Het was Kamal die opeens voor de deur stond.
"Dag schoonheid van me", zei hij.
"Kamal, wat doe je hier?", ik was verbaasd. "Je moet weg, er komt zometeen een.." Voor ik mijn zin kon afmaken, pakte hij me op en gaf me een kus op mijn mond. "Ik ben jouw klant lieverd", fluisterde hij toen hij me naar binnen droeg. "Ik wilde je verrassen." Hij zette me neer en liep naar de woonkamer. Ik deed de deur dicht en volgde hem.
Stiekem was ik opgelucht. Ik was om eerlijk gezegd er totaal niet klaar voor om met andere vreemde mannen te slapen dan Kamal."Kom je zitten?", hij keek me geil aan.
Ik ging op zijn schoot zitten en begonnen te kussen. Onze tongen speelden met elkaar, onze harten klopten sneller. Ik voelde me blij, ik voelde me veilig bij hem. Het was een onbeschrijflijk gevoel. Hij kleedde me zachtjes uit en ik deed hetzelfde bij hem. Ik had er weer zin in. Hij kwam aan mijn borsten en likte ze. Ik genoot ervan en hij ook zo te zien. Hij stond op en liep naar de keuken.
"Wat ga je doen?", vroeg ik hem.
Na een minuutje kwam hij terug met een bus slagroom in zijn hand. "Ik ben dol op slagroom, wist je dat?", hij wilde weer op me komen liggen.
Hij pakte de bus, schudde hem even op en neer en begon te spuiten op mijn nek, borsten en navel. Vervolgens likte hij het er schoon van af.Even later stond hij weer op. "Kom je hier op je knieën zitten?", vroeg hij me. Oh jee, ik weet wat hij wilt, maar ik weet niet hoe het moet. Ik ging op mijn knieën zitten en begon eraan. Hij hielde mijn haren vast. Ik hoorde dat hij ervan genoot. Deed ik het wel goed? Na een vijftal minuten pakte hij me op en droeg me naar mijn kamer. Hij gooide me op het bed en kwam op me liggen. Hij deed mijn benen open en likte aan mijn vagina. Ik hield er echt van, vooral toen hij weer zijn ding erin stak. Ik kreunde, hard. Elke keer als hij harder ging, hoorde je me ook luider gaan. Hij vond het leuk en ik trouwens ook. Hij kon zijn lippen niet van de mijne afhouden, en zeker zijn tong niet. Wat is dit leuk! Ik ben blij dat ik het met Kamal doe, hij begrijpt mij en probeert me zo min mogelijk pijn te doen. Ik krijg precies gevoelens voor hem... Maar het mag niet, Dunya, zet hem uit je hoofd! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik het bed zal delen met een ander dan Kamal...
Een uurtje dat we klaar waren en we samen voor de eerste keer gedoucht hebben zaten we beneden op de bank. Ik met mijn hoofd op zijn schoot die zijn glinsterende ogen zien kijken naar mij terwijl hij met mijn haar speelt. "Weet je Dunya, ik heb mij nog nooit zo prettig bij een meisje gevoeld op zo een korte tijd", hij keek me verlegen aan. "Gisteren toen het onze eerste keer was, schaamde ik me en ik wist niet wat te doen. Maar het vanaf het moment dat je naar me keek, voelde ik me ervaren en was ik niet meer zo verlegen. Dat betekent veel voor me aangezien ik dit gevoel van liefde nooit eerder heb meegemaakt."
Zijn woorden raakten me, hij voelt precies hetzelfde als mij.
"Kamal, je haalt me echt de woorden uit de mond", ik kreeg bijna tranen. "De reden waarom ik dit doe is omdat ik streng ben opgevoed en nooit de liefde heb kunnen voelen van mijn ouders. Ik had liefde nodig en gisteren gaf je me dat ene gevoel ook. Toen ik je vandaag buiten mijn deur zag was ik zo opgelucht dat ik weer met jou mocht slapen. Ik zie mezelf het niet doen met een andere man dan jij. Ik voel me zo goed bij jou..." Hij liet me niet uitspreken en gaf me een dikke kus op mijn lippen. Na een gesprek van een halfuur, moest hij terug naar huis. Ik wil niet dat hij weggaat, ik wilde dat hij voor altijd bij me bleef. Hij stond op, betaalde me en liep richting de deur. Hij gaf me nog een dikke zoen en vertrok. Na zijn vertrek ruimde ik de kamers op en ging in mijn bed liggen.De volgende dag, vrijdag, werd ik wakker. Pff ik moest weer naar school. Enige reden waarom ik vandaag wel een beetje blij ben is omdat ik vandaag mijn eerste date heb met Kamal. Ik verheug me er echt op! Ik stond op, maakte me klaar en liep de deur uit. Ik had geen zin in ontbijt vandaag. Onderweg in de bus kreeg ik een bericht: 'Schoonheid van me, als je terugkomt van school staat er een zakje voor je deur te wachten. Draag het naar onze date, ik kom je ophalen om 18uur. Kusjes van Kamal'
Ik voelde kriebels in mijn buik. Ben ik verliefd?
Ik kwam aan op school en was opgelucht. Ik zag Lina naar me toekomen.
"Dunya!", riep ze en ze gaf me een dikke knuffel.
"Hey Lina! Ik heb je echt gemist schat!", ik gaf haar een kus op haar wang.
"Ja ik moet je keiveel vertellen! En jij mij ook he!" We liepen naar de bank en zaten samen te kletsen.
Ze vertelde me over een klant van haar, ene Mo, die haar heeft meegenomen naar Parijs voor een paar dagen. Het was superromantisch volgens haar. Ik was blij voor d'r, ze zag er echt gelukkig uit. "En jij?", vroeg ze me. "Hoe is het bij jou gegaan, je eerste keer?"
"Ja goed!", ik twijfelde of ik het haar moest vertellen van Kamal.
Net op dat moment ging de bel.De hele dag dacht ik aan Kamal, ik kon niet eens opletten. Ik dacht aan onze eerste date van vanavond waar ik hem weer kan leren kennen. Ik vergat elke keer dat het een klant van me is en dat ik niet verliefd kan worden op hem. Maar ik wil ook niet met andere mannen slapen. Toen ik thuiskwam, had ik geen honger. Ik had niets gegeten vandaag, ik ben te blij met mijn date met Kamal!
Ik wilde me zo snel mogelijk klaar maken. Over een uurtje kwam hij me al ophalen. Ik ging in de tuin zoeken naar de zak die hij voor me ging achterlaten. Ik vond het achter een struikje, die gekkerd ook. Ik pakte het op en liep naar binnen. Ik deed het open en zag een beeldschoon blauw jurkje met een ketting van Guess. Wat was het mooi! Het heeft hem zeker veel gekost. Ik maakte me op, deed mijn haren en trok het jurkje aan. Ik deed de ketting rond mijn nek en trok vervolgens mijn zwarte pumps aan.Na een kwartiertje hoorde ik getoeter van een auto, dat zal Kamal wel zijn. Ik checkte snel mijn werkgsm en zag geen berichtje dat zei dat ik moest werken vanavond, gelukkig maar. Ik spoot nog wat parfum op en liep naar beneden de deur uit naar de auto waar Kamal op me zat te wachten. Ik stapte in en keek hem aan. Hij was mooi.
"Dag schoonheid", hij nam mijn hand en plantte er een kus op. "Wat zie je er sexy uit!" Ik bloosde.
"Waar gaan we eigenlijk naartoe?", vroeg ik.
"Naar een stad hier ver vandaan waar niemand ons zal herkennen, dus geen zorgen." Hij begon te rijden.Na een uurtje kwamen we eindelijk aan in het restaurant. Het was een chic restaurant en het zag er superduur uit. We zaten aan tafel en bestelden het eten. Urenlang zaten we te praten. Ik leerde Kamal kennen en hij mij ook. Ik kwam erachter dat we echt zoveel gemeen hebben. Ik denk dat ik iets begin te voelen voor hem.. Na het eten, betaalde hij en liepen we naar de auto.
"Dunya, ik heb een hotelkamertje gehuurd voor ons twee.", zei hij opeens. "Als je het goed vindt, zal ik er nu naartoe gaan zodat we deze avond weer bij elkaar kunnen zijn. Anders breng ik je naar huis als je niet wilt."
Ik keek hem aan. Hij lachte naar me. Pff hij is zo schattig als hij lacht, ik wil hem gewoon! Ik trok zijn gezicht naar me toe en gaf hem een kus op zijn mond. "Tuurlijk wil ik dat gekkie, waarom vraag je het nog?", ik keek hem geil aan. "Laten we gaan."
En we reden naar het hotel.
JE LEEST
Moslima in de prostitutie
AcakHallo. Mijn naam is Dunya (20). Ik ben een Marokkaans meisje dat streng Islamitisch werd opgevoed door beide ouders. Ik was 15 jaar toen ik in de prostitutie terecht kwam. Ik deed zoveel dingen met zoveel mannen voor zoveel geld. Deze ervaring veran...