נכנסתי אל הרכב שלו, חגרתי את עצמי והריח שלו מיד חדר אלי כמו סערה. ריח של גבר מחוספס ומסוכן, ריח משגע שליטף כל חלק בגוף שלי. אהבתי את הריח שלו, יכולתי להגיד שהתמכרתי לריח. הוא היה לבוש במכנסי ג'ינס כהים וחולצה לבנה חלקה שהציגה את שריריו באור כל כך מושך וסימטרי. קעקועיו היו רבים והחלטתי לשאול אותו על הקעקוע שהכי בלט לי בעיניים. קעקוע של מוציא להורג עטוף בברדס שחור. החלטתי לשאול בהמשך הערב. הוא היה כה רענן, עם שיער משוך לאחור עם חומר עמיד שהשאיר כל שיערה במקום ולעס מסטיק. הוא בחן אותי, כמו שתמיד עשה, את השמלה האפורה והגרביון השקוף והמעיל עור שעטף אותי מעל השמלה. את התיק צד הנחתי בין רגליי ושלפתי את חפיסת הסיגריות שלי.
"לא אומרת שלום כמו שצריך?" הוא שאל אותי והסמקתי מעט כשהבנתי שהוא רוצה מגע. הנחתי את חפיסת הסיגריות מעל התיק, שיחררתי את החגורה ורכנתי לעברו. הוא עטף אותי בו, קבר את אפו בשקע הצוואר שלי והסניף את הריח דלי בקול וגרם לגלי צמרמורות לעבור בגוף שלי וזרמים בעמוד השדרה שלי. חיבקתי אותו והסנפתי גם אני את הריח שלו, הוא היה כל כך נעים, כמו חומה חמימה ונעימה. הרגשתי בטוחה בין הידיים האלה שחיבקו אותי בכזה עדינות ובו זמנית רכושניות.
"את מריחה כל כך טוב." הוא הרים את ראשו מהצוואר שלי והביט בתוך עיניי מקרוב. הן זלגו באיטיות לעבר שפתיי ומצאתי את עצמי מתנשמת באופן לא יציב. הרגע הזה היה כל כך קריטי, כי הייתי רגע מלאבד את השליטה ולנשק אותו.
"ג'יאן..." לחשתי על שפתיו, היינו כה קרובים והוא התאפק בטירוף, זה היה ניכר. לסתותיו היו הדוקות בחוזקה והאחיזה שלו בי התחזקה מעט.
"אני מת לנשק אותך..." הוא לחש בצרידות עם המבטא המשגע שלו וגרם לי להתחבט. רציתי שזה יקרה, אבל החלטתי לקחת צעד אחורה ולא לשחק איתו משחק. לנשק אותו היה יכול להוביל למקומןת לא נעימים, אני עדיין צריכה להתרגל לחיים שלו, להבין אם אני אוכל להכיל אותו ולהתעלות על המוסר והמצפון שלי.
"אני מעדיפה שלא עכשיו. אני לא רוצה שתחשוב שאני משחקת איתך משחק. תן לי קודם לעכל אותך, להתרגל לחיים האלה שלך ואז להחליט." הוא חייך חיוך קטן והחל בנסיעה לאחר שווידא שאני חגורה בחגורת הבטיחות.
"איך עבר עליך היום?היו הרבה אנשים במסעדה?" הוא התעניין וזה גרם לי לחייך באושר קטן. זה היה נעים שהוא התעניין בחיים שלי.
"האמת שהיום היה יחסית יום חלש. אמ...המקסיקני היה היום שוב במסעדה." הוא הרצין את מבטו וידיו התהדקו סביב ההגה בחוזקה. הוא שינה את מצב רוחו תוך שניה אחת.
"הוא הסתכל עליך?הוא הטריד אותך?" הוא שאל בטון כל כך שקט שזה הפחיד אותי לדעת שהוא עצבני גם כשהוא שקט ככה.
"לא. מאיה, היא...היא מתעסקת איתו והוא לא נראה לי מישהו שמכבד נשים. היא..." נאנחתי בכבדות והרגשתי כל כל רע ופחד שהיא הסתבכה איתו.
YOU ARE READING
התמכרות מסוכנת
General Fictionעיניים שחורות, שפתיים מזמינות, מבט חודר, צלקת על הלחי, סקס אפיל, הליכה אדישה, קעקועים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שהינך פושע מסוכן, מכונת הריסה מתקתקת שכל רגע עלולה להתפוצץ לי בפנים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שאתה רוצח חסר רחמים.