Takže jako první je to že Hey Angel má už 3K přečtení. Doopravdy? Dlouho jsem už nenapsala novou část takže tady je :*
Nestíhám a to jen kvůli těm pěti. Nejdříve se se mnou chtěli seznámit. Alespoň vím že ten s modrýma očima se jmenuje Louis. To je taky jediný jméno co si pamatuju kromě Nialla.
Niall, vím že za to nemůže ale není náhodou na omluvu pozdě? Dva roky?Po dlouhé době vyberu fotku a pošlu jí. Rychle vejdu do šatny a vezmu si bundu. Strčím si ruce do kapes a zjistím že v jedné něco mám.
Tak jaký to bylo? Zítra mi to budeš vyprávět ;) a doufám že máš podpisy! Pokud hledáš klíče má je Maja
RianJaký klíče? Podívám se na háček a dojde mi jaký. Klíče od auta, nejspíš spoléhal na to že nebudu stíhat tak mi půjčí pracovní auto.
Rozeběhnu se do jídelny kde je jen pár automatů a taky obvykle Maja.
,,Majo." řeknu udýchaně a opřu si ruce o stůl u kterého sedí.
,,Nic neříkej." podá mi klíče. ,,U žij si to a pozdravuj Kate." řekne pobaveně a vrátí se k jídlu. Co myslí tím že si to mám užít? Nechápavě na ní mávnu a odejdu.
-----------------------------
,,Promiň že jdu pozdě." řeknu směrem k mé sousedce. Já jí vlastně neříkám jménem ale sousedko.
,,To je dobrý, nikdo nic nehlásil takže se nic vážného neděje." usměje se a odejde na oběd.
Sednu si za počítač a pozoruju obrazovku.,,Ehmm." od kašle si někdo nademnou. Zvednu hlavu a podívám se na toho dotyčného.
,,Přeje te si?" zeptám se.
,,Netušil jsem že tě tu potkám, fotografka a zároveň recepční?" nadzvedne obočí a lokty se opře o pult.
,,Je normální že má někdo dvě práce z toho je jedna koníček...Louisi." řeknu jednoduše.
,,Mám nápad." řekne najednou.
,,Povídej." pobídnu ho.
,,To ti neřeknu protože by jsi nejspíš nesouhlasila ale ty mi řekni něco jinýho, co se stalo mezi tebou a Niallem? Vím že jste byli kamarádi ale co se mezi váma stalo? A víš že už nechodí s Demi?" to poslední mě zarazilo. Jasně že to vím, chodili spolu jen chvíli a to do ní byl Ni zamilovaný až po uši, myslím.
,,Ať ti řekne on co se stalo."
,,To samý mi řekl on 'Ať ti řekne ona co se stalo' ale když to ani jeden nechce říct tak je to těžký." povzdechne si.
,,Jo, to hlavní proč tu jsem, nevíš náhodou o nějakých fanynek co jsou tady?" zeptá se nadějně. Otevřu šuplík a vezmu si složku.
,,Takže pokoj 12, 34, 66, 77, 78, 80, 100, 107, 109, 111, 125, 145, 156, 162, 188, 195 a 200." řeknu a podívám se na něj. On na mě zírá s otevřenou pusou.
,,Můžu je teda navštívit těch pár pokojů?" zeptá se.
,,Můžeš." odpovím a chystám se složku uklidit.
,,Ale bylo by dobrý kdybych měl čísla těch pokojů." zasměje se a já sním. Podám mu složku a on s poděkováním odejde.
Tak co budu dělat teď? Podívám se znova do počítače a to mi zabere asi čtvrt hodiny.
,,Už...už jsem tady." řekne někdo co zrovna přišel.
,,To ti trvalo takovou chvíli to všechno...'' podívám se tomu dotyčnému do očí a zkamením. Co tu dělá? ,,...oběhnout." dořeknu to, myslela jsem si že je to zase Louis ale to jsem se spletla.
,,Tak kde je?" zeptal se vyčerpaně Ni.
,,A kdo?" zeptám se nechápavě.
,,No Louis, říkal že omdlel a je teď v nemocnici." řekne na vysvětlenou. Tak to bude ten jeho 'nápad'.
,,Tak to tě asi zklamu teda ne zklamu ale jemu nic není." řeknu a podívám se mu do očí. Stejné jako před dvěma roky.
,,Ale jakto?" nechápe to.
,,Je sice teď na nějakém pokoji ale navštívit fanynky." řeknu.
,,Už vím o co mu jde." plácne se do čela.
,,Já to věděla hned jak jsi řekl že omdlel Niallí." řeknu opatrně.
,,Niallí, tak mi nikdo už dlouho neřekl. Naposledy ty." usměje se a mě se vybaví ten den kdy jsme spolu byli naposledy.
,,No jo ale to bylo před lety." řeknu hned.
,,Ne ne, před hodinou." nojo já mu tak přece řekla když jsme byli na chodbě.
,,No dokonce." řeknu.
,,A nechtěla by sis zopakovat to kino?" zeptá se jen tak.
,,Jen jako kamarádi." řeknu hned.
,,Jo jen jako starý známí." potvrdí.
,,No přece jenom se to podařilo." řekne někdo vedle nás. Oba se tam podíváme ve stejnou chvíli.
,,Louisi!" řekneme oba najednou. On jen vyděšeně položí složku na stůl a začne utíkat.
ČTEŠ
Hey Angel [N.H.] ✔
FanfictionLoveNandos: Angel? Angel: Co? -------------------------- /Dokončeno/ 3.10. 2016 #24 v Fan Fikce 4.10. 2016 #9 v Fan Fikce 26.1. 2017 #23 v Fan Fikce 11.10. 2017 #25 v Fan Fikci 9.11. 2017 #12 v Fan Fikci