,,Nialle?"
,,Zlato, pomůžeš mi?" ozve se za námi hlas. Stojí tam Demi Lovato a kolem sebe má svoje kufry. Páni, má jich celkem hodně.
,,Jo, pomůžu." řekne Niall a vezme jí dva kufry. Všimnu si Dann, která tam stojí s pusou dokořán. Jemně do ní šťouchnu aby se probrala. Ona ale pořád kouká na Demi jako na svatý obrázek.
,,Ahoj jsem Demi." řekne směrem ke mě. Mile se na ní usměju a mám co dělat abych nezačala křičet. Neposlouchám její písničky ale i tak je to Demi Lovato a baví se semnou!
,,J-já jsem N-nathalie a tohle je D-dann." řeknu trochu s třesoucím hlasem a ukážu na Dann. Ta si toho ani nevšimla a teď skenuje Nialla jejím pohledem. Prosím ať jí to nedojde.
Demi ale udělá něco co mě zarazí. Mě i Dann obejme. Podívám se na Nialla s povitáhlým obočím. On na to jen pokrčí rameny. Demi se od nás odtáhne.,,A která z vás si psala s Niallem?" zeptá se nás dvou. Dann vedle mě sebou najednou trhla a spadla na zem. Omdlela. Rychle se k ní sehnu a snažím se jí probrat.
,,Notak Dann." lehce jí bouchám do tváří aby se probrala. Ona pomalu začne otevírat oči. Když je má otevřené úplně tak si oddechnu. Začne se rozhlížet kolem sebe ale moc toho nevidí, protože mám těsně nad její hlavou já hlavu.
,,Zdálo se mi že jsme na letišti a čekali na Nialla Horana a Demi Lovato." řekne dost tichým hláskem. Zamnou se oběví hlavy těch dvou.
,,To se ti nezdálo." řeknu a ona na mě vykulí oči. Podívá se za mě a znova vykulí oči.
,,Jsi v pohodě?" zeptá se jí Niall. Dann zakroutí záporně hlavou. Ani se jí nedivím.
,,Já chci domu." řekne a prosebně se na mě podívá. Kývnu a pomůžu jí se zvednout.
,,Chceš zavolat bratrovi nebo Leovi?" zeptám se jí když vytahuju mobil.
,,Nikomu já chci domu." řekne a sedne si na lavičku. Demi si sedne vedle ní. Já si stoupnu vedle Nialla a vytočí číslo jejího bratra.
,,Bude tu za chvíli." řeknu jí a pomůžu jí se zase zvednout. Vyjdeme spolu před letiště kde si jí její bratr převezme.
,,Tak co teď?" otočím se na ty dvě holubičky.
,,Jo něco jsem ti slíbil." řekne a začne hledat v jedné tašce. Co by to mohlo být? Ať to nejsou lístky na Justina Biebera.
,,Na." podá mi nějakou krabičku a v ní je papírové letadlo.
,,Co to je?" zeptám se ho a povytáhnu obočím. Demi už cukají koutky.
,,Tohle je tvůj soukromý triskáč." řekne vážně. Já na to jen vyprsknu smíchy a Demi se mnou.
,,Ne vážně, to je on." řekne znova a mi s Demi se znova tlemíme. S ní bude hodně sranda.
,,A klíčky od něj náhodou nejsou?" řeknu se smíchem. On jen zavrtí hlavu na zápor.
,,Kam půjdem?" změní téma Demi. Podívám se na jejich kufry a pak na ně.
,,Být váma šla bych do hotelu nebo tam kde bydlíte, fanynky tu budou každou chvíli." řeknu a otočím se na odchod.
,,Počkej." zarazí mě jeho hlas z kterého mám příjemný pocit.
,,No?" otočím se na něj ale stále jdu svým směrem takže jdu pozpátku.
,,A co takhle se rozloučit?" zeptá se mě.
,,Nemělo by to cenu, stejně si za dvě hodiny napíšeme." otočím se a s cedulí odcházím. Rozbrní se mi mobil tak ho vytáhnu z kapsy.
LoveNandos: Nathalie?
Angel: nevydržel jsi to ani minutu
LoveNandos: no a?
Angel: co potřebuješ?
LoveNandos: nic jen jedem vedle tebe
Podívám se na silnici kde na mě z taxíku koukají dvě hlavy. Jsou vůbec normální.
,,Nechceš svést?" zakřičí Niall
Angel: ne nechci :)
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
Fiksi PenggemarLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci