,,Ahoj Ni." řeknu a dám mu malou pusu na tvář. Ty nákupy mě tak unavili a nemohla jsem dojít domu sama.
,,Ahoj Natt." řekne a přitáhne si mě k sobě a políbí mě. Malá pusa mu asi nestačí.
,,Jdem?" zeptám se nadšeně když se od něj odtáhnu. Přikývne a jdeme směrem k autu.
,,Na co tolik tašek?" zeptá se mě a ukáže na čtyři plné tašky.
,,Šaty, boty, doplňky, jídlo a věci pro mimčo." řeknu s nadšením a sednu si do auta.
,,Slyšel jsem jen jídlo, to ostatní jsem neslyšel." řekne s úšklebkem. ,,Ale co ty věci pro mimčo?'' zeptal se udiveně. ,,Ty jsi..." nedokončí to.
,,Ne neboj, moje kamarádka Dann, ta co omdlela na letišti je těhotná." řeknu a začnu se smát.
,,Aha." řekne chápavě. Nastartuje a vyjede na silnici. ,,Kam jedeme?" zeptá se mě.
,,Ke mě, tam dám věci a pak můžeme jít tam kam jsi mě chtěl vzít zítra." řeknu.
,,Ale to nepůjde, protože je to jen zítra." řekne překvapeně.
,,Promiň ale zítra mám focení a ty jsi mě tam chtěl vzít v sedm že..." podívám se na něj a on kývne. ,,... no a v tu dobu mám to focení, promiň. Řekli mi to až dneska." omluvně se na něj podívám.
,,To je dobrý, půjdeme někdy jindy." řekne smutně. ,,Jo a kde vlastně bydlíš?" zeptá se.
,,Budu tě navigovat ." usměju se. Mrzí mě že nemůžu jít zítra s ním ale ta práce se nedá odmítnout. Doufám že to nevezme nějak zle.
,,Tady doprava." řeknu a on zatočí. V rádiu hraje potichu písnička All of me. Jedna z mojich oblíbených. Potichu si jí začnu pobrukovat a opřu si hlavu o okénko.
,,Rovně." řeknu znova. A co kdyby šel semnou? Alespoň by nebyl naštvaný. Ale zase tady je Demi, taky bych nechtěla jít někam s Lucasem.
,,Jsme na místě." řeknu a on zastaví před mím domem. Maja šla někam s Dann do kavárny takže bude zamčeno. Proto jsem byla sama.
,,Zůstaň." řeknu na něj jako na psa rychle vystoupím. Ještě uslyším jeho tichý hlas a zabouchnu dveře od auta. Odemknu dům a vejdu dovnitř. Tašky hodím na postel a znovu jdu za Niallem.
,,Jsem tu." řeknu a sednu si vedle něj.
,,Vidím." směje se na mě a vyjede n silnici.
,,Kam jedeme?" zeptám se ho.
,,Uvidíš." zasměje se zařadí spojku.
,,Dneska je pátek že? No a mi, myslím tím moje kamarády máme takový rituál že máme filmový večer. Já, ta Dann, její přítel a Kate, ta pracuje v nemocnici. Půjdeš tam semnou?" zeptám se ho a udělám smutný oči i když je neumím.
,,Jestli mě tam budete chtít tak klidně." zasměje se.
,,Neboj oni jsou v pohodě, jen jsou trochu blázni do Disney filmů a díváme se kvůli tomu na ně skoro pořád." pokrčím rameny.
,,Jestli se budeme dívat na Hledá se Nemo, tak to přežiju. Stačí mi že se s Lux dívám na Popelku." zasměje se.
,,Kdo je Lux?" zeptám se nechápavě.
,,Dcera naší stylistky." vysvětlí. ,,Tu si zamiluješ." dodá.
,,Ale já už jsem do někoho zamilovaná." usměju se na něj.
-----------------------------------------------
,,Jsme doma." zavolám do prázdného domu. Niall mě vzal na procházku kolem Temže a tak. Jak to řekl on, hráli jsme si na turisty.
,,Já taky." řekne Maja z kuchyně.
,,Chovej se jako doma." otočím se na Nialla. Usměje se na mě a zuje si boty.
,,Tak já jdu." řekne Maja a zarazí se když uvidí Nialla. ,,Máš mi co vysvětlovat." řekne a skřiví obočí.
,,Nechtěla jsi náhodou jít?" zeptám se jí nevině. Prohlédnu si jí, vypadá jako vždy. Skvěle. Své blond vlasy má vyčesané do vysokého culíku a má na sobě modré šaty pod zadem.
,,Bar počká." mávne rukou. V tom se ozve třikrát troubení auta. Což znamená že jí už volají její popíjecí kamarádi.
,,Tak ne, ale zítra mi to vysvětlíš." řekne dotčeně. Odejde.
,,A to byla..." zeptá se Niall.
,,Maja." řeknu jednoduše.
,,Já jí znám." řekne Niall a začne přemýšlet.
,,Je to taky fotografka." řeknu jednoduše.
,,Ne, myslím že jsem jí někde viděl ale u koho... jo už vím. To je ta holka, co jde každý pátek s Harrym do baru a potom zůstanou u něj přes noc." řekne.
,,Moje Maja s Harrym?" zeptám se nevěřícně. ,,Se nepochlubila." řeknu se smíchem.
,,To ty jí taky." připomene mi.
,,To, protože za dvě hodiny spolu budeme den." řeknu a sednu si na sedačku.
,,To by jsme měli oslavit." řekne Niall a sedne si vedle mě.
,,A jak?" nadzvednu obočí.
,,Třeba takhle." řekne a začne se ke mě přibližovat, políbí mě a nahne se víc nad mě. ,,Nebo takhle." řekne a posadí si mě do klína. ,,A nebo..." nedopoví to protože začne zvonit.
,,To bude Dann s Leem." řeknu a neochotně se od něj odtrhnu.
,,To museli přijít teď?" nadzvedne obočí.
,,A to mají ještě zpoždění." pošlu mu vzdušnou pusu a on udělá že jí chytí.
,,Disney pohádky začínají." řeknu si pro sebe a otevřu dveře.
,,Ahoj Leo." řeknu a obejmu ho.
,,Já žárlím." ozve se z obíváku Niallův hlas.
,,Nemáš proč." zakřičím na něj zpátky.
,,Ahoj těhulko." řeknu a opatrně jí obejmu. Už je to na ní dost znát, bříško má už veliké.
,,Co mají všichni pořád s těmi přezdívkami s tím že jsem těhotná?" zeptá se nechápavě.
,,To bude tím že jsi." vysvětlím jí.
,,Nialle? Pojď sem." zavolám na něj.
,,Ty máš psa?" zeptá se udiveně Dann.
,,Co?" řeknu nechápavě. Právě do předsíně vejde Niall.
,,Aha, tak teď už to chápu." řekne s úsměvem Dann.
,,Já jsem Dann." usměje se na Nialla. ,,Niall, už jsme se seznamovali." řekne.
,,To nevadí." mávne nad tím rukou.
,,Leo. Její budoucí manžel." představí se mu. Podívám se na Dann levou ruku a udivím se když má na prsteníčku prstýnek.
,,Pane bože. Dann! To je super." řeknu a obejmu jí.
,,O co jde?" zeptá se nechápavě. Zvednu jí ruku a ukážu jí její prstýnek.
,,Aha tohle." řekne nadšeně.
,,Tak honem musíš mi o tam vyprávět. Kde tě požádal o ruku?" zeptám se rychle.
,,Před chvílí v parku." řekne a spolu si sedneme do obíváku. Niall s Leem se baví asi o fotbale.
,,No prostě to byla normální procházka a víš jak je tam ta řeka..." začne mi to vyprávět. Moje nejlepší kamarádka je zasnoubená, těhotná a to všechno s nejlepším člověkem co pro ní může být. To musíme potom oznámit Maje. To by mě zajímalo co teď asi dělá s Harrym...
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanfictionLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci