ארבעתם התיישבו סביב השולחן שהיה מיועד לארבעה. הם התמקמו על הכיסאות, אחד מהארבעה צחקק על דבר מה והבחור שישב על ידו צחק מדבריו גם כן וג'יאן שלח מבטים אדישים לסביבתו. החברים שלו נראו לא פחות מסוכנים מג'יאן. הייתה להם חזות קשוחה ומבט של רצח בעיניים. הפשע השתקף היטב מתוך עינהם ולא ניתן היה לפספס אותם בחדר הזה. הם היו הכי בולטים, מבלי להתאמץ כלל וכלל. אותי הפחיד יותר מכולם ג'יאן. הוא היה הקאפו האיטלקי הכי קשוח ואכזרי שהכרתי. הוא שלט על מיאמי ועל עוד הרבה שטחים בארצות הברית ובאיטליה. קראתי עליו, המון. בתקופה שהוא היה במיאמי והטיל את האימה בלי שום פחד להיכלא. השוטרים היו מושחתים ולא פחות פושעים ממנו. כל עוד הם נתנו הגנה לבן-אדם כמו ג'יאן לוקה ואחיו, אז הם היו פושעים באותה המידה שלהם. פושעים בחסות החוק.
המארחת קלואי, נכנסה פנימה בריצה, היא איחרה בעשר דקות למשמרת ולכן עמדתי במקומה בכניסה ומיקמתי אנשים בשולחנות שהיו שמורים להם. נתתי לג'יאן וחבריו לחכות. זה שימח אותי, אך הוא היה סבלני. הם עישנו ופטפטו.
"וואי, ג'ון עצבני עלי. הוא בדוק יפטר אותי אחרי." היא אמרה כולה עצבנית ולחוצה בזמן שנעצה את תג השם שלה על חולצתה השחורה בצד השמאלי שלה. היא סידרה את שיערה הארוך השטני הגלי שלה ונאנחה ביאוש מוחלט. צחקקתי מתגובתה, כי היא הפריזה עם המחשבות שלה לגבי הפיטורים. ג'ון אהב את קלואי, רק פחות חיבב את הצד המאחר שלה. ג'ון לא נהג לפטר בכזאת מהירות את העובדים שלו.
"הכל בסדר, ג'ון לא יפטר אותך. טוב, אני הולכת לשולחן שלי." היא חייכה לעברי והנהנה. פסעתי לעבר השולחן של ג'יאן והלחץ התגבר בגוף שלי. הסדרתי בדרכי אליהם את נשימתי והחלפתי את הבעתי המפוחדת להבעה ידידותית. כשהגעתי אל השולחן, ארבעת הגברים נעצו בי את עיניהם וזה הצליח לנשימתי להיעתק. קפאתי במקומי ועטתי חיוך מאולץ על פניי. הרגשתי את הדופק הולן בעוצמה וידיי היו חלקלקות מזיעה. הריח של הבושם של ארבעתם התערבב ויצר תערובת גברית גסה וכה נעימה.
"שלום, שמי ג'ואנה והיום אני אמלצר אתכם. מצאתם משהו מעניין בתפריט שתרצו להזמין?" קולי היה מאולץ כולו וקיוויתי כל כך שזה לא נשמע מזוייף באוזניהם.
"ג'ואנה." ג'יאן מלמל לעצמו, כאילו טעם את שמי והתכווצתי לרגל הקול העמוק שלו. מבטי התרוצץ וחיפש מחסה, לפני שהצלחתי להשתלט על עצמי. תזדקפי! דרשתי מעצמי ללא קול והזדקפתי וחזרתי להביט בג'יאן. עיניו היו קשות ועמוקות כמו יהלומים שחורים וזה היה מלזה יפהפה ומפחיד בעת ובעונה אחת.
שלפתי את הפנקס מהכיס האחורי של מכנסי השחור יחד עם העט וחיכיתי לבחירתם.
"אני חושב שארוחת בוקר עם תוספת בייקון יהיה מצויין," אחד מחבריו הציע, ג'אן השיב לתפריט את עיניו הכהות וצמצם אותן כשניסה לבחור את מה שיאכל בבוקר הזה.
YOU ARE READING
התמכרות מסוכנת
General Fictionעיניים שחורות, שפתיים מזמינות, מבט חודר, צלקת על הלחי, סקס אפיל, הליכה אדישה, קעקועים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שהינך פושע מסוכן, מכונת הריסה מתקתקת שכל רגע עלולה להתפוצץ לי בפנים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שאתה רוצח חסר רחמים.