ Dále, Hey Angel má 5K přečtení a kolem 500 hvězdiček. To je vážně moc. Krásnou Velikonoční neděli.
,,Budeš moje princezna?" řekne a mě tím vyrazí dech.
Nepřítomně se na něj dívám. Vážně mě to zaskočilo.
,,Ano!" řeknu a obejmu ho kolem krku. Tohle je snad sen. Po tomhle toužím už dva roky.
,,Už jsem se lekl že řekneš ne." řekne trochu uškrceně. Mám pevný stisk, vím to. Pustím ho a s jiskřičkama v očích se na něj podívám. On se ke mě nahne a něžně mě políbí. Kdybych mohla tak mu tady omdlím.
,,Mám hlad." řekne když se ode mě odtáhne.
,,Já taky, jdeme."
------------------------------------------------
,,Tak co uvaříme?" zeptám se ho. Na to jen otevře ledničku a ukáže na mraženou pizzu.
,,Taky dobrý nápad." řeknu a vyndám pizzu. Dám jí do trouby, kterou zapnu.
,,Jídlo máme, co teď?" řeknu zvýdavě.
Niall na nic nečeká a přistoupí ke mě. Začne mě vášnivě líbat, oplácím mu to a mezi polibky se usmívám.
Chytí si mě pod koleny a vyhoupne mě na linku aniž by rozdělil naše rty. Užívám si každou volnou chvilku s ním.,,Pizza." řekne Ni, když se ode mě odtáhne.
,,Ta počká." mávnu nad tím rukou.
,,Ale já mám hlad." řekne smutně a podívá se na mě těmi smutnými modrými očky.
,,Dobře, pizza má přednost." seskočím z linky a jdu ke troubě. Najednou se kolem mého pasu oběví ruce a přitáhnou si mě k sobě.
,,Ty nemáš hlad?" řeknu tázavě.
,,Mám. Ale. To. Počká." řekne a mezi tím mi dává malé pusinky na krk.
,,Hlavně že jsi před chvílí řekl že máš hlad." řeknu ale on to nevnímá a saje mi kůži na krku.
,,Že neuděláš to co si myslím." řeknu trochu s náznakem strachu.
,,Podle toho co tím myslíš." řekne a odtáhne se ode mě. Podívám se do skleněné vitrýny co mi teď slouží jako zrcadlo. Když uvidím červený flek na krku tak jen protočím oči.
,,Větší ten cucák být nemohl, co?" otočím na něj hlavu.
,,Mohl ale to by mi trvalo déle." řekne a otevře troubu z které následně vyndá pizzy. Položí ji na stůl a nožem odkrojí čtvrtku pizzi.
,,To mám sníst?" zeptám se ho s nadzvedlím obočím a dívám se na zbytek pizzi.
,,Normálně sním celou pizzu, ale tu čtvrtku ti nechám." řekne a podá mi jí. Zbytek si nechá. Aha, já myslela že sní jen tu čtvrtku a zbytek budu mít já.
--------------------------------------------
,,Já jsem plná." řeknu unaveně a lehnu si na jeho postel.
,,Já ne ale chci spát." řekne a lehne si vedle mě. Přitáhne si mě k sobě a uvolní se.
,,Nezapomeň že zítra vztávám do práce." řeknu aby na to nezapoměl.
,,Hmm... tak já tě odvezu." řekne mi. Asi je vážně unavený.
,,A o kom byla ta písnička Hey Angel?" zeptám se ho.
,,Ty ses mi hrabala ve věcech?"
,,Ne, ten papír ležel na zemi. Jen jsem ho zvedla." řeknu po pravdě.
,,O kom by asi mohl být Angel?" řekne a potom hned usne. Počkat to znamená že to bylo o mě?
,,Dobrou." řeknu už do ticha.
----------------------------------------------
,, You're the light, you're the night
You're the colour of my blood
You're the cure, you're the pain
You're the only thing I wanna touch
Never knew that it could mean so much
so much." uslyším známou melodii mého telefonu.,,Ano?" řeknu a vymaním se z Nialla obětí.
,,Dobré ráno Nathalie, jak jsem předpokládala tak beze mě nestaneš takže vstávat a cvičit. Čekám tě v šatně." řekne Maja svým rychlím hlasem.
,,Ahoj Majo." řeknu a hned na to zívnu.
,,Co jsem říkala? Vstávat." řekne ještě jednou a položí to.
,,Nialle? Musíme vstávat." drknu do něj.
,,Ty musíš vstávat, já ne." řekne a lehne si na břicho.
,,Dobře tak já půjdu pěšky, za bloudím a už nikdy mě neuvidíš." řekne s úsměvem.
,,Zapoměla jsi na naše fanynky, ty jsou všude a určitě by tě našli." řekne do polštáře. ,,Dobře pět minut." řekne ospale a převrátí se na bok tak aby na mě viděl.
,,Jsi zlato." dám mu pusu na čelo a jdu se převléknout.
-------------------------------------------------
,,Natt, já myslela že nepříjdeš." řekne Maja, když mě uvidí. Obejmu jí.
,,Ale jsem tady, tak koho tu máme dneska?" zeptám se jí a podívám se na nástěnku, kde to má být.
,,Dneska fotíme Demi Lovato." řekne.
,,Tady jste... naše slavná hvězda přijde za hodinu a tak máš čas." otočí se na Maju.
,,Tak počkat, a já nemám volno?" řeknu uraženě a zkřížím ruce na hrudi.
,,Máš ale ty mi budeš vyprávět o tom jaké to bylo fotit tvoje oblíbence." řekne Rian a chytí mě za ramena a někam mě vede.
,,Tak kde mám začít? Nebo to mám všechno přeskočit a říct že s jedním z nich chodím." řeknu jako by se nic nestalo.
,,Cože?!" zasekne se v chůzi. ,,Natt, to je úžasné." řekne a obejme mě. Ou.
,,Ehm... já řekla že s někým chodím? Chodím do kina... jo tak to je, včera jsem s ním byla v kině." řeknu rychle a vypařím se.
--------------------------------------------
,,Ahoj Demi." řeknu jí, když jí vidím vcházet.
,,Mi se známe?" zeptá se nejistě.
,,Jo, známe se ale ty si mě nepamatuješ jak jsi mi mávala z okna taxíku." řeknu.
,,Fanynka?"
,,Ne, ono je vlastně dobře že si mě nepamatuješ." zakecám to. No kdyby se dozvěděla že teď chodím s Niallem tak nevím co by dělala.
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanfictionLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci