20.

4.4K 214 0
                                    

,,A kdo pak je Angel?" zeptá se ho reportér a Selena s Demi se na něj taky podívají s povytáhlím obočím. A teď mě zajímá jeho odpověď jako všechny ostatní.

,,Moje kamarádka."

---------------------------

Jenom kamarádka? No jo vlastně já zapoměla že má Demi. Teď vážně přiznávám že žárlím. A kdo žárlí, miluje. Prosím že jsem se nezamilovala do Nialla.

,,Jenom kamarádka?" zeptá se reportér, kterého od teď nemám v lásce.

,,Ano, miluju jenom Demi a tak to i zůstane." řekne rázně Niall a obejme Demi kolem ramen. Jak já jí to závidím. Ona se ho dotýká a já si s ním jen píšu.

A teď mi to došlo. Já si celou dobu psala s Niallem Horanem. Proto se mě vyptával na One Direction a tak. Copak jsem tak hloupá? Ani ne, ráda totiž dělám IQ testy ale to sem nepatří. Ještě k tomu jsem se zamilovala do kluka s kterým si píšu a když vím kdo to je tak jsem úplně mega zamilovaná. Nesuď knihu podle obalu a já četla knihu aniž bych se podívala na obal.

,,Takže Demi…" chce to doříct ale vypnu televizi. Dobelhám se do svého pokoje, kde se svalím na postel. Hlavu zabořím do polštářů a takhle jsem asi deset minut než mě vyruší můj mobil. Neochotně zvednu hlavu a podívám se co se děje. Píše mi Niall. Tak ráda bych mu odpověděla ale druhá půlka mozku říká neodepisuj mu za to že ti lhal. Dlouho přemýšlím ale nakonec se podívám co napsal.

LoveNandos: Angel?

LoveNandos: Angeeel?

LoveNandos: promiň že jsem ti to neřekl

LoveNandos: nemohl jsem

LoveNandos: prosím Angel

LoveNandos: prosím

Angel: co?

LoveNandos: omlouvám se

Angel: za co?

LoveNandos: za to že jsem ti neřekl kdo jsem

Angel: ale proč jsi to neřekl?

LoveNandos: a ty by jsi se semnou bavila?

Angel: ano, bavila

LoveNandos: a přijdeš teda na to letiště?

Angel: podle toho kdy?

LoveNandos: v pondělí ve čtyři

Angel: budu tam

Angel: slíbila jsem to

Angel: a navíc by bylo té cedule škoda

LoveNandos: budeš tam teda?

Angel: budu :)

LoveNandos: :) Děkuju

Hey Angel [N.H.] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat